فهرست

کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال: اولویت با آل‌اشپورت

آی‌اسپورت- حمید درخشان درباره نشست صبح امروز با علی کفاشیان با محوریت انتخاب برند تامین کننده لباس های تیم ملی به سایت فدراسیون گفت: این جلسه، چهارمین یا پنجمین جلسه من و اعضای کمیته بازاریابی برای انتخاب اسپانسر لباس تیم ملی در دفتر رئیس فدراسیون بود. این دوره اقبال خوبی داشتیم و برندهای بیشتری درخواست خود را ارائه کرده بودند.

بدون شک این موضوع به دلیل روند خوب تیم ملی، حضور در رده اول رده‌بندی آسیا، جایگاه مناسب در بین تیم‌های ملی جهان، شانس اول کسب مجوز حضور در رقابت‌های جام جهانی اینده و عملکرد خوب فدراسیون فوتبال ایران است. البته حجم زیاد درخواست‌های دریافتی از طرفی هم کار تصمیم‌گیری را برای ما سخت می‌کند و به همین دلیل هم چند جلسه برای بررسی نکات مختلف همه موارد مطرح شده برگزار کردیم.

مواردی مانند قیمت، کیفیت، برندینگ و همین طور نحوه همکاری‌ها و پیشنهادات ارائه شده از اولویت‌های ما برای بررسی پیشنهادات مطرح شده بود. به عنوان مثال در بخش نحوه همکاری برخی برندها تهیه لباس خارج از کاتالوگ را سه ماه و برخی دیگر هفت ماه عنوان کرده بودند که به روش‌های همکاری برندها با ما مرتبط می‌شد. همچنین مسائل اقتصادی، تجارت و بازاریابی کشور هم از دیگر موارد تعیین کننده در تصمیم‌گیری‌های ما بود.

در مجموع ضمن بررسی همه موارد پیشنهادی و تطبیق آن با اولویت‌های مورد نظرمان، پس از ده‌ها جلسه در کمیته بازاریابی و چهار تا پنج جلسه با حضور رئیس فدراسیون به این نتیجه رسیدیم که شرکت آل‌اشپورت به عنوان اولویت ما قرار بگیرد. مقرر شد بنده به عنوان نماینده فدراسیون با شرکت آل‌اشپورت وارد مذاکره نهایی شوم تا موارد مورد نظرمان را با این شرکت به عنوان اولویت به گفت‌وگو بگذارم. اگر به توافق برسیم که منجر به عقد قرارداد خواهد شد و در صورتی که به توافق نرسیم با اولویت‌های بعدی مذاکرات خود را ادامه خواهیم داد.

کدخبر:9412
  ۱  
آی اسپورت
2015-12-30 15:15:56
نظر دهید
۱ نظر
سعید
چهارشنبه ۹ دي ۱۳۹۴، ۱۵:۲۰
مگه جوما انتخاب نشده بود
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر