فهرست
لباس‌ها هم در تحریم؛ پایان عصر آدیداس؟
لباس‌ها هم در تحریم؛ پایان عصر آدیداس؟

لباس‌ها هم در تحریم؛ پایان عصر آدیداس؟

آی‌اسپورت- با پایان رقابت‌های جام جهانی، به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد به احتمال فراوان همکاری با آدیداس خاتمه خواهد یافت. در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و به رغم تمام حرف و حدیث‌هایی که در مورد پیراهن تیم ملی ایران وجود داشت، آدیداس تامین کننده لباس تیم ملی شد و در آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی در ورزشگاه آزادی که مقابل ازبکستان برگزار شد، از طرح آدیداس رونمایی شد. پس از ورود ایران به رقابت‌های جام جهانی مشکلاتی در مورد استفاده از برند نایکی برای ملی‌پوشان ایرانی به وجود آمد و به نظر می‌رسد پس از جام جهانی آدیداس نیز به دلیل محدودیت‌هایی که در ایران برای انجام فعالیت‌های اقتصادی وجود دارد، دیگر علاقه‌ای برای ادامه همکاری با ایران ندارد.

نمایندگان شرکت آدیداس برای ادامه همکاری، خواهان برگزاری ملاقات دیگری با نماینده فدارسیون فوتبال ایران هستند و به نظر می‌رسد با این شرایط دیگر این همکاری ادامه پیدا نخواهد کرد و یا حداقل برای ایجاد رابطه‌ای برد–برد، نمایندگان فدراسیون فوتبال در بخش بازرگانی کار بسیار سختی در مذاکره بعدی با این شرکت صاحب نام دنیا پیش رو خواهند داشت.

 

ورزش سه

  ۱  
آی اسپورت
2018-07-20 21:35:00
همچنین بخوانید:
نظر دهید

۱ نظر
خسته
شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۷
این لباس هم حکایتی شده!
آقا لباس که دیگه تکنولوژی خاص و منحصر به فردی نمیخواد.
یعنی توی کل این مملکت یه تولید کننده لباس ورزشی نداریم که بتونه یه محصول خوب و قابل قبول تولید کنه؟؟
یا مشکل فقط اسم و برند لباسه که حتما باید خارجی باشه!؟!
درسته از علی دایی خوشم نمیاد، اما (حسب شنیده ها) یکی از تولید کننده های خوب لباس ورزشیه. یه بار هم میدون رو بدید بهش، خواستتون رو بهش تفهیم کنید، سنگاتونو وا بکنید و یکبار برای همیشه داستان این لباس و شورت ورزشی رو حل اش کنید. ببینید چطور از کاه کوه میسازند!
یه بخش بزرگی از دغدغه فوتبالدوستان توی تمام این سالها مساله لباس بوده!
مسئولان فدراسیون اگر عرضه تهیه یه لباس خوب و با کیفیت از بازارهای داخلی رو نداشته باشند، استعفا که هیچ، باید برن بمیرن. گندش رو در آوردند.
به هر گوشه ای از این داستان فوتبال که نگاه می کنیم یه مشکلی هست.
تمومش کنید این مسخره بازی ها رو.
البته این نه فقط تقصیر مسئولان فوتبال، که بلکه تقصیر رسانه ها هم هست.
یکی از وظایف رسانه ایجاد خواست عمومی برای بهبود شرایطه. اما رسانه وقتی زرد و زپرتی باشه (که اکثر رسانه های کشور ما هستند) تمام هم و غم اش میشه مسایل حاشیه ای و مسایل اصلی فراموش میشه.
۳
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر