فهرست
ماجرای گلر استقلال و برنامه نود/ جبر، جهل، جو!
ماجرای گلر استقلال و برنامه نود/ جبر، جهل، جو!

ماجرای گلر استقلال و برنامه نود/ جبر، جهل، جو!

آی اسپورت – اگر تا قبل از دوشنبه‌شب بهانه مطرح‌‌شدن نام ستاره جوان خط دروازه استقلال در رسانه‌ها، واکنش‌های شگفت‌انگیز و رکورد خارق‌العاده بسته‌ماندن دروازه او بود، حالا از سیدحسین حسینی به عنوان دروازه‌بانی حرف زده می‌شود که پیشنهاد حضور در استودیوی برنامه تلویزیونی نود را رد کرده است. او اولین چهره‌ای نیست که در این هفته‌ها حاضر نشده روبروی عادل فردوسی‌پور بنشیند. پیش از حسین حسینی، مهدی طارمی برای وادارنشدن به پاسخگویی، قید حضور در نود را زد و علی اکبر طاهری با رد دعوت نودی‌ها، وعده یک کنفرانس خبری را داد که شاید چند سال و یا چند قرن بعد برگزار شود. موضوع حسینی اما کمی متفاوت است. او به رغم پذیرفتن دعوت فردوسی‌پور، از سوی مدیران باشگاه تحت‌فشار قرار گرفت و تنها ساعاتی قبل از شروع برنامه، سازندگان نود را مطلع کرد که تصمیم ندارد دوشنبه‌شب را روی آنتن شبکه سه، سپری کند. پس از موج‌سواری با کامنت‌های اینستاگرامی بخشی از هواداران، مدیران استقلال در توجیه تصمیم‌شان برای «ممنوع‌النود»‌کردن دروازه‌بان تیم، به لزوم دورنگه داشتن او از حاشیه اشاره می‌کنند. حالا سوال اینجاست که این نقشه، بین حسینی و حواشی فاصله ایجاد کرده یا او را بیشتر از همیشه در معرض حاشیه قرار داده است؟‌

بهترین گلرهای استقلال در تاریخ لیگ برتر، بارها با اتهام «خرافه‌گرایی» روبرو شدند. وحید طالب‌لو چند بار در اوج دوران فوتبال‌اش، به خاطر اشیایی که در چارچوب دروازه‌ قرار می‌داد اتهاماتی را به جان خرید و این اتفاق برای سیدمهدی رحمتی و توپ‌هایی که مدام به تیر دروازه‌اش برخورد می‌کردند نیز تکرار شد. حالا باشگاه استقلال با مسدودکرن راه حضور گلرش در تلویزیون، او را هم با اتهام تکیه‌کردن به خرافات روبرو می‌کند. بر خلاف آن‌چه گفته می‌شود، هواداران استقلال مشکل چندانی با پرداختن نود به صحنه‌های داوری ندارند. همین حالا در تلویزیون چند برنامه دیگر نیز به مرور تصمیم‌های مهم داوری می‌پردازند و آن‌هایی که هنوز هم از «مهندسی صحنه‌ها» حرف می‌زنند، در گذشته دور متوقف شده‌اند. یکی از دلایل مهم جلوگیری از حضور سیدحسین در تلویزیونی، عبارتی به نام «نحسی نود» است. ماجرایی که برای سرور جپاروف صدق نکرد اما ظاهرا استقلالی‌ها تصور می‌کردند قرار است برای دروازه‌بان‌شان رقم بخورد. بسیاری از ستاره‌های جوان بعد از حضور در استودیوی نود، برای چند هفته با افت مواجه شدند. دلیل این اتفاق نه یک نیروی جادویی و ماورایی، بلکه بی‌تجربگی آن‌ها در مقابل شهرت و دیده‌شدن بود. از نگاه مدیران آبی‌های پایتخت، لابد حسینی هم «ظرفیت»لازم را برای دیده‌شدن در قاب تلویزیون ندارد اما اگر هدف زیر ذره‌بین قرار نگرفتن این بازیکن باشد، به نظر می‌رسد انصراف ناگهانی او از نود حسینی را بیشتر زیر ذره‌بین قرار داده است.

آیا نود در مواجهه با یک جو رسانه‌ای جدید قرار گرفته است؟‌ آیا عدم حضور اجباری بازیکنی که علاقه داشت در استودیوی نود حضور داشته باشد، به معنای ایجاد یک جو تازه علیه این برنامه تلویزیونی است؟  آیا این نود است که باید حق پخش فوتبال را یک به یک در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهد؟‌ موضع‌گیری علیه یك برنامه تلویزیونی پرمخاطب، ژست روشنفكری روز را می‌سازد اما هنوز هم یك دلیل منطقی برای نفی اثرگذاری مثبت این برنامه بر فوتبال ایران ارائه نشده است. گروهی از استقلالی‌ها، مدعی تحریم نود هستند. چرا كه معتقدند مرد اول برنامه به رنگ قرمز تمایل دارد. گروهی از پرسپولیسی‌ها نیز فردوسی‌پور را آبی می‌دانند و از تحریم او صحبت می‌كنند. درست وسط حرف و حدیث‌های مرتبط با تحریم اما هنوز همه از نود حرف می‌زنند و اتفاقات هر دوشنبه‌شب این برنامه را مو به مو مرور می‌كنند. تردیدی وجود ندارد كه فلسفه تلویزیون در چند سال گذشته به شكل رقت‌انگیزی  تك‌بعدی و تك‌جناحی شده اما نود همیشه یك محصول متفاوت در این رسانه بوده است. این برنامه بدون حسینی، چیز زیادی را از دست نداد اما اگر حسینی به خاطر فشاری که از بالا به او تحمیل شده تمرکزش را از دست بدهد و دروازه‌اش همین هفته بعد از مدت‌ها باز شود، پاسخ مدیران کامنت‌باز باشگاه به این بازیکن چه خواهد بود؟‌

۱۷ ۲۵  
آی اسپورت
2018-01-10 14:07:00
نظر دهید
۲۵ نظر
Kean
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۰۹
واقعا دلیل این همه حمایت کورکورانه سایت شما از نود رو متوجه نمیشیم،یه اتهامی به دروازه بانای استقلال زدی،اتهام خرافه گرایی،بعد میگی توپ های زیادی به تیر دروازه رحمتی میخورد،یعنی میگی تیردروازه ها بخاطر کارایی بوده که رحمتی انجام داده برای گل نشدن توپها!!خب بنده خدا این نشون میده خودت از همه خرافاتی تری که!!!قرمز بودن این یارو مسلّمه،من هیچ کسی رو ندیدم بگه فردوسی پور استقلالیه،برای توجیه فردوسی پور به دروغ متوسل نشید
سعید از خوزستان
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۲۶
در جواب دوست عزیزمون Kean
من هیچ مجری فاسد تر از فردوسی پور نمی شناسم.....
جمله تاريخي "شريفي" رييس اسبق كميته را كه در چشمان هزاردستان گفت: مگر خودت به من زنگ نزدي و نگفتي "علي كريمي" را ببخشم تا مقابل سپاهان (صدرنشين آن روزهاي ليگ با مربيگري قلعه نويي) به ميدان برود؟؟؟؟
ایشون طرفدار سرسخت پرسپولیسه....
دارمیان
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳
به عنوان یک پرسپولیسی میگم که متاسفانه این جرثومه فساد(عادل) پرسپولیسیه.
ولی دلیل حمایت این سایت از نود اینه که همه جیره خور فردوسی پورن امیرپور خودش از پادوهای فردوسی پور در نود هست.
ولی اینو بدون ناعادل پرسپولیس و استقلال براش فرق نمیکنه و در کل جیبش مهمه
سعید از خوزستان
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۱۰
امیرقلعه نوعی فریادمیزد کمر به نابودی تاج بسته این ناعادل لنگی پور ..
کلیپ شریفی رئیس اسبق کمیته انظباطی که درمورد علی کریمی گفت را اگه دارید بگذارید....
هنوز تعداد کمی از استقلالیا میبینم میگن عاشقه نودیم ، یه سریم میگن دیگه با نود دشمن نیستیم چون فرهاد مجیدی گفته!
شخص پرست ترین هواداران دنیارو داریم دنیا! مشکل من کله برنامه نوده ک انقدر تناقض داشته و خیلی مواقع کمی اشاره کردم دیگه حس تکرار نیست . همون قضیه سه سال پیش کسر امتیاز دو هفته رو برنامه رو کنار هم بذارید کلی تناقض میبینید ک چطور سنگ پرسپولیس رو به سینه میزنه اما موقع کسر امتیاز از استقلال یه راهکار بود !
من فقط بخش داوریهاش رو می بینم اما در زمینه سرخابی به هیچ عنوان عدالت مدار نیست و دشمن درجه یک استقلال و همین ک الان پرسپولیس اوله درصدیش ب لطف فشارهای این برنامس.....
بیشترش ضد هوادارا خودمونه....
نظرسنجی های بعد سوبله چوبله ک همش باید عزارداری پرسپولیسیارو میدیدیم و بعد برد پرسپولیس دو هفته نظرسنجی شد درمورد دربی...
درمورد کسر امتیاز سه سال یش ک از استقلال کم شدگفت شاید ی راهکار باشه از پرسپولیس کم شد کله برنامرو اختصاص داد و... شاید فکر میکنه منطقیه اما اون تعصبی ک ب پرسپولیس تو وجودش هست کنترل شدنی نیست و یهو میریزه بیرون تو گزارشاشم به وفور میشه دید .
الان شما ک ادعات میشه ، همین فردوسی پور اومد استادیوم بازی استقلال رو گزارش کرد همونجا میتونستن استقلالیا یقشو بگیرند اما خیلیا اصن هی میپریدن باش عکسو امضا بگیرن؟؟؟؟؟
واس اینه میگم فقط ده درصد استقلالیا تو باغن بقیه اصن ی سری درگیر شخص پرستی هستن ی سری نمیدونن بازی بعدی تیم کی هست و اصن بازی قبلی با کی بود .
حرف حساب
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۵۴
سعید خوزستانی یه طرفه به قاضی نرو داداش ما هم از عادل دل خوشی نداریم! دو سه چشمه اش رو در هیمن چند ماه دیدیم! زوم کردن رو محرومیت طارمی قبل از بازی با الهلال، حمله به برانکو، تضعیف تیم با اخبار حاشیه ای و آخریش هم اون مصاحبه تلفنی با طاهری! اتفاقا کانال نود کاملا دست استقلالی هاست! برو صفحه چیا فوادی ببین طرفدار کدوم تیمه! عادل فقط دنبال امیال شخصی خودش و حمایت از رفیق فابریک این روزهاش یعنی کیروشه! از هر کی هم خوشش بیاد حسابی براش کار میکنه و بهش حال میده: کریمی و البته نکونام! اینها ربطی به پرسپولیسی بودنش نداره و این توهم و توجیه شماست!
۶
ششتقلالی
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۳۱
تتلو از خوزستان چقدر بر حماقت خود اصرار می ورزی :)))
۲
دارمیان
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۴
تا میتونی برای عادل دم تکون بده و چرندیات بنویس آخرش دستت رو یه جا بند میکنه یا کرده
Im alive
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۲۳
خاک تو سرت
۶
Hasan
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۵

نود یک برنامه تکراری هست من که چند سال هستش قید این برنامه سطح پایین رو زدم و چند سال هست غیر از چند بازی فوتبال چیز دیگه ای از این رسانه سطح پایین نگاه نکردم شما هم سنگ نود رو به سینه نزنید
علی
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۳
اصلا ربطی به خرافات نداره، رسما حاشیه درست میکنه.
حتی همین دعوت کردن و نرفتنش کلی حاشیه داشته، میرفت چند برابر بود قطعا.
سهام
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۱۸
شخصا به عنوان یک طرفدار استقلال، از اینکه حسینی به برنامه 90 نرفت خیلی راضی هستم. این جمله " اگر حسینی به خاطر فشاری که از بالا به او تحمیل شده تمرکزش را از دست بدهد و دروازه‌اش همین هفته بعد از مدت‌ها باز شود،" رو نمیدونم با چه منطقی بیان کردید. به نظر اصلاً پشتش منطقی نبوده.
دلیل مخالفت من با رفتن به برنامه نود، رنگی بودن عادل نیست. سوال های به شدت چیپ و حاشیه ای هست که به مراتب بیش از حاشیه های نرفتن به برنامش، برای افراد حاشیه ایجاد میکنه. از طرف دیگه تجربه حضور تو رسانه های پرطرفدار تلویزیونی چیزی نیست که یه گلر 25 ساله تازه چهره شده، داشته باشه. و الان هم وقت مناسبی برای تجربه اندوزی نیست. ضمناً خود شما هم با همین مطلب داری فشار و حاشیه ایجاد میکنی. ولی خداوکیلی اگه این بازی گل خورد بر طبق چه منطقی میخوای بگی دلیلش حاشیه های نرفتن به 90 هستش؟؟
واقعا نگرفتی چرا نرفت؟ مصاحبه امروزش رو بخون!
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۳:۳۰
داداش مغرض من، مدیران کامنت باز که میگی یه دفعه ۳۰۰۰۰ تا پیام زیر پست حسینی ظرف چند ساعت گذاشتن که تو رو خدا به احترام ما نرو یا نه هوادارای تیم صاحب چندهزار کامنتی هستن که حسینی با عدم خودخواهی و بی تفاوتی بهشون احترام گذاشت و بی خیال مصاحبه شد؟!!
بیدار شو عزیز پرسپولیسی من!!!
عزیزم
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶
تو رو به هرکی دوست داری این عباسی رو به ما پرسپولیسیا نچسبون. اگر هم واقعا پرسپولیسی باشه به زبون نیار مایه سرافکندگیمونه
Ss Iran
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۴:۳۴
ینی از این جناب محمدحسین عباسی دیگ نویسنده چیپ تر هست؟ شما حاشیه درست نکنی باور کن کسی نمیگه ک توپ ب تیر دروازه رحمتی خوردن دلیلش خرافاتی بودن رحمتیه، نحسی نودم بعضی از همین همکاران ژورنالیست خودتون انداختن تو ذهن مردم! کلا کار امثال شما همینه تا یکی داره پیشرفت میکنه اگه حاشیه هم نداشته باشه واسش حاشیه میسازید...نمیفهمم واقعا موضوع مهم تری نیست که برنامه تلویزیونی نرفتن یه بازیکن انقدر ذهن شما رو درگیر کرده!
ناصر
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
راجع به پنالتی های که این فصل به تیر دروازه بیرانوند خورد نظری ندارید؟
مهدی
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۱۹
نوشتت بوی تعفن میده.فردوسی پوررخودش به قرمز بودنش اعتراف کرده.بعدشم اینکه میگی توپ همش به تیر دروازه رحمتی خورده نشون میده که خودت اصل خرافاتی
مجتبی
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵
از نرفتن به برنامه عادل چه ضرری می بینه وقتی همه تاج ها پشت این تصمیم ش هستند واقعا من یه نفر تاجی از کسانی که میشناسم سراغ ندارم عادل فردوسی پور ندونه اگه شما می شناسید به ما بگید جایزه بگیرید
حمید
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۷:۳۱
حتی پرسپولیسی ها هم از حسینی در مقابل عادل حمایت می کنن.
حمید
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۵

"موضع‌گیری علیه یك برنامه تلویزیونی پرمخاطب، ژست روشنفكری روز را می‌سازد اما هنوز هم یك دلیل منطقی برای نفی اثرگذاری مثبت این برنامه بر فوتبال ایران ارائه نشده است"

1-خب حتما این برنامه آثار مثبتی هم داره. مثل همه پدیده های دنیا که خوب یا بد آثار مثبت هم دارند. حتی پدیده ای مثل رواج مرگ سیاه (طاعون) در اروپا و بویژه انگلیس در قرن 14 میلادی که باعث مرگ تقریبا نیمی از جمعیت انگلیس شد هم اثرات مثبتی داشته چون باعث کاهش نیروی کار، در نتیجه بالا رفتن شدید دستمزدها و در پی اون انتقال ثروت از طبقه اشراف به قشر متوسط و تحکیم پایه های دمکراسی در انگلیس شد. پس آیا برای تحکیم دموکراسی در کشورها باید به شیوع بیماری طاعون کمک کرد؟
قطعا نه. چون این فقط تصمیم گیری بر مبنای جنبه های مثبت قضیه است. برنامه نود هم مثل طاعون جنبه های مثبتی داره اما مساله اینه که آثار منفی این برنامه از نظر من از آثار مثبتش بیشتره. مهمترین نکته منفی اینه که این برنامه اصولا تبدیل شده به یک فرافکنی بزرگ برای فرار از پاسخ گویی به سئوال حق پخش که ظاهرا این روزها از سئوال فلسطینی هم سخت تره.
باشه قبول. نود نمی تونه به مساله حق پخش ورود کنه. یعنی فعلا قبول. اما آیا به مساله ای مثل اسپانسر هم نمی تونست ورود کنه؟ اونجا دیگه چه خط قرمزی بود؟ این همه پول از هواردان استقلال (نمی گم پرسپولیس چون اگر چه پرسپولسی هستم نمی خوام متهم به قضاوت یک طرفه بشم) دزدیده شد و مدیری مثل افتخاری در نهایت بی مسئولیتی حق هوادارانی که با یک عشق خالصانه به استقلال کمک کرده بودند رو بخشیدن به کسانی مثل شیرازی. چرا عادل حرفی نزد؟ آیا مهم نبود؟ یا آیا به اندازه کافی لایک خور نبود؟
پس به من حق بدید که فکر کنم ادعای نود در مبارزه با مشکلات فوتبال ریاکارانه است. در نتیجه من وقتی ریاکاری رو در رفتار عادل رصد می کنم طبیعتا به نحوه پرداختنش به مساله حق هم پخش هم مشکوک می شم. اما آیا واقعا عادل نمی تونه صدا و سیما رو تحت فشار بذاره؟ البته برای عادل و شمایی که جزئی از سیستمی دل کندن از منافعش باید هم سخت باشه. ولی اگه من جای عادل بودم یه روز می رفتم پیش رئیس صدا و سیما و می گفتم اگر حق پخش داده نشه من نود رو دیگه اجرا نمی کنم. می دونم کار سختیه و البته که شجاع بودن و عادل بودن کار سختیه.

2-شرط می بندم که همه مخاطبین بارها براشون اتفاق افتاده که با خودشون فکر کنن یک مارمولک یا مگس هم از عادل و همکارش بیتشر می فهمن. ادعاها بعضا به شکل عجیبی احمقانه است. نمونه اش:
بازیکن x در این صحنه اگه اخطار می گرفت با اخطار ده دقیقه بعدش می شد کارت قرمز و باید اخراج می شد
تیم x هر وقت در هفته سوم با تیم y بازی داشته هفته بعدش بازیشو باخته.
نمونه های استدلال هایی در این سطح در برنامه نود و بویژه گفته های عادل بی نهایت زیادن به نحوی که خود عادل رو تبدیل به مصداق دقیقی برای خرافه گرایی می کنند. این تازه بخش خوب ماجراست چون فقط داره چرت و پرت میگه. اما لحاظاتی هست که نود هم دروغ گو میشه.

3- بله! لحظاتی هم هست که نود دروغگو میشه. می پرسین کی؟دو هفته پیش آیتمی پخش شد که گفته شد رسانه های انگلیس در آستانه رای گیری برای میزبانی جام جهانی که در اون انگلیس هم کاندید شده بود به موضوع رشوه و فساد فیفا پرداختن (این بخش واقعیته)که باعث شد شانس انگلیس برای گرفتن میزبانی از بین بره. البته این استدلال آخر کاملا دروغه چون اساسا انگلیسی شانسی نداشت و رسانه های انگلیس هم همه حرفشون این بود که خودتون رو خسته نکنید رای ها قبلا خریداری شده.
اما منظور از رسانه های انگلیس دقیقا کیا بودن؟ شبکه بی بی سی. و به صورت دقیق تر برنامه پانوراما. اما دروغ بزرگتر جایی بود که این قضیه کاملا طبیعی جلوه داد شده و جوری مطرح شد که انگار هیچ کس توی انگلیس به این افشاگری بی موقع اعتراض نکرده. در صورتی که قضیه دقیقا بر عکس بود و تقریبا همه اعتراض کردن. نخست وزیر بریتانیا به شدت از بی بی سی انتقاد کرد و حتی در درون خود بی بی سی شخصی مثل گری لینه کر خیلی ظریف توی برنامه اش گفت که "دست کم برنامه ما تمام و کمال از کمپین بریتانیا حمایت می کنه". پس می بینیم که نود بعضا دروغ گو هم میشه. بنابراین ما در این جا با پدیده ای روبرو هستیم که صاف توی صورتتون نگاه می کنه و بهتون دروغ می گه.

4-یکی دیگه از مهمترین مشکلات نود نظرسنجی های به شدت مشکل دار و غیر دقیق این برنامه است. دقت کنین! نمی گم نظر مردم مشکل داره بلکه میگم نظرسنجی مشکل داره. به عنوان مثال سئوال ها به این شکل مطرح میش: بهترین مدافع آخر بعد از انقلاب کی بوده و در بین گزینه ها هم کسی مثل پنجعلی وجود داره و هم کسی مثل سید جلال. خب مشکل کجاست. مشکل اینجاست که اینها اساسا مال دو نسل متفاوت هستن. این یعنی موقعی که پنجعلی بازی می کرده جمعیت کشور 40 میلیون بود اما در دوره سیدجلال جمعیت 80 میلیون در نتیجه پنجعلی تحت هیچ شرایطی امکان نداره از سید جلال آرای بیشتری رو بگیره. نمونه های این جور نظرسنجی های غیر دقیق بسیار زیادن. که به طور کلی از نظر من شامل 90 درصد نظر سنجی ها میشن. تقریبا همه نظرسنجی های با عنوان بهترین گل، بهترین دفاع، حمله ، هافبک، مربی، و ... مشکل اساسی دارن. مشکلاتی که از قضا بیشترشون به راحتی قابل حل هستن. حتی مشکلی مثل رای متعصبانه هوادارا به گزینه تیم محبوبشون هم قابل حله. فقط کمی حساسیت علمی و غیررسانه ای می خواد که طبیعتا از نود انتظارشو نداریم. مشکل بزرگتر اما جاییه که نود به ایرادات خودش در جمع اوری دقیق نظرات معترف نیست و سعی میکنه به صورت مستکتبرانه ای این نظرات رو به عنوان واقعیت جلوه بده. این همون رویکرد همیشگی صدا و سیماست که نود هم ازش مبرا نیست. پس نود هم بر خلاف چیزی که شما میگی از برخی جهات خیلی فرقی نمیکنه.

5-با همه اینها نود اوج قدرت صدا و سیماست. اما نرفتن حسینی شکست افتضاح صدا و سیما در جایی بود که هیچ وقت فکرشو هم نمی کرد. نشانه ای از اینه که دیگه صدا و سیما حتی با برنامه ای مثل نود هم قدرت تاثیرگذاری شبکه های اجتماعی رو نداره. به عنوان یک پرسپولیسی حمایت کامل خودم رو از این اقدام باشگاه استقلال اعلام می کنم.

6-در پایان هم یک سئوال دارم از هوادارن. اگر روزی برسه که عادل مجبور بشه بین محبوبیت بیشتر یا بقای برنامه اش در یک سو و منافع فوتبال در سوی دیگر یکی رو انتخاب کنه به نظر شما کدوم یکی رو انتخاب می کنه؟
اینزاگی
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۶:۲۳
ما هم از این به عنوان یک پرسپولیسی از این اقدام حالا توسط هر کی بوده(مدیران باشگاه؟ شفر؟ استقلالیایی که تو پیج حسینی کامنت گذاشتن) حمایت می کنیم و تشکر هم می کنیم
sia
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۲۲:۲۴
نظراتت رو کامل خوندم، خوب بود
در رابطه با سوال آخرت هم بگم که "عادل خیلی وقت هستش که انتخابشو کرده!!!"
Esi
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸
کار به خرافات و غیر خرافات ندارم اصلا ولی برای جباروف صدق نکرد ؟ این همه حواشی براش اتفاق افتاد دو جلسه هم محروم شد پس چی بود در ضمن دلیلش نحسی نود نیست دلیلش اینه مدتهاست هواداران استقلال بخاطر رفتارهای جانب گرایانه فردوسی پور‌برنامه نود ‌رو تحریم کردن
احمد
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۲۰:۵۲
چیپ بودن و غیر منطقی بودن متن به کنار... ولی هنوز این سایت نمی خواد به روی مبارکش بیاره که خواسته هوادارا نزاشت حسینی به نود بره... نمی دونم چرا الکی دارید گنش می کنید!؟.. نود و فردوسی پور رو هوادارای سرخابی گندش کردن... به ایشون بیشتر از یه تهیه کننده و مجری برنامه نباید بهشون بها داد!
میلاد تاجی-Georgia
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷
اولا که اسم این برنامه نود نیست، برنامه "دوشنبه ها با لنگ" با اجرای کارچاق کن کیروشه
دوما تاجی ها از این برنامه نه به خاطر بحث های انصافا جانب دارانش در خصوص داوری مخصوصا وقتی فنایی کارشناسشه شاکی هستن بلکه به خاطر جوی که قبل از مسابقات معمولا مهم برای استقلال راه میندازه، حالا به وسیله مهندسی سوالهای اس ام اسیش یا به وسیله آیتم ها و مباحث مطرح کرده ش. لنگی های عزیز درست میگن برای ماجرای طارمی و هدایتی و... جوسازی شد اما این کاری که این دو هفته با لنگ انجام شده حداقل 10 ساله داره برا استقلال انجام میده. حالا شد بد؟!
۱
میلاد تاجی-Georgia
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۲۷
اولا که اسم این برنامه نود نیست، برنامه "دوشنبه ها با لنگ" با اجرای کارچاق کن کیروشه
دوما تاجی ها از این برنامه نه به خاطر بحث های انصافا جانب دارانش در خصوص داوری مخصوصا وقتی فنایی کارشناسشه شاکی هستن بلکه به خاطر جوی که قبل از مسابقات معمولا مهم برای استقلال راه میندازه، حالا به وسیله مهندسی سوالهای اس ام اسیش یا به وسیله آیتم ها و مباحث مطرح کرده ش. لنگی های عزیز درست میگن برای ماجرای طارمی و هدایتی و... جوسازی شد اما این کاری که این دو هفته با لنگ انجام شده حداقل 10 ساله داره برا استقلال انجام میده. حالا شد بد؟!
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر