فهرست
تلاش ناموفق رامبد برای استفاده تبلیغاتی از عادل: ماهی لیز دوست داشتنی
تلاش ناموفق رامبد برای استفاده تبلیغاتی از عادل: ماهی لیز دوست داشتنی

تلاش ناموفق رامبد برای استفاده تبلیغاتی از عادل: ماهی لیز دوست داشتنی

آی اسپورت - در فلان کمپین برای صرفه جویی ثبت نام کنید، شارژ بخرید، در قرعه کشی شرکت کنید، از محصولات فلان شرکت استفاده کنید، روزنامه فلان را بخوانید، در مترو بچه‌های خوبی باشید و خریدهای‌تان از فلان فروشگاه اینترنتی بکنید. دقایق ابتدایی برنامه خندوانه، معمولا به معرفی اسپانسرهای برنامه خلاصه می‌شود. اسپانسرهایی که در طول اجرای برنامه هم حضور پررنگ آن‌ها حسابی توی ذوق می‌زند. سری دوم خندوانه رامبد، در کنار همه زیبایی‌هایش شبیه یک رپرتاژ آگهی طولانی بود.
اصرار زیاد رامبد جوان، سرانجام فردوسی‌پور را به خندوانه کشاند. تهیه کننده و مجری 90، که حسابی در استفاده از اسپانسرها خسیس است و برنامه‌اش بعد از 17 سال اجرا فقط یک اسپانسر دارد. در طول برنامه، سه بار نام اسپانسر آورده می‌شود و در مسابقه پیامکی نام آن در پیامک برگشتی برای شرکت کننده‌ها می‌رود. حتی شایعه شده بود دلیل خودداری فردوسی‌پور از حضور در خندوانه، حضور پررنگ همین اسپانسرهاست. مجری 90 نمی‌خواست بعد از سال‌ها فرار از پرونده‌های مالی، به عنوان مهمان خندوانه بنر اسپانسرهای این برنامه شود.
فردوسی‌پور با وجود شادی و هیجانی که در خندوانه داشت، هر بار رامبد تلاش کرد برای تبلیغ اسپانسرهایش از او استفاده کند مثل ماهی لیز خورد و فرار کرد. فردوسی‌پور در واکنش به اینکه همه مهمانان برنامه از فلان شرکت هستند هیچ حرفی نزد، زمان بریدن کیک اسپانسر از جایش بلند نشد و تعارف رامبد برای خوردن کیک را رد کرد و در جواب پیشنهاد رامبد برای پیوستن به کمپین قطره قطره از طریق سامانه اسپانسر برنامه، گفت در خلوت خودش برای این موضوع تصمیم می‌گیرد. شاید همین موش و گربه بازی، راز محبوبیت عادل بین عموم مردم باشد. ماهی لیزی که بالاخره به خندوانه رفت، اما باز هم از دست رامبد و اسپانسرهایش لیز خورد.


کد خبر: 9406
     
آی اسپورت
2015-10-12 17:55:09
نظر دهید
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر