استتوس: دستکاری تبلیغات روی پیراهن!
آی اسپورت- تیم فوتبالی مانند پرسپولیس پشتیبان مالی دارد و باید بر اساس هزینه ای که در قبال پوشیدن پیراهن آن دریافت می کند اینکار را انجام دهد. اگر خبرگزاری (مهر) این عکس را منتشر میکند حق دستکاری تبلیغات روی پیراهن را ندارد. این کار غیر حرفه ایست. در دیگر سو سایت بی بی سی فارسی هم اشتباها اسم ایسنا را زیر عکس حک کرده اند.
حسن سربخشیان
حسن سربخشیان
۲ نظر
سعید
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۰:۱۲برزو
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۴