درباره سکوهای رایگان ورزشگاه آزادی؛ مگر این فوتبال بیشتر میارزد؟
آی اسپورت- همه میدانند که فروشگاهها و رستورانها و... در اولین روزهای افتتاح و راهاندازی، تاکتیک خاصی برای جلب مشتری و بالا بردن فروش دارند. آنها اجناس و محصولاتشان را به شکلی عرضه میکنند که بالاترین میزان رضایتمندی را از سوی مشتریان به همراه داشته باشد. یعنی قیمت را تا حد امکان پایین میآورند و در عوض کیفیت را تا جایی که میتوانند بالا میبرند. وقتی محصولِ باکیفیت و ارزانقیمت، مشتریان گذری را به مشتری دائمی تبدیل کرد، آن وقت دیگر برگ برنده دست فروشنده است و موعد سودجویی سر میرسد.
رایگان شدن بازیهای قرمز و آبی، راه خوبی برای جلب دوباره هواداران به ورزشگاه و پرتماشاگر شدن بازیهاست. این تصمیم اگرچه در درازمدت میتواند به فوتبال ضربه بزند اما بهصورت مقطعی و برای آغاز یک مسیر موفقیتآمیز پرسود خواهد بود. البته فوتبال ایران، یک فروشگاه تازهتاسیس نیست. نه فوتبال بهتازگی افتتاح شده و نه لیگ برتر. اما همه میدانند فوتبال جذاب و پرتماشاگر ایران سالها پیش به پایان رسیده و حالا وقت یک آغاز دوباره است. بخواهیم یا نه، لیگ برتر ایران به جایی رسیده که برای بازی مهمترین تیمهایش فقط دو تا سه هزار تماشاگر رغبت بلیت خریدن و در ورزشگاه نشستن را دارند.
لیگ برتر ایران در آغاز یک دوران تازه است. بعد از سالها هر دو تیم پرطرفدارش در کورس قهرمانی هستند و نتایج خوبی میگیرند. این کیفیت بالا اگر با قیمت پایین همراه شود، مشتریان زیادی جلب خواهد کرد. از این مشتریان جدید میتوان به مرور مشتریانی دائمی ساخت. بگذارید جمعیتهای 70-80 هزار نفری به ورزشگاه بیایند، برد تیمهای محبوبشان را ببینند، جشن قهرمانی بگیرند و دلها را به رنگ دلخواهشان محکمتر گره بزنند. کار که به اینجا رسید، آنوقت حاضر میشوند برای تیم محبوبشان وقت و انرژی و پول بیشتر هم هزینه کنند. فعلا بگذارید بیایند. فقط بیایند.
9411
رایگان شدن بازیهای قرمز و آبی، راه خوبی برای جلب دوباره هواداران به ورزشگاه و پرتماشاگر شدن بازیهاست. این تصمیم اگرچه در درازمدت میتواند به فوتبال ضربه بزند اما بهصورت مقطعی و برای آغاز یک مسیر موفقیتآمیز پرسود خواهد بود. البته فوتبال ایران، یک فروشگاه تازهتاسیس نیست. نه فوتبال بهتازگی افتتاح شده و نه لیگ برتر. اما همه میدانند فوتبال جذاب و پرتماشاگر ایران سالها پیش به پایان رسیده و حالا وقت یک آغاز دوباره است. بخواهیم یا نه، لیگ برتر ایران به جایی رسیده که برای بازی مهمترین تیمهایش فقط دو تا سه هزار تماشاگر رغبت بلیت خریدن و در ورزشگاه نشستن را دارند.
لیگ برتر ایران در آغاز یک دوران تازه است. بعد از سالها هر دو تیم پرطرفدارش در کورس قهرمانی هستند و نتایج خوبی میگیرند. این کیفیت بالا اگر با قیمت پایین همراه شود، مشتریان زیادی جلب خواهد کرد. از این مشتریان جدید میتوان به مرور مشتریانی دائمی ساخت. بگذارید جمعیتهای 70-80 هزار نفری به ورزشگاه بیایند، برد تیمهای محبوبشان را ببینند، جشن قهرمانی بگیرند و دلها را به رنگ دلخواهشان محکمتر گره بزنند. کار که به اینجا رسید، آنوقت حاضر میشوند برای تیم محبوبشان وقت و انرژی و پول بیشتر هم هزینه کنند. فعلا بگذارید بیایند. فقط بیایند.
9411
۶ نظر
-
چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۲۱:۲۵مهدی
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴فوتبال ایران ارزش یک ریالی راهم ندارد ،،،،هرکی قبول نداره بهش توصیه میکنم به مدت یک هفته بازی های اروپایی رو ببینه بعد بیاد بازی های تیم های ایران را ببینه
-
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۹-
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۰۳محمد ماکویی
يكشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۳:۱۷برزو
يكشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۶:۲۱