فهرست
شما بنویسید: موافق خروج تراکتورسازی از بخش نظامی هستید؟
شما بنویسید: موافق خروج تراکتورسازی از بخش نظامی هستید؟

شما بنویسید: موافق خروج تراکتورسازی از بخش نظامی هستید؟

آی اسپورت - استفاده تراکتورسازی از بازیکنان سرباز، همیشه با بازخوردهای متناقضی بین هواداران تیم همراه بوده است. گروهی، از ورود ستاره‌هایی مثل سروش رفیعی، بختیار رحمانی و مهدی شریفی به تیم‌شان خوشحال بودند اما در طرف مقابل، گروهی با تبدیل شدن تراکتورسازی به پادگان نظامی و از دست دادن ستاره‌های بومی تیم مخالفت می‌کردند.

در نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی لیگ پانزدهم، تراکتورسازی بسیاری از ستاره‌های بومی مثل کامدار، گردانی، نریمان جهان، نقی‌زاده و... را از دست داد و جای آن‌ها را با سربازهای رایگان و بدون دستمزد پر کرد. بعضی از سربازها مثل فرید کریمی بعد از پایان خدمت به تیم اصلی‌شان برگشتند و همین حالا خطر جدایی دیگر سربازان هم این تیم را تهدید می‌کند.

شما با واگذاری تراکتورسازی به بخش خصوصی و خروج از مجموعه باشگاه‌های نظامی موافقید؟ ترجیح می‌دهید این باشگاه همچنان ستاره‌های سرباز دیگر تیم‌ها را برای مدتی رایگان در اختیار بگیرد یا به جای آن به ستاره‌های بومی میدان دهد؟



کد خبر: 9406
  ۵۳  
آی اسپورت
2016-04-27 14:52:21
نظر دهید
۵۳ نظر
امیررضا
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱
پس چییی؟ بسه دیگه اینقدر مفت خوری که تراکتوریا کردن و استعدادهای جوان تیمای دیگه رو مفت مفت مال خود کردن
عباس دباج
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۳
ما سرباز نمیخاهیم
امیر آراز
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۲۸
کلا ورزش باید خصوصی شود بویژه تراکتور که هواداران میلیونی دارد
ابی
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۳۱
چرت که نه بزار این فوتبالیستا برن تو پادگان تا مرد بشن برای مثال می تونم بختیار قبل و بعد رفتن به پادگان مثال بزنم
امیر از خوی
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹
من دوس دارم با بازیکنان بومی واسه سهمیه بجنگیم تا با بازیکنان سرباز واسه قهرمانی بجتگیم اره من تراکتور غیر نظامی رو ترجیح میدم
رضا تبریزلی
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱
بعنوان طرفدار تیم تراختور صد در صد این کار را به صلاح تیم میدانم.بازیکن سرباز گرفتن به هیچ عنوان مفت خوری نیست. فقط بازیکن سود میبره. هم تیم دهنده بازیکن سرباز و هم تیم گیرنده که تراختور هست ضرر خواهند کرد. بازیکن سرباز بجای اینکه دوران سربازی را در پادگان بگذراند راحت در تیم پر طرفداری مثل تراختور بازی می کند . اما هیچ وقت با تمام پتانسیل بازی نخواهد کرد. بجز بازی های آسیایی که آنهم بخاطر ترانسفر شدن . امسال در شروع رقابت های لیگ دیدیم که بازیکنی که حتی 4 بازی برای تراختور انجام نداه بود بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود. این یک تراژدی برای تیم چهل و پنج ساله تبریزی بود. بازیکن های سرباز فقط یکی دوسال هستند و اینجا بعنوان حیاط خلوتی برای آنها خواهد بود تا زمانیکه به تیم سابق خود برگردند یا احیانا ترانسفر شوند. امیدوارم تراختور خصوصی شود. انشاء الله
4444
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۰
بله نه تنها تراکتور بلکه هیچ تیمی حق نداره مفت خوری کنه تازه هوادارش هم از سربازا گلایه کنن و منت بزارن که سرابزا میان اینیجا خوش به حالشون میشه یه سوال چرا 4 تقلال تا حالا یه بازیکن درست حسابی سرباز نداشته؟
سعید
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۳
صددر صد موافق
هم به نفع تراختور هس هم به نفع فوتبال
اقبال عمومی هوادارا به تیم بیشتر میشه
بازکین از هر کجا مه بیاد به تیم احساس تعلق میکنه
مثل کیانی، ابراهیمی، ایرانپوریان و... اینجوری هوادارهم تیمشوو بیشتر دوس میداره ونتایج هم بهتر میشه
مثل زمانی که تیم اومد لیگ برتر و بازیکناش سرباز نبودن و با جون دل بازی میکردن
-
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۰۳
هی مبگن سرباز نمبخوایم برای همین بود در به در دنبال شریفی بودید؟؟؟
turk
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳
100% موافقم . ای کاش این اتفاق هر چه زودتر بیفته . سرباز ستاره کیلویی چنده؟ بازیکن باید بومی و با غیرت و با تعصب باشد.
بابک تیراختورچی
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵
به نظر من عالی میشه، فقط باید به دست افراد صالح بدن
اراز
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۲۹
امیر رضا تو خودتو زیاد ناراحت نکن عزیزم میبینی هم نظر میدن که تیم نظامی نباشه اما اینو بدون همین سربازای نانازی باید کجا برن بازی کنن دفجر سپاسی بهتر اخه شما اونقد بد بختین فردا پس فردا برا اونا م انگ میزنین شما کلا مشکل داری عزیزم
بابک
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۳۷
100فاییز بلی. تمامی تیمهای فوتبال باید توسط بخش خصوصی اداره شود تا به دور از ورود سیاست به فوتبال شود که مصداق آن را در فصل گذشته وفصلهای قبل تر دیدیم که بر سر تراختور وهوادارانش آوردند
عبدالناصر
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۳
بسه اینهمه مفت خوری بسسسسسسسسسسسسسسسسسه
عبدالناصر
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
بازیکنها رو توووو اوج آمادگی ؛ خیلی مفت به چنگ میارن ، یه جوریه که حتی بازیکن هم نابود میشه , بازیکنی در فلان تیم پخته شده تیمی دیگه بهرهشو میبره
تراکتور ، ملوان و .....
علی
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۵۵
با سلام سال قبل بود که یک ایرانی منتها مقیم ترکیه بود که می خواست تراکتور را بخرد و حتی گفته بود قصد دارد ورزشگاهی برای تراکتور بسازد که در آسیا همتا باشد و بی نظیر منتها این طور که بعدا معلوم شد مسئولین قبول نکردند و اگر به اون واگذار می شد حتما شاهد حضور بازیکنان گران قیمت و مشهوری در لیگ ایران و تیم تراکتور بودیم اما بعضی ها نمی خواستند تیم به موفقیت برسد. الآن هم خواهان زیادی از سوی اشخاص تابع ترکیه و آذربایجلن و اشخاص ایرانی مقیم کشورهای اروپایی دارد که باید مسئولین حتما به یکی از اونها واگذار کند تا تراکتور بتواند موفق شود.
تراختورچی
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۰۵
فوتبال ما کلا باید خصوصی بشه . عربها چطوری فوتبالشون خصوصی و سرمایه گذاری کلانی روی تیماشون میکنند در صورتی که هواداری به اون صورت ندارند. حق پخش-تبلیغات دور زمین و هر انچه در فوتبال حرفه ای هست باید اینجا هم پیاده بشه.که نه تنها در فوتبال حرفه ای فقط هزینه نیست و بلکه تیمها سود ده هم هستند. پس چرا تراختور که میلیونها هوادار داره نباید اینجوری باشه؟
عشق فقط تراختور کبیر
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۳
اول باید ببینیم به کی و کجا واگذار میکنند بعد. یا باید به نهادی قدرتمند مثل شهرداری واگذار کنند که تیم دیگر مشکل مالی نداشته باشد یا بخش خصوص به افراد دلسوز و عاشق تراختور کبیر. و مسئله مهم اینکه اسم فوتبال ما حرفه ای هست ولی عملا هیچ در امدی از راههای که در فوتبال حرفه ای تعریف شده به باشگاه ها نمیرسه. قانون کپی رایت- حق پخش- تبلیغات- ترانسفر بازیکن و غیره الان همه جای دنیا اینجوری هست. یا باید قواعد فوتبال حرفه ای هم اینجا رعایت بشه و تیمها به سود دهی برسند. یا باید واگذار بشه به نهادهای قدرتمند مثل شهرداری یا افراد عاشق فوتبال که دوست دارند هزینه کنند. پس شد : 1- افرادی که عاشق فوتبال و (در اینجا طرفدار و دوستدار تراختور) 2- نهادهای قدرتمند مثلا شهرداری 3- اجرا شدن قواعد فوتبال حرفه ای تا تیم ها به سود دهی برسند و افراد زیادی در ان صورت در فوتبال سرمایه گذاری میکنند.
مهران
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۱۴
اگر خصوصی شود تیم با تمرکز بیشتری به کارش ادامه میدهد و به بازیکنان سرباز تکیه نمیکند که پس از رفتنشان به تیم ضربه وارد کنند
رضا
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
بله صدرصد موافقیم
مشروح
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۰
اگه سربازهای تراکتور رو از این تیم بگیرن دیگه چیزی از این تیم نمی مونه مثلا فرض کنید اگه تراکتور امثال اخباری , شجاع و بختیار رو نداشت الان کجای جدول بود؟
-
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶
به نفعه فوتبال کشور خواهد بود
هوادار
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۴۸
صد در صد میخواییم حدا بشه
امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۱۷
سیاسی کاری نذاشته تراختور واقعا خودش باشه... سربازای بی کیفیت و بی غیرت اومدن اینجا برای مطرحش دن . که لیاقتشون تو همون لنگی و کیسه هست. تازه منت هم میزارن سرمون... سرمایه دارن ترکیه و ترک خیلی وقته خواهان این تیم هستن. تیمی که پرطرفدارتین تیم اسیایی هست. ولی مگه بعضی ها مجوز میدن و دست از سر تیم برمیدارن؟؟؟؟؟
تراختور کبیر آسیا
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۹:۴۱
عمرا تراختور کبیر و بزارن واگذار بشه بخش خصوصی. تیمهای بزرگ و مردمی و در ایران هیچوقت نمیزارن به بخش خصوصی واگذار بشه
یوسف
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۵۷
بعنوان یه تراختوری این هم عدالت نیست ستاره تیمهای دیگه بیان تبریز هم اینکه بازیکن سرباز مهمانه مثل فرشاد که براش زحمت کشیدیم تحویل پرسپولیس دادیم. بهتره از مالکیت سپاه خارج بشیم ولی نه به هر قیمتی! مالک درست و حسابی
-
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۵۷
سرباز نمیییبخوایییم
وحید ترک
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۰۰
اگه اون بخشی که میخواد تیمو به عهده بگیره معتبر باشه باید این اتفاق بیفته ولی خصوصی سازی با چشمان بسته در آینده می تونه تراکتور از صفحه ی روزگار حذف کنه
بابک
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۰۱
اگه هر کی یه کمی قوتبال حالیش باشه میفهمه که باشگاه باید خصوصی باشه .و بازیکن سرباز به هیچ وجه هرچند که مفت بازی بکنه به نفع باشگاه نیست و بلکه به ضرر تیمه .شما الان ببینید تو هر فصل تراختور به خاطر سربازا پوست میندازه
تراختور سرخ ما
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۳۰
بهترین کار در شرایط فعلی فوتبال ایران بنظرمن اینکه یخشی از سهام باشگاه تراختور واگذار کنند به بخش صنعتی مثلا صنایع مس آذربایجان یا سایر صنایع و بخشی اش رو هم خود سپاه حفظ کنه. طوری که هزسال 3-4تا سرباز بگیریم و بقیه بازیکنان خودمون باشند(بومی-خارجی) اینجوری هم اسکلت تیم به یکباره از بین نمیره و ثبات در تیم ایجاد میشه هم میتونیم 2-3 تا سرباز خوب بگیریم. ولی در کل فوتبال ایران باید از این وضعیت نیمه حرفه ای در بیاد و مثل لیگ های حرفه ای سایر کشور ها از حق خودشون از در آمدهای قانونی استفاده بکنند. انوقع همه باشگاهها مخصوصا باشگاههای مردمی و پرطرفدار به شکوفایی میرسند. در ضمن باشگاه بزرگی مثل تراختور و همینجوری نمیشه دست یک نفر سپرد باید فرد یا افراد معتبر یا نهادی معتبر و دارای پشتوانه مالی قوی باشه.
تبریزلی
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۱:۳۶
باشگاه که باید خصوصی باشه ولی شرایطش در لیگ ایران محیا نیست چون نه حق پخش میدن نه تبلیغات و نه هیچی. هر کی هم باشگاه در دست بگیره باید هزینه کنه البته با درایت در این شرایط هم میشه درآمد زایی کرد ولی باشگاها باید حقوق خودشونو بعنوان یک باشگاه حرفه ای داشته باشند. اگر یک حامی مالی قوی بیاد جلو بهتره خصوصی بشه در غیر اینصورت نه. اول باید شرایط خصوصی شدن باشگاهاا محیا بشه بعد. آسیب جدی که در شرایط فعلی تراختور میبینه عدم ثبات هست که این رفت و امد سربازها ثبات و از تراختور گرفته.
یه نفر
چهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۲:۰۹
عالی میشه.فقط به دست صاحب اصلی بیافته...نه مثل بقیه خصوصی سازیها از این جیب به اون جیب ...
سامان ب
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۰:۱۷
میبینم که تنها نظراتی که به جدا شدن تراکتور از سپاه موافقند تایید شده.من نمیدونم کامنت من رو هم نمایش میدین یا نه.بعضی از هواداران عزیز ترختور یه خورده فراموشکار هستن و یا خیلی ساده تشریف دارن.زمان مدیرعاملی ناصر شفق،باشگاه از فرط بی پولی یه شماره حساب داده بود ۱۰۰۰۴۴۴۴ که هوادارا پول بریزن ولی کسی کمک نکرد اونوقت ها این سرمایه گذاران تورک خیالی که بعضیا حرفشو میزنن کجا بودن؟ چرا کسی پیشقدم نشد به باشگاه کمک کنه؟ از روی ناچاری ترختورو واگذار کردن به سپاه و دیدیم که ناگهان ترختوری که واسه ۵ یا ۶ ام شدن میجنگید حالا واسه قهرمانی تو ایران و آسیا میجنگه.شک نکنید افرادی که موافق جدایی ترختور از سپاه هستن طرفداران سایر تیمها و در واقع همان دشمنان ترختور هستن که میخوان ترختورو به زیر بکشن ولی کور خوندن.اون دسته ای هم که میگن دوست داریم ترختور با بازیکنای بومی واسه بقا بجنگه بهتره برن از تیم تشتک سازی ورامین طرفداری کنن تراختور به هوادارایی مثل شما نیاز نداره
حبیب
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۰:۳۹
بله من به عنوان طرفدار تراکتور موافق این جریان هستم چون سربازگیری اجازه نمی دهد باشگاه ریشه بگیرد و بازیکنان متعصب مجبور میشوند در تیم های دیگر به بازی ادامه دهند
-
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۰:۵۶
خیلی خوبه چون تراکتور می فهمه باید خودش بازیکن بسازه و نباید مفت خوری کنه...
پیمان رضازاده
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۸
سلام. برای پاسخ به این سوال طبعا نظر هواداران تراکتور بیش از من پرسپولیسی اهمیت داره. اما عزیزان برای پاسخ به این مساله نباید احساساتی شد و حتما می بایست تمام جوانب رو در نظر گرفت. مساله اول در حال حاضر مسائل مالیه. اگه فرض کنیم تراکتور امروز از زیر پوشش سپاه عاشورا خارج شد. چه سیستمی میخاد اونو تحت پوشش قرار بده. در نبود فوتبالی که نمیتونه بخش خصوصی رو ترغیب به سرمایه گزاری کنه چون از مهمترین بخش درآمدزایی خودش (تلویزیون) محرومه بسود تراکتور این تیم دوست داشتنی اذربایجان هست که زیر پوشش سپاه بمونه. برای فرار از روزمرگی و اشکالات موجود درمورد بازیکنان سرباز باید سراغ شرایط مشابه موجود که تونستند به بازدهی و موفقیت برسند رفت. فجر شیراز در اون حدودا دهسالی که غلام پیروانی رو بعنوان مربی داشت الگوی مناسبی هست. فجر سپاسی هم یه تیم نظامیه که اتفاقا از نظر مالی بسیار ضعیف تر از تراکتور هست اما غلام پیروانی تونست با همون امکانات محدودش کارهایی انجام بده که بشه با لقب کارستان ازش یاد کرد. هم بازیکن بومی تربیت کرد. هم زیر بال و پر سربازها رو گرفت و هم فجر رو هفت سال در لیگ برتر نگاه داشت و حتی تونست جام بگیره و به رده های نسبتا خوب در لیگ دست پیدا کنه. شما به این اسامی دقت کنید : مهدی رحمتی ، مهدی رجب زاده ، غلامرضا رضایی ، علی سامره ، معدنچی ، اکبرپور ، علیزاده ، سیدعباسی ، امید روانخواه ، بیک زاده ، اشنا ، فرشید اسماعیلی ، محمد دانشگر ، علی امامی فر ، میرهانی هاشمی ، خالد شفیعی ، صبری ، فراز فاطمی ، بهمن طهماسبی ، امین متوسل زاده ، خالقی فر ، شهرام گودرزی ، سوشا مکانی ، فرشید طالبی ، صادق کرمی ، مهدی نظری ، رضا حقیقی و... امروز بعداز هفت سال دوری شاغلام از لیگ برتر هنوز تیمهای رده اول فوتبال ما دارند از دستپخت ایشون تغذیه میکنند. حتی تراکتورسازی هم با سروش رفیعی و ایوب کلانتری هم مشمول این جریان هست. حضور کوتاه مدت غلام پیروانی در تیم امید نه تنها باعث تخریب این کارخونه بازیکن سازی شد باعث پایان کار فوتبال شیراز هم بود. شیرازی که در هفت دوره اول لیگ برتر دو تیم در بالاترین سطح فوتبال ما داشت در عرض دو سال هر دو تیمش رو در لیگ یک دید و امروز از یکی (برق) که دیگر نشانی وجود ندارد و فجر هم بیشتر به اسانسوری شبیه شده که گاهی در لیگ برتر و گاهی در لیگ یک روزگار میگذراند. نکته مهم در کار فجر ثبات تیم مدیریتی و مربیگری اش بود. مدیریت به کادر فنی اعتماد کامل داشت و سکوها هم کاملا از پیروانی حمایت میکردند. طوریکه حتی سه چهار باخت پیاپی هم نمیتونست این اعتماد رو از بین ببره. در حال حاضر این ثبات و تداوم در تیمهای لیگ برتر ما وجود نداره. سپاهان رو ببینید. از شروع فصل دو بار مربی عوض کرده. تراکتور ، راه اهن ، اس اهواز ، گسترش فولاد، سیاه جامگان و... اگه دقت کنید تیمهایی که در نیمکتشون ثبات داشتند همگی بالانشین هستند. در بین 6 تیم برتر لیگ تنها تراکتورسازی در میانه فصل مربی اش رو تغییر داده. پس اگه موفقیت میخواید باید صبور باشید. رسول خطیبی مورد مناسبی بود که متاسفانه از سوی سکوها حمایت نشد. فراز کمالوند هم مورد مناسبی برای منظور نوشته من هست. قلعه نویی با توجه به اینکه دلش با استقلاله مشخصه که نه در تراکتور و نه در هیچ تیم دیگر بیش از یکی دو سال نمیمونه!
با پوزش از طرفداران عزیز تراکتورسازی
عباس
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵
توجه داشته باشید که تو کامنتا میگن سرباز نمیخوایم بعد سر مهدی شریفی تو همین سایت چه جنجال هایی راه انداختن
امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۷
اونی که زمان ناصر شفق رو گفتی؟؟؟؟ بدبخت مردم یا سرمایه دار بیاد پول بده با دستش خودش که عده ای نفهم و بی غیرت پولش رو ببرن جای دیگه خرج کنن؟؟؟یا اصلا تو تراختو رخرج کنه ولی به لدامهای بی شرفی و بی غیرت؟؟؟؟ فرق میکنه خودش تیم رو بگیره دست خودش و هر جوری دوست داشت خرج کنه.. زنوزی رو تو گسترش و دبیری رو تو تیم دبیری ببین بعد بنال.. اه
حمید رضا
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳
جناب سامان ب خیلی ساده تشریف دارین. اون 10004444 شماره حساب نبود عزیزم. بلکه شماره پیامک بود که هر کی میخاد عضو بشه ، یه sms خالی به اون میفرستاد و عضو میشد. در ضمن شفق هیچ وقت درخواست کمک نکرده بود . مقایسه ی شفق با عباسی مثل مقایسه ی مازراتی یا بوگاتی با ژیان و پیکان خوابیده است.
siros
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۷
به بخش خصوصی واگذار شود
ALM
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۲۲
بله من موافق خصوصی شدن باشگاه بزرگ تراکتور سازی هستم
-
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۳۴
% موافقم . ای کاش این اتفاق هر چه زودتر بیفته . سرباز ستاره کیلویی چنده؟ بازیکن باید بومی و با غیرت و با تعصب باشد
سامان ب
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶
اون شخصی که در جواب من میگه ۱۰۰۰۴۴۴۴ سامانه عضو گیری باشگاه بوده لطفا یه تحقیق درست و حسابی بکن بعد دهنتو باز کن.چند سالته پسرم؟ شاید اون زمان بچه بودی یادت نمیاد.از طریق همون سامانه شفق گفته بود هر هوادار نفری ۳۰ هزار تومن بده بعد که دیدن کسی پول نداد اومدن کارت های هواداری طلایی نقره ای برنزی که هر کدومش یه قیمتی داشتن با مزایایی مثل خرید از فروشگاه طرف قرارداد با باشگاه رو برای هوادارو گذاشتن که بازم زیاد استقبال نشد.شفق هم زحمت کشید عباسی هم زحمت کشیده ولی فکر کنم خطیبی به تو هم کباب داده که میخوای عباسی رو بکوبی.امیر تبریز اوغلی لطفا اول مودب باش بعد حرف بزن بعدشم مثل اینکه تو حرف زدنم بلد نیستی حساب حرفاتو نداری از یه طرف میگی سرمایه دار پولشو خرج نمیکنه از طرف دیگه میگی اگه تراکتورو واگذار کنن سرمایه گذارای ترکیه میان میخرنش!! کدوم سزمایه گذار ترکیه گفته میخوام تراختورو بخرم که ما تا حالا نشنیدیم ولی تو یکی شنیدی؟؟؟؟خودشم با آب و تاب میگی طرف گفته استادیومم میسازم برای تراختور.همین زنوزی میخواست امتیاز گسترشو بفروشه و ضمنا اگه زنوزی خیلی پولداره چرا برای گسترش خوب پول خرج نمیکنه؟؟؟ حالا تراختور پیشکش.گاش گت قاپیزدا اوینا.
امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۵۵
سامان ب.. قاقول... میگی مودب باش. اخه کدوم تیمی تو ایران امکانات گسترش رو داره مانقول؟؟؟؟؟ اخه نفهم خطبی بچه تبریز هست کباب هم بده مالی نیست. همشهریمونه.. شما از عباسی بی شرف و قلعه مرغی بی شرف کباب بخوری بد میاره برا خودت و خونوادت..کاررنامه خطیبی رو ببین تو هر تیمی بوده تو اوج بوده... در تراختور صدرنشین بود انداختنش بیرون.... در ماشین. گشترش. شهرداری.... اینم از امیر مافیا که ک...گرفتین چرا تو موان نموند؟؟؟؟؟ برو بخواب بدبخت بی غیرت.... در ضمن اون سامانه پیامکی بود برای عضویت هوادران 1000444 نه درخواست کمک.... با شماها شدیم این همه میلیون هاااااااااااااااااااااااااااااااا....... چشمتو باز کنی میبنی که سرمایه دارن ترک چندین با درخواست دادن.. همراه با تیم گالاتاسرای...اما مسولین.... نخواستن.. حالا سینکووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سامان ب
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۳۰
خدا رو شکر با پیگیری هایی که سایت تبریزمن از قلعه نوعی و شهریاری مدیررسانه ای باشگاه انجام داد مشخص شد که خبر واگذاری ترختور تحریف شده بوده و فقط قرار شده اون بخشی از سهام که الان در اختیار موسسه مالی کوثر هست در صورت وجود حامی مالی خوب بهش واگذار بشه و اصلا قرار نیست تراختور از سپاه جدا و غیرنظامی بشه.خدا رو شکر نوچه های خطیبی که با حرف زدن از سرمایه داران ترکیه ای و ساخت استادیوم شیک میخواستن تراختورو در اختیار بگیرن تیرشون به خطا رفت و اکنون باید نون خشک بخورن به جای کباب.امیر تبریز اوغلی گاگول درسته نه قاقول.پس این لقب برازنده خودته در شخصیت من نیست با تو دهن به دهن بشم.حرفاتو میزارم بقیه قضاوت کنن.من رفتم.یاشاسین ترختور
تبریزلی
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۷:۵۰
صد در صد موافقم که تراختور از زیر نظر سپاه خارج شود.
امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه
پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۰۶
سامان ب قاقول باشه یا گاگول مهم نیست.. چون مشکل از من نیست مشکل زبان فرسی هست.که به ما ربطی نداره... تو همین سایت و نظرات هم میتونی تخمین بزنی کیا موافق نظر من هستن کیا موافق نظر تو کباب خور عباسی بی شرف..... تراختور بی غیرت . بی شرف هوادار ایستمیر..... در ضمن دیر یا زود از زیر نظر سپاه میاد بیرون.. امیر مافیا هم با همراه عباسی بی شرف میرن. شک نن و تراختور میرسه با صاحبان اصلیش. خطیبی ها و شیخ لاری ها ...باهنر ها....فعلا.
-
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۱۳
سرمایه دارای ترکیه
-
جمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۲۰:۵۶
دوست دارم تیمم غیرنظامی بشه و تا استقلال و پرسپولیس خصوصی نشده اند خصوصی نشود چون در آن صورت به راحتی و مثل آب خوردن سرش رو خواهند برید مثل گسترش که هیچ وقت از رتبه 8 بالا نیومده ، در ضمن بازیکنان مشمول هم مثل بنده و جوانان دیگر که دو سال عمرم رو تو پادگان گذراندم بروند پادگان . بهانه سرمایه سوزی هم نیاورند هیچ سرمایه ای هم نیستند.
hasan.t.j.n
يكشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۲۵
با سلام در یک کلام خصوصی سازی بهترین گزینه تراکتور است وسلام
فرهاد
يكشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۶:۱۶
اولا که احساس میکنم بعضی ها مجبورن همیشه حرف بزنن و عقاید پلاسیده شون رو نشخوار کنن!! آخه از طرفدارای تیمهای دیگه اگه کسی نظری داره راجب خصوصی سازی تراکتور مرسی که میگه ولی بعضی ها واقعا دارن نشون میدن جامعه ما خیلی مریضه و واقعا امیدی بهش نیست در این شرایط،دوستای عزیزمون هم ک مخالف خصوصی سازی هستن و اعتقاد دارن تراکتور باید تحت سیطره سپاه باشه واقعا بنظر من هنوز تو الفبای فوتبال ک میگه تیم فوتبال باید خصوصی باشه موندن!!تراکتور سالهای اولی که از لیگ اومده بود طبیعی بود برای رتبه های میانه جدول تلاش کنه و با همین تلاشش و بازیکن های بومیش همیشه ورزشگاهش پر بود و تنها برتری تراکتور نسبت به بقیه تیمها هم همین تماشاگران پرتعداد و پرشورش بودن!! الان تو چه وضعیتی هست ورزشگاه ما!! دقیقا شدیم مث این تیمهای معمولی مث سایپا و نفت که حتی اگه قهرمان هم بشه ارزشی نداره چون ارزش فوتبا به روحشه و روح فوتبال تماشاگره!!
میلاد۴&۶
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۳۹
تراکتور با سرباز گرفتن داره حق تیم های دیگه رو ضایع میکنه،ولی من مطمئنم بازم سربازمیگیرن و این قضیه ادامه داره.
زورشون به تراکتورنمیرسه،جریان مهدی شریفی رو که یادتونه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
اینم همینطوری میشه،میگید نه کمی صبر کنید تا به حرفم برسید
ali
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۳۶
به نظرم هر کسی را بهر کاری است ودخالت نظامیان در کلیه کارها به غیر از وطیفه اصلی شان که همانا حراست از کیان کشور می باشد برای ملت و کشور ، خسران بدنبال دارد و در حیطه فوتبال هم که اصلا" دخالت نظامیان دزست نمی باشد و بهتر است تیمی با بازیکنان بومی و با تعصب به شهر و پیراهن تیم جذب شوند.
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر