فهرست
بیهوده‌ترین حرف مقابل طرح کی‌روش؛ کجای دنیا!‌
بیهوده‌ترین حرف مقابل طرح کی‌روش؛ کجای دنیا!‌

بیهوده‌ترین حرف مقابل طرح کی‌روش؛ کجای دنیا!‌

آی اسپورت – این لقلقه «کجای دنیا»، هرگز هیچ نشانی از دنیا‌ دیدگی در خود ندارد. اینکه عبارت «کجای دنیا» را مقابل ایده تازه کی‌روش برای برگزاری اردوهایی به مدت یک یا یک و نیم روز در هفته قرار دهیم و بگوییم چرا برای چنین ایده‌ای مثال دیگری در هیچ کجای دنیا پیدا نمی‌شود، یک غلط تازه به هزار غلط دیگری که فوتبال خود را بر آن بنا گذاشته‌ایم خواهیم افزود.

کی‌روش این صلاحیت فنی را دارد که ایده‌ای را در فوتبال ایران اجرا کند و نیازی نباشد که مصداق جهانی برای آن ایده پیدا کنیم. ما اما می‌توانیم با عبارت «کجای دنیا» همواره مقلد هر کاری باشیم که الزاما پیش‌تر در جایی از دنیا اجرا شده باشد. کی‌روش پیش از آنکه در لفافه طرحش کیفیت تیم‌های ایرانی را به نقد بکشد و بازیکنان ایرانی را در مقیاس جام‌جهانی ۶۰ دقیقه‌ای بنامد، منتقد فیفاست. کی‌روش نگاه یکسان برنامه‌ریزی فیفا در مورد تیم‌های ملی را نمی‌پسندد. او مساله‌ای را بارها طرح کرده است، اینکه بازیکنان تیم‌های ملی مثل اسپانیا یا آلمان برای ساختن تیم ملی فرصت چندانی نمی‌خواهند اما در فرصت‌های تعیین شده فیفا برای برگزاری اردوهای ملی، تیم‌های ملی مثل ایران نمی‌توانند صاحب شانس پیشرفت در فوتبال ملی باشند.

طرح تقویتی کی‌روش با برگزاری اردوهای یک روز یا یک و نیم روز، فقط برای انجام ریکاوری نیست. او برای این فرصت ایده‌های مختلف تئوری هم دارد و اگر قرار است اتفاقی در جام‌ جهانی برای ما رخ دهد، این ما هستیم که به ایده کی‌روش تن می‌دهیم، نه اینکه تن دادن کی‌روش به کاری بیهوده با بازیکنان ۶۰ دقیقه‌ای را در چند اردو تا جام جهانی تماشا کنیم.

مساله ساده است. باشگاه‌های ایرانی با کیفیتی نازل مدیریت می‌شوند، بازیکنان در این تیم‌ها با کیفیتی نازل زندگی و تمرین می‌کنند و تبدیل می‌شوند به همین بازیکنانی که به تشخیص کی‌روش ۶۰ دقیقه می‌توانند در جام‌جهانی بازی کنند. اگر تشخیص کی‌روش را در این زمینه باور نداریم، می‌توانیم به راه خود ادامه دهیم و قهرمانی آسیا را هم یک رویا ببینیم، چه رسد به درخشش در جام جهانی.

اگر فقط مدتی کوتاه با یک تیم لیگ برتری در ایران کار و زندگی کرده باشید، درک این نکته که چگونه بهترین بازیکنان این تیم‌ها بیش از ۶۰ دقیقه نمی‌توانند در جام جهانی بازی کنند، دشوار نخواهد بود. کیفیت زندگی و تمرین بازیکنان در ایران به فاجعه تنه می‌زند.

این‌ روزها حامیان برانکو ایوانکوویچ در ایران موجی ساخته‌اند در این ‌باره که چرا یک مربی در قواره برانکو باید به ایده کی‌روش تن بدهد و بازیکنانش را یک روز در هفته به اردوی تیم ملی بفرستد اما انگار فراموش کرده‌ایم که پس از جام جهانی آلمان، فوتبال ایران از برانکو گذر کرد. برانکو البته مربی محترم و دانایی است اما شخصیت فنی و دانش او سال ۲۰۰۶ برای فوتبال ایران کافی نبود. امروز در حالی‌که نزدیک به ۸ سال با یک مربی در کلاس کی‌روش روزگار می‌گذرانیم، برانکو نمی‌تواند آن کسی باشد که برای مخالفت با ایده کی‌روش به برگ برنده مخالفان این ایده تبدیل شود.

ایده کی‌روش البته فقط با همکاری باشگاه‌ها قابل اجراست اما فراموش نکنیم که باشگاه‌ها چه محصولاتی را در اختیار تیم ملی می‌گذارند و تا چه اندازه کیفیت کارشان ملال‌آور و نگران‌کننده است. فوتبال ملی ایران اگر از لژیونرهایی که اغلب در تیم‌های درجه چندم اروپا بازی می‌کنند بهره‌مند نبود، بی‌تردید کیفیت نازل‌تری داشت.

کارلوس کی‌روش نه فقط در زمینه این ایده در آستانه جام جهانی بلکه در تمام سال‌های حضورش در ایران قواعدی را زیر پا گذاشت و اصولی را خدشه‌دار کرد اما وقتی کیفیت مدیریت در فدراسیون فوتبال را در نظر بگیریم، کارلوس کی‌روش را در مهلکه‌ای می‌بینیم که برای فرار از آن چاره‌ای جز فرمان نبردن از بالادستی‌هایش در فدراسیون فوتبال نداشت. ما به لجبازی‌های کی‌روش و به جنجال‌هایش دل ‌بسته‌ایم و مگر برای مقابله با حجم عجیبی از سوءمدیریت راهی جز جنجال و لجبازی وجود دارد؟ ایده تازه کی‌روش اما در دسته لجبازی‌هایش هم نیست، بلکه راه ماست برای تبدیل شدن به تیمی که نمی‌خواهد در روسیه فاجعه رقم بزند.

 

ایران ورزشی

۳۴ ۷۵  
آی اسپورت
2017-12-10 12:24:00
نظر دهید
۷۵ نظر
Hasan
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸
دیگه آقای کاس نژاد مردم از اینهمه عوام دونستنشون خسته شدن شما از صد تا دشمن ها کیروش هم بدترید دوستی خاله خرسه همینه
بابک
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۱
یاسین به گوش خر خونده کیروش، 4 بار صعود کردیم به جام جهانی، و هر 4 بار به طریق مشابه حتی با برانکو حذف شدیم، این تجربه این رو اثبات میکنه که نیاز به آماده سازی بهتر داریم، منتهی این ملت ملتیه که امیرکبیرها و مصدق های خودشو کشته، چه برسه به کیروش...حال آدم از برانکو پرستی یه عده بهم میخوره...اینا اکثرا بچه های دهه هشتادی ان که ندیدن برانکو بعد جام 2006 طوری گند زده بود که از همون آلمان فرار کرد رفت کشورش و به ایران برنگشت...حالا یه عده میان میگن کیسه کش داری میسوزی از اینکه برانکو مربی پرسپولیسه، نخیر من فقط منافع ملی رو به منافع باشگاهی ترجیه میدم، کیسه کش هم نیستم
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸
آقای بابک ؛ اگر در گفتار خود صادق هستید ان شاء الله ، بفرمایید که برانکو در سال ۲۰۰۶ چه گندی زد ؟
بعدش بفرمایید برانکو آیا مخالفتی با برنامه کی‌روش دارد؟ یا خواهان صحبت با کی‌روش است؟ خوب میدانید که اصل برنامه آماده سازی تیم ملی ، در اردیبهشت است ، و همزمان با مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، آیا به برانکو حق نمی دهید معامله ای انجام دهد و در ازای برنامه ریکاوری کی‌روش ، فرضا در اون مرحله بازیکنانش را برای چند روز بخواهد؟
موراتا
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۰
جناب بابک حال آدم از خود حقیر پنداری و کیروش پرستی یه عده هم بهم میخوره منافع ملی با تحقیر ملت و اسطوره سازی بی مورد حاصل نمیشه
بابک
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۹
برانکو سال ۲۰۰۶ با لج بازی تمام یه سری بازیکن مث بداوی، کاملی مفرط، ستار زارع و... رو با خودش به جام جهانی برد، هیچوقت در طول سالهایی که در ایران بود حاضر نشد تو ترکیب تیم ملی کسای دیگه ای رو امتحان کنه، نمونش استفاده مداوم از میرزا پور علیرغم افت شدید و بازی فوق العاده ضعیف با پا، با وجود اون همه هشداری که بهش داده شد، و در نهایت تو بازی اولش با مکزیک شروع کننده ی اشتباهی شد که باعث باخت ما در اون بازی و در واقع حذف غیر رسمی از جام شد، عدم توانایی برانکو در ایجاد تعامل بین بازیکنای بزرگ تیم، ضعف مشهود برانکو بود... تا جایی که علی کریمی در بازی آخر از بازی امتنا کرد، و اون لگد معروفش به ساک پزشک تیم در بازی قبل...بازی ندادنش به علی دایی در بازی پرتغال واقعا قاطعیتش رو هم زیر سوال برد...چرا که اون موقع رسانه ها و تعدادی از بازیکنای تیم ملی به برانکو به خاطر دعوت دایی به تیم ملی اعتراض داشتن...اون موقع یادمه برانکو قبل شروع جام از قرار دادن کمک مربی ایرانی کنار خودش به خاطر بی اعتمادی امتنا میکرد...خیلی روزنامه ها نوشتند که برانکو حتی حاضر نبود در یه تمرین ساده بدنسازی از بازیکنا رو تنها بذاره و ترسش از اینکه زیرابشو بزنن باعث شده بوده بازیکنای تیم ملی رو با توان بدنی خودش تمرین بده...روزنامه ها نوشتند فشار تمرینات تیم ملی در حد فشاری بوده که یه پیرمرد ۵۰ ساله میتونسته تحمل کنه...در نهایت این عوامل در مجموع باعث شد برانکو نتونه با بهترین تیم تاریخ ایران تیمی که کریمی از بایرن مهدوی کیا از هامبورگ و هاشمیان از بوخوم نتونه نتایجی که انتظار میرفت رو بگیره و ما همه بازیا رو از دقیقه ۶۰ به بعد باختیم...در جواب آقای مهریار باید بگم صحبت من جهت تخریب مربی شایسته ی این روزهای پرسپولیس نیست...صحبت من با کساییه که مقایسه ی بین کیروش و برانکو رو راه انداختن و کیروش رو دشمن پرسپولیس میدونن و برانکو رو اسطوره ی مربیگری...و فکر میکنن که اگه برانکو مربی تیم ملی میبود ما همه ی تیمای دنیا رو مثل تیمای لیگ ایران از دم تیغ میگذرونیم...از این مقایسه متنفرم و اینکه یه عده میگن هرچی برانکو بگه....در ضمن کیروش گفته یا بازیکنا رو بدن واس ریکاوری یا از اون تاریخ که میخواد در اختیارش بذارن...یکی از این دو حالت رو میخواد...برانکو هم هنوز مخالفتی نکرده...اما یه عده برانکو پرست شدن کاسه ی داغ تر از آش...در جواب موراتا باید بگم اینکه کیروش میخواد در جام جهانی زنگ تفریح نباشیم این تحقیر ملته؟؟؟ تحقیر اونجاست که بریم جلوی اسپانیا هیچ حرفی واس گفتن نداشته باشیم...چه بخوای چه نخوای حرف کیروش درسته سطح لیگ ایران و مربیاش پایینه...با تخریب کیروش این واقعیت تغییری نمیکنه
محسن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۱۱
درود بر شرف نویسنده محترم
serezo
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۰
به بابک علامه دهر
این خزعبلات رو از کجات درمیاری ، همون خط اول کامنتتو خوندم فهمیدم که بقیش ارزش وقت گذاشتن نداره چون مشخصا با بغض و کینه نوشتی و ابتدایی ترین اطلاعات هم نداری ، نه بداوی نه کاملی و نه زارع در لیست 23 نفره حاضر در جام جهانی جایی نداشتند .این بازیکنا در جام ملتها حضور داشتن که بنا به مقتضیات زمان استفاده کرد ازشون ، در مورد تیم 2006 همینو بس که تیموریان به لیگ برتر انگلیس و نکونام به لالیگا لژیونر شدن
Hasan
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸
دیگه آقای کاس نژاد مردم از اینهمه عوام دونستنشون خسته شدن شما از صد تا دشمن ها کیروش هم بدترید دوستی خاله خرسه همینه
.
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰
احسنت
۸
Hasan
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۹
ما حامی برانکو هستیم فوتبال ایران از برانکو گذر نکرد بلکه دولت احمدی نژاد و دارو دسته فردوسی پور از برانکو گذر کردن از طرح کیروش همین که من هوادار فوتبال که تخصصی هم در فوتبال ندارم شاخ در آوردم فکر کنید بازیکنان فولاد بعد از هر مسابقه به دنبال بلیت پرواز تهران باشند بعد از چند ساعت معطلی در فرودگاه به تهران بیایند و مستقیم به کمپ بیایند بعد دوباره به فرودگاه رفته تازه اگه پرواز به خوزستان باشه چند ساعت معطل شوند دوباره می روند به اهواز فردا خسته از سفر و آب به آب شدن اگر مریض نشوند باید به تمرین قبل از بازی و اردو تیم بروند و پرواز کنند به سوی یکی از شهر ها ایران یعنی عملا بعد از دو هفته چیزی از بازیکن باقی نمی ماند و پیاده نظام کیروش بعد از دیدن احمقانه بودن این طرح با کوچکترین اظهار نظر برانکو شروع به حمله به برانکو کرده و طرح را لغو می کنن تا بیشتر باعث نابودی بازیکنان نشوند و تقصیرات هم به گردن برانکو می افتد که از علمش همین بس که از خاکستر پرسپولیس ققنوس سرخ را بیرون آورده فوتبال ما از برانکو نگذشته بلکه عوامگرایان از برانکو گذشته اند
مصی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۰
احسنت عالی بود
AVA-86
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۵
دقیقا کیروش جالبه هنوز بعد از هشت سال با وضعیت پروازها و جاده های ما آشنا نشده. نه جاده های امنی داریم نه پروازهای سرموقع و درست حسابی. وسعت ایران خیلی بیشتر از خیلی از کشورهای اروپایی هست. هر بازیکن ملی پوش مجبوره مدتها در رفت آمدباشه. اونم نیم فصل دوم که طبق برنامه کاملا فشرده بی تعطیلی هست به اینا اضافه کنید 4 تا تیم آسیایی که از اسفند بازی دارند.
آنتی شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰
اوه اوه .... این یکی عشق کیروشه خشن هم هست اعصابم نداره! کلا میگه غلط کرده هرکی بر خلاف کیروش جونم حرف بزنه! جمع کنید بابا... به قول شاعر این عو عو سگان شما نیز بگذرد .... همین چند ماهه!
امید
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳
این آقا یک موقع آنتی کی روش بود حالا شده طرفدار زنده باد حزب باد!
آنتی شومن واقعی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۷
اماده باش تا درصورت صعود پرسپولیس دوباره رامون دیاز و خربین رو ملاقات کنید اون موقع این شعر برازنده شخصیت خودت هست.
۸
موراتا
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۶
چنان میگه رامون دیاز انگار یادمون رفته سال پیش همین رامون دیاز تو سه بازی که بازیکنهامون بودن علیرغم اینکه هر سه بازی تو کشورهای عربی برگزار شدن هیچ غلطی نکرد اون یه بار هم اگر پرسپولیس کلی محروم نداشت اون اتفاقات پیش نمیومد
آنتی شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰
اوه اوه .... این یکی عشق کیروشه خشن هم هست اعصابم نداره! کلا میگه غلط کرده هرکی بر خلاف کیروش جونم حرف بزنه! جمع کنید بابا... به قول شاعر این عو عو سگان شما نیز بگذرد .... همین چند ماهه!
آنتی شومن واقعی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۸
اماده باش تا درصورت صعود پرسپولیس دوباره رامون دیاز و خربین رو ملاقات کنید اون موقع این شعر برازنده شخصیت خودت هست.
۵
امین یار
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۹
کسی از برانکو‌ عبور نکرد، به برانکو فرصت داده نشد. کیروش تنها مربی‌ای بوده که شانس اینو داشته که دو دوره مقدماتی پشت هم سرمربی باشه و خوب وقتی هیچ نمونه ی دیگه ای نداریم که به همین اندازه بش فرصت داده شده باشه،دیگه خودبخود امکان‌مقایسه از بین‌میره.


مگه حاصل کار کیروش،اون هم بعد از سه سال و پشت سر گذاشتن بازی های مختلف و تجربه‌ی جام‌جهانی، چی بود ؟ مگه جز این‌بود که جام ملت‌ها اوت شدیم؟(البته میدونم الان میاین از ۱۰نفره شدن میگین و بازی ‌خوب و اینا... شما تکلیفتون‌معلوم نیست،اگه بگن تیم کیروش خوب بازی نمیکنه،میگین عوضش نتیجه میگیره،اگه بگین خوب کو نتیجه،الان که باختیم‌و اوت شدیم میگین عوضش خوب بازی کردیم)


طرفدارای کیروش دیگه از حد وقاحت گذشته‌ان، یعنی یه جوری شده که نه تنها نمیشه از کیروش ایراد گرفت،که حتی انتقادهای احتمالی رو هم خودشون مطرح‌میکنن و به عنوان یه اتفاق خوب ازش‌دفاع میکنن.


یعنی دیگه نمی ذارن کسی بگه اخه کجای دنیا،کلامی که خودشون همیشه به کار‌ می‌بردن.میان میگن اصن این از هوشِ کیروشه که طرح نو در انداخته.
***
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۳
دوست ندارید بازیکناتون خط میخورن.مشتی پرسپولیست تیم دولتی هست.کجای دنیا یه ایم دولتی برا تیم ملیش درد سر درست میکنه
۵
فرهاد کیروش نژاد
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳
از نشریه دوزاری با نویسنده دوزاری بیش از این انتظار نمی رود. تیم پرسپولیس و استقلال شفر 60 دقیقه ای نیستند .
1-اربابتان برود با تیم های دیگر مذاکره کند و بازیکن بگیرد . پرسپولیس و استقلال احتیاجی به این کارها ندارند.
2-دو ماه زمان برای کارهای تئوری کافیست.اگر کسی توانست در این مدت تیم را تاکتیک پذیر میکند(آن هم تیمی که 6 سال در اختیارش بود و بیشتر از تیم های باشگاهی آن ها را به اردو برده)، اگر نتوانست اینکاره نیست.
3-نویسنده دوزاری گفته:"برانکو البته مربی محترم و دانایی است اما شخصیت فنی و دانش او سال ۲۰۰۶ برای فوتبال ایران کافی نبود" آخه چلمنگ سال 2006 با اون اوضاع مدیریت تربیت بدنی که از الان هم بدتر بود و با کارشکنی مربیانی همچون مجید جلالی همین یک امتیاز هم شاهکار بود. برانکو حداقلش یک مقام سومی آسیا در مدت 6 سال حضورش داشت. این اربابت کیروش چی داره؟ حذف مقابل عراق؟
بند آخر نوشته آدم رو به خنده میندازه:
" ما به لجبازی‌های کی‌روش و به جنجال‌هایش دل ‌بسته‌ایم و مگر برای مقابله با حجم عجیبی از سوءمدیریت راهی جز جنجال و لجبازی وجود دارد؟ ایده تازه کی‌روش اما در دسته لجبازی‌هایش هم نیست، بلکه راه ماست برای تبدیل شدن به تیمی که نمی‌خواهد در روسیه فاجعه رقم بزند."
کیروش خودش فهمیده تو این 8 سال هیچ کاری نکرده و الان که به اسپانیا و پرتقال خورده به تته پته افتاد و جیره خواراش رو بسیج کرده تا کاری از پیش ببرن
حسین
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴
بله درسته ، اصلا ما به کجای دنیا می خوریم !!! کارلوس کبیر حق داره که اردوی بلند مدت بذاره . مرباهای وطنی چه گلی به جمال فوتبال ما زدند ؟؟!!!
۹
Soltan
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹
سپاس
۳
آنتی شومن واقعی اصل
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴
فقط تنها راه بازگشت آرامش به تیم.ملی جهت اماده سازی خط خوردن بازیکن های پرسپولیسه.اینجوری هم تیم ملی مطابق برنامه کیروش جلو میره و هم اینکه پرسپولیس هم میتونه مثل دور قبل با توجه به عدم حضور الهلال تا مراحل بالا امیدوار به تحقق ارزوی صد ساله فینال اسیا بشه
مهدی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۹
کاملا درست هست صحبتتون. این کجای دنیا واقعا حرف مسخره ای هست که اگر دنبال نمونه برای حمایت های ویژه از تیم ملی هستند گاس هیدینگ در جام جهانی 2002 بود. یا حتی ما بهترین نتایجمون رو با آماده سازی ایویچ گرفتیم در جام جهانی که چند ماه لیگ رو کلا تعطیل کردند. تیم های آفریقایی یا آمریکای جنوبی هم بیشتر بازیکنانشون در بالاترین سطح فوتبال اروپا حاضر هستن و نیازی به لیگ خودشون ندارن زیاد.
ما اگه نتیجه ویژه میخوایم باید حمایت و برنامه ویژه داشته باشیم و این داستان تا زمانی که لیگ ما در این سطح هست و تیم های ما با نتایج ضعیف از آسیا حذف میشند باید ادامه داشته باشه. تا زمانی که لیگ ما با دعا و جادو جمبل جلو میره ما راهی جز برنامه ویژه برای تیم ملی نداریم
الان کدوم تیم ایرانی روزی دو نوبت تمرین میکنه؟؟؟ کدوم تیم روزی 7 ساعت بازیکن رو در اختیار داره؟
کدوم تیم امکانات مناسب تمرینی داره؟ تا زمانی که باشگاه ها خودشون رو اصلاح نکنن و سطح خودشون رو به لیگ کره یا ژاپن نرسونند ما برای موفقیت تیم ملی و آماده سازی بازیکنان راهی جز برنامه ویژه نداریم چون هیچ کجای دنیا اتفاقاتی که در لیگ ما و در تیم های ما میافته رخ نمیده
هیچ جای دنیا دعا نویس و جادو گر تیم رو هدایت نمیکنه!!!
امید از تفت
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۱
"برانکو البته مربی محترم و دانایی است اما شخصیت فنی و دانش او سال ۲۰۰۶ برای فوتبال ایران کافی نبود." حالا سوال من اینه: شخصیت فنی و دانش کیروش، سال 2014 برای ایران کافی بود!!؟ اگر همه موفقیت فوتبال ما در کیروش خلاصه میشه پس چرا کیروش 2014 موفق نبود!!؟؟ بارها گفتم دلیل اصلی عدم نتیجه گیری تیم ملی در 2006، اختلافات داخلی و در رأس اون حماقتهای احمدی نژاد و علی آبادی بود که می خواستند دادکان و برانکو را برکنار کنند و برای تیم ملی در جام جهانی حتماً مربی "ایرانی"(قلعه نوعی) داشته باشد به طوری که برانکو گفت ما هرروز منتظر اخراج بودیم تا برنامه ریزی برای تیم ملی. رسانه هایی مثل شما هم می گفتند برانکو دستیار بلاژ بوده و ما باید مربی بزرگ استخدام کنیم. دلیل بعدی نتیجه نگرفتن هم مصدومیت ستون های اصلی تیم ملی ایران یعنی کریمی و مهدوی کیا بود. این کیروش محوری و عقل کل دانستن کیروش چیز خوبی نیست. کیروش در 4 سال اول اصلاً به لیگ نگاه نمی کرد و مدام دنبال بازیکنان دو رگه خارجی بود. توی قرارداد 4 سال دوم کیروش، ملزم به جوانگرایی و استفاده از بازیکنان داخلی شد. جهانبخش و عزت اللهی و آزمون و . . . محصول سرمایه گذاری فدراسیون در رده های پایه بودند. بعد چرا مدام می خواهید مردم را از فاجعه در جام جهانی بترسانید. کره جنوبی در بازی دوستانه 6-0 به اسپانیا باخت. یعنی ما قراره بدتر باشیم!!؟ تاریخچه جامهای جهانی نشون میده ما در مقابل تیمهای بزرگ هیچ وقت دست و پا بسته نبودیم. مطمئن باشید توی این گروه، سخت ترین رقیب برای اسپانیا و پرتغال خواهیم بود و من به صعود هم خوش بین هستم. مشکل اینجاست که ما می خواهیم همه چیز را با کیروش تطبیق بدیم و این کار درستی نیست. الجزایر و کاستاریکا در جام جهانی قبلی شگفتی ساز شدند، آیا مربیان اونها، مربیان بزرگ و شناخته شده ای مثل کیروش بودند!!؟؟ از کرانچار در مورد ریکاوری یک روزه سوال پرسیدید و گفت اصلاً چنین امکانپذیر نیست. خوب چرا از کیروش نمی پرسید چطوری میخواد اینکار را انجام بده!!؟ ایران برای موفقیت در جام جهانی، نیاز به تفاهم و تعامل و همگرایی و اتحاد ملی داره نه کیروش محوری. چیزی که در جام جهانی 2006 اصلاً وجود نداشت و در جام جهانی 2014 هم که وجود داشت اتفاق خاصی نیفتاد چون ما فقط و کمبود بازیکن داشتیم. ولی این دوره هم بازیکنان خوب داریم، هم مربی خوب و هم امکانات خوب نسبت به دوره های قبل و باید این همگرایی و اتحاد هم از طریق تعامل و تفاهم ایجاد بشه. از دوگانه کیروش، برانکو بکشید بیرون و برای موفقیت تیم ملی فکر کنید نه اینکه به افکار دیگران وابسته باشید. والسلام.
مصی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۲
در عجبم از این حجم وادادگی قشری از ورزشی نویسان ما که حقیقتا دارن کی‌روش رو درحد عصمت بالا می‌برند بهتر بود نویسنده محترم راهکار اجرایی هم ارائه میداد و شرح میداد که بازیکنای شهرستانی چطوری با این حجم فشرده بازیها باید بین باشگاه وتیم ملی رفت‌وآمد کنن
مصی در جواب آنتی شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۵
یه بار دیگه جواب این اطلاعات مزخرف تو رو داده بودم ولی ظاهراً نفهمیدن و ترجیح میدی برانکو نه به بحرین باخته بود ونه به عمان برعکس کی‌روش که تو بازی دوستانه به هردو تیم باخته ضمنا باخت به تیم درجه چهار لبنان قطعا بدترین باخت رسمی تاریخ فوتبال ایران بوده که ان شالله فراموش نکردی
محمد
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۷
یه متن آبکی دیگه
یه متن چرت دیگه
یه نویسنده بی سواد دیگه
"این‌ روزها حامیان برانکو ایوانکوویچ در ایران موجی ساخته‌اند در این ‌باره که چرا یک مربی در قواره برانکو باید به ایده کی‌روش تن بدهد و بازیکنانش را یک روز در هفته به اردوی تیم ملی بفرستد اما انگار فراموش کرده‌ایم که پس از جام جهانی آلمان، فوتبال ایران از برانکو گذر کرد. برانکو البته مربی محترم و دانایی است اما شخصیت فنی و دانش او سال ۲۰۰۶ برای فوتبال ایران کافی نبود. امروز در حالی‌که نزدیک به ۸ سال با یک مربی در کلاس کی‌روش روزگار می‌گذرانیم، برانکو نمی‌تواند آن کسی باشد که برای مخالفت با ایده کی‌روش به برگ برنده مخالفان این ایده تبدیل شود."
آقای نویسنده دانشمند ! کیروش توی جام جهانی قبل چه نتیجه خاصی به جز باخت خوب جلوی آرژانتین داشت ؟
بازی خسته کننده جلوی نیجریه یا باخت به بوسنی که 180 دقیقه وقت تلف کردیم برای دیدن این 2 تا بازی؟
باخت جلوی مکزیک با اون کیفیت بازی بیشتر ارزش داشت یا جلوی بوسنی که به زور دقیقه 90 یه موقعیت ایجاد شد و یه پایی به توپی خورد و گل شد ؟
بازی 4-3 کره جنوبی بیشتر به دل مردم نشست یا برد چین تو تهران ؟
این مربی در کلاس جهانی ، به جز افتخار دستیاری فرگوسن ، توی دنیای سرمربیگری چه افتخاری داره ؟ اخراج از رئال ؟ احتمالا اونجا هم همه مشکل داشتن جز ایشون
زمانی که استقلال 6 تا از العین خورد یا پرسپولیس 4 تا از الهلال، همه از آبروریزی گفتند ، باخت به لبنان چی بود ؟ یا 2 بار مساوی با سوریه یا بردن قطر توی تهران
الانم که آقا میگه 3 تا قهرمانی توی آسیا اندازه حضور توی جام جهانی ارزش نداره ، همون جام جهانی که با برانکو به مراتب زیباتر بهش صعود کردیم
شما اینقدر توی نویسندگی وجدان نداری که واقعیت رو بنویسی ، حداقل چرت ننویس ، تو جهالت خودت بمون
جالبه که کرانچار هم مخالفت کرده ، البته که کرانچار هم سواد درست درمون نداره !!

ای کاش نویسنده ها جواب کامنت ها رو میدادن ، که بدونیم چی تو ذهنشون هست که این ها رو سر هم میکنن و زمین و زمان رو به هم میچسبونن که از کیروش دفاع کنند
آنتی شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵
برد ایران مقابل کره تو خاک کره با کیروش خیلی چسبید.فکر نکنم تا حالا تیمی تو اسیا تونسته باشه غیر ایران کره رو توخاک کره شکست بده.اما از سوگولیتون برانکو چه زمان دستیاریش چه زمان سرمربیگریش باخت به بحرین با سه گل باخت به عمان و......ارژانتین با مسی رو با مکزیک مقایسه میکنی.راستی باخت مفتضحانه روبروی الهلال و خریبین و مرد سال فوتبال اسیا و...بماند
محمد
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲
اون با کیروش خیلی مهم بود !!!
ولی برد 4-3 با برانکو ، اونم یکی از بهترین کره های سال های اخیر ، اونم با اون فوتبال به مراتب بیشتر چسبید
آرژانتین رو با مکزیک مقایسه نکردم ، ولی الجزایر و بوسنی رو خیلی راحت میشه با بوسنی مقایسه کرد !!
باخت های سوگولی شما هم نیاز نیست بگم ! تو گروه چین و سوریه و قطر تو 10 تا بازی 8 تا گل زد !!
خیلی جالبه که مقایسه مکزیک و آرژانتین رو میگی ، ولی مقایسه الهلال با اون امکانات رو با پرسپولیس با این امکانات نمیگی
و البته کار منحصر به فرد اون مردک فردوسی پور که شب قبل از بازی با اون اهمیت اون قدر به ماجرای پرسپولیس پرداخت ، در حالی که اگر اون کار رو هفته بعد از اون انجام میداد هم اتفاقی نمی افتاد
یادم نمیاد کیروش عزیز شما درباره مساوی 2-2 با سوریه تو تهران ، یا مساوی 0-0 با سوریه ، یا اون بازی لذات بخش قطر تو تهران و .... حرفی زده باشه !
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۳
کوچولو ، برانکو تیم ملی کره ای رو برد که چهارم جهان شد نه این کره شیربرنج چهار سال اخیر...
بعدشم اگر نظرات منو بخونی می فهمی که من در مواقعی به خاطر استفاده برانکو از ربیع خواه تندترین انتقادات رو دارم و از طرفی کارلوس کی‌روش رو هم بسیار قبول دارم ، پس نمی تونی به من تهمت برانکو فن و متعصب و غیر منطقی بزنی...
آنتي شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۲۰:۲۶
از اون چسبناکتر شش تايي شدن تيم متخصص آسيا تو دبي بود! خخخ عمر عبدالرحمن هم هت تريک کرد!
دیپورتی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۱
کسی که میگه "ین لقلقه «کجای دنیا»، هرگز هیچ نشانی از دنیا‌ دیدگی در خود ندارد" مثل اون دسته افرادی هست که میخواد سرش رو بندازه پایین و صنعت و تکنولوژی رو با شروع از صفر و با درست کردن چرخ توسعه بده .
کارلوس کیروش یک مربی دیپورتی از سطح یک اروپا هست. اگر چیزی در چنته داشت میماند(در واقع نگهش میداشتند)اگر تئورسین بود جای یکی مثل پپ را گرفته بود.
خواهشا کسی نیاید مثال لیپی را بزند و بگوید او هم دیپورتی است. نه او فرق دارد. او یک تئوریسین بزرگ هست که به همه افتخارات رسیده . چیزهایی که برای لیپی خاطره است برای کیروش آرزوی نشدنی
آنتی شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۶
پس نظر وتحلیلت راجع به برانکو که از الاتفاق خوب بخون الاتفاق بیرونش کردن چیه.اون دیپورتی از عربستان نیست؟!
ميلاد
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۲
بايد اين رو در نظر گرفت كه باشگاهها از ترانسفر بازيكن و پول فيفا بابت هر نماينده در تيم ملي درامد خيلي خوبي كسب ميكنند. باشگاه پرسپوليس و استقلا ل كه درامد خاصي هم ندارند بايد از اين استقبال كنن. حتي يكي مثل ابراهيمي يا اميري شايد از چين پيشنهاد داشته باشند .
۱
کوهیار
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۸
کج-ای دنیا وقتی یه مربی مقابل بحرین آبروریزی میکنه (بلاژویچ)و تیم حدف میشه دستیارشو که فقط تا اون زمان دستیار بوده میاره با لاوی دادکان میکنه سرمربی تا خالیفسور گند بزنه به نسل طلایی فوتبال ایران.... خالیفسور تو بازیهای اسیایی با کلی صغر سن بداوی و کاملی و... و سه بازیکن بزرگسال تیم امیدو قهرمان کرد
۶ ۲
آنتی شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۰
عربستان اصلا این بازیهای اسیایی رو تحویل نمیگره و شرکت نمیکنه دوم اینکه کره و ژاپن.با تیم.دوم و سوم اومده بودن سوم اینکه موضوع صغر سنی که بیداد میکرد.
۳
مصی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۹
جالبه دوستان موفقیت‌های برانکو رو به عناصر ماوراء طبیعه ربط میدن اما از خوش شانسی های تاریخی کی‌روش که در هشت سال مربیگری ایران با ساده ترین قرعه های ممکن روبه رو شد و حتی یه بازی رسمی باژاپن واسترالیا و عربستان انجام نداد تا ببینیم چند مرده حلاجی یاد نمیکنن
جیره خوار پیزوری
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳
آخه دوزاری تو در حدی نیستی درباره برانکو نظر میدی. یعنی اصلا صلاحیتشو نداری . یعنی کلا عددی نیستی . یعنی کلا یه جیره خور خرده پای بیش نیستی . یعنی کلا ارزششو نداری فنی بشورمت .
آنتی شومن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶
رامون دیاز چطور اون.صلاحیت نظر در مورد برانکو.رو داره.اگه.داره.پس برو بخون راجع به این سوگلیتون چه میگه.کیروش چی ؟کیروش صلاحیت اظهار نظر در مورد سوگلیتون رو داره.خخخخخخخخخخخخخ
۳
علی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹
زیاد جوش نزن !!!برانکوتونم قبلا دیدیم!!اگه هم سنت نمی رسه برو فیلم تاکتیک های نابی که برانکو جونتون تو تیم ملی اجرا می کرد ببین بعدا اگه بازم رو داشتی درباره تاکتیک و دانش فنی حرف بزنی بیا اینجا
۴
ساشا
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
اولا تیم ایران در بدترین شرایط خودش هم در جام جهانی فاجعه نخواهد بود. فاجعه عربستان هست، با اون همه خرج و امکانات 8 تا از آلمان بخوره و بدون گل زده از جام جهانی حذف بشه. پس اینقدر خودمون رو ذلیل نشان نداده نویسنده بی غیرت. اگه لیگ ایران نازل و بی کیفیت هست ، چرا حضرت کیروش علیه السلام در به در دنبال بازیکنان لیگ ایران هست، بره همون بیت آشور رو از آمریکا و دورگه های بی کیفیت دیگه رو که امتحان کرد وسطحشون از بازیکنان دسته یک ایران هم پایین بود رو برگردونه. دوما نویسنده ی بی سواد، دوران برانکو با دوران کیروش مقایسه می کنی ، خوبه یکم زمان برانکو رو برایه شما که آلزایمر گرفتی یا چون ذوب در کیروش هستی و نمی خوای حقیقت رو بگی چون به نفع روزنامه دولتی ایران نیست. بیان کنم. برانکو بعد از سومی در جام ملت ها که تیم ایران با بازی های چشم نواز و بعد از شکست نسل طلایی کره جنوبی به نیمه نهایی رسید و اگر فرصت سوزی در طول بازی با چین یا اشتباه زدن پنالتی نبود .بدون شک قهرمان جام ملت ها شده بود ، بعد از اون تیم ملی آماده مقدمات جام جهانی 2006 میشد که مصادف بود با روی کار آمدن دولت آقای احمدی نژاد و چون آقای دادکان از لحاظ سیاسی با دولت همسو نبود هر روز فشار ها از طرف تربیت بدنی به فدراسیون وارد میشد .تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی بعد 8 سال صعود کرد و ایران برای اولین بار در تاریخ خودش جزو 20 تیم اول رده بندی فوتبال جهان قرار گرفت، بجای اینکه مسئولان ورزش و عیب جویان قدردان این مربی و ریییس فدراسیون باشد ، بحث بی کفایتی مربی و رییس رو مطرح کردند و خواستار تغییر مربی شدند . وکار بجایی رسید بعد از جام جهانی با آن همه فشار رییس فدراسیون رو اخراج کردند و فوتبال ایران 2 سال تعلیق بود. پس آقای کیروش باید خدا رو شکر کنه زمانی سرمربی ایران هستش که نه تنها فدراسیون غلام حلقه به گوش هست وزیر ورزش و از اون هم بالاتر تا رییس جمهور در خدمتش هستند. در ضمن آقای برانکو به فرض هر چقدر هم بو د بوده به تیم های امثال لبنان ، ازبکستان و عراق جنگ زده که به دوتا ی اول قبل ازکیروش هیچوقت نباخته بودیم. باخت .کسانی که به رنکینگ 34 ایران افتخار می کنند و قرار گرفتن ایران رو در سید سوم رو افتخاری بزرگ می دونند آیا بهتربن رنکینگ ما در فیفا بوده ؟؟؟؟؟؟ آیا بعد سومی تیم ملی با برانکو در جام ملت ها ، 14 ساله رنگ نیمه نهایی جام ملت ها رو دیده ایم؟؟؟؟؟؟ آیا بعد از قهرمانی در بازیهای آسیا 2002 حتی سوم هم نشده ایم و در بازیهای 2014 با مربیگری دوست عزیز آقای کیروش ، که آقای و ینگادا بود با 4 گل از قرقیزستان خورد و حتی از گروه خودمون هم صعود نکردیم.!!!!!!!!!!
آیا ما قبل از کیروش از تیم های آسیایی 4 تا 5 تا گل می خوردیم که ایشون رو منجی تیم جنگ زده ایران بدونیم؟؟؟ ،
به فرض محال اگه شرایط ایران مثل سوریه و عراق جنگ زده بوده بعضی آدم های بی غیرت و بی حیا نعوذبالله ایشون رو به مقام خدایی می رسوندن.
ساشا
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
اولا تیم ایران در بدترین شرایط خودش هم در جام جهانی فاجعه نخواهد بود. فاجعه عربستان هست، با اون همه خرج و امکانات 8 تا از آلمان بخوره و بدون گل زده از جام جهانی حذف بشه. پس اینقدر خودمون رو ذلیل نشان نداده نویسنده بی غیرت. اگه لیگ ایران نازل و بی کیفیت هست ، چرا حضرت کیروش علیه السلام در به در دنبال بازیکنان لیگ ایران هست، بره همون بیت آشور رو از آمریکا و دورگه های بی کیفیت دیگه رو که امتحان کرد وسطحشون از بازیکنان دسته یک ایران هم پایین بود رو برگردونه. دوما نویسنده ی بی سواد، دوران برانکو با دوران کیروش مقایسه می کنی ، خوبه یکم زمان برانکو رو برایه شما که آلزایمر گرفتی یا چون ذوب در کیروش هستی و نمی خوای حقیقت رو بگی چون به نفع روزنامه دولتی ایران نیست. بیان کنم. برانکو بعد از سومی در جام ملت ها که تیم ایران با بازی های چشم نواز و بعد از شکست نسل طلایی کره جنوبی به نیمه نهایی رسید و اگر فرصت سوزی در طول بازی با چین یا اشتباه زدن پنالتی نبود .بدون شک قهرمان جام ملت ها شده بود ، بعد از اون تیم ملی آماده مقدمات جام جهانی 2006 میشد که مصادف بود با روی کار آمدن دولت آقای احمدی نژاد و چون آقای دادکان از لحاظ سیاسی با دولت همسو نبود هر روز فشار ها از طرف تربیت بدنی به فدراسیون وارد میشد .تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی بعد 8 سال صعود کرد و ایران برای اولین بار در تاریخ خودش جزو 20 تیم اول رده بندی فوتبال جهان قرار گرفت، بجای اینکه مسئولان ورزش و عیب جویان قدردان این مربی و ریییس فدراسیون باشد ، بحث بی کفایتی مربی و رییس رو مطرح کردند و خواستار تغییر مربی شدند . وکار بجایی رسید بعد از جام جهانی با آن همه فشار رییس فدراسیون رو اخراج کردند و فوتبال ایران 2 سال تعلیق بود. پس آقای کیروش باید خدا رو شکر کنه زمانی سرمربی ایران هستش که نه تنها فدراسیون غلام حلقه به گوش هست وزیر ورزش و از اون هم بالاتر تا رییس جمهور در خدمتش هستند. در ضمن آقای برانکو به فرض هر چقدر هم بو د بوده به تیم های امثال لبنان ، ازبکستان و عراق جنگ زده که به دوتا ی اول قبل ازکیروش هیچوقت نباخته بودیم. باخت .کسانی که به رنکینگ 34 ایران افتخار می کنند و قرار گرفتن ایران رو در سید سوم رو افتخاری بزرگ می دونند آیا بهتربن رنکینگ ما در فیفا بوده ؟؟؟؟؟؟ آیا بعد سومی تیم ملی با برانکو در جام ملت ها ، 14 ساله رنگ نیمه نهایی جام ملت ها رو دیده ایم؟؟؟؟؟؟ آیا بعد از قهرمانی در بازیهای آسیا 2002 حتی سوم هم نشده ایم و در بازیهای 2014 با مربیگری دوست عزیز آقای کیروش ، که آقای و ینگادا بود با 4 گل از قرقیزستان خورد و حتی از گروه خودمون هم صعود نکردیم.!!!!!!!!!!
آیا ما قبل از کیروش از تیم های آسیایی 4 تا 5 تا گل می خوردیم که ایشون رو منجی تیم جنگ زده ایران بدونیم؟؟؟ ،
به فرض محال اگه شرایط ایران مثل سوریه و عراق جنگ زده بوده بعضی آدم های بی غیرت و بی حیا نعوذبالله ایشون رو به مقام خدایی می رسوندن.
.
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۴
از رامون دیاز و خریبین هم تو سفرنامه ات که نوشتی یادی میکردی
۸
بر خر مگس معرکه لعنت
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲
این پیزوری گفته :"کی‌روش این صلاحیت فنی را دارد که ایده‌ای را در فوتبال ایران اجرا کند و نیازی نباشد که مصداق جهانی برای آن ایده پیدا کنیم"
اوکی . گیرم حرفت درست.ولی:
ما طرفدارای پرسپولیس هم خودمون رو ملزم به طرح اون نمیکنیم.
برانکو هم نیازی ندارد و ملزم به تبعیت از طرح خودساخته نیست.
***
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۱
پس در نهایت خوشحالی بازیکن های تیم پیزوری از لیست تیم ملی خط میخورن و میا ور دل سوگلیتون برانکو
۸
كسري
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۳
حرف من با اون احمقي است كه مياد خودشو پرسپوليسي واقعي جا ميزنه چرت و پرت ميگه لازم نكرده تو پرسپوليسي باشي تو همونقدر پرسپوليسي هستي كه منصوريان استقلاليه حماقت از كامنتت ميباره هم تو و هم طرفدارهاي كيروش بي ادب كه هر جا رفته با مسعولش و ريييس به مشكل خورده اگه ما جهان سومي هستيم و از نظر إمكانات عقب افتاده پرتغال يا ژاپن كه اين اقا اونجاهم دعوا راه انداخته كه ديگه مشكل ندارن بابا اين كيروش اخلاقش عوضيه يه ادم بي شخصيت ولي خوش چهره و خوش پوش اين عزيزان هم كه دم از حمايت كيروش ميزنن از نظر شخصيتي جلوي ايشون كم ميارن و تحت تأثيرا قرار ميگيرن به عبارتي قبول كردن كيروش از اينها بالاتره از هر نظر در ثاني يه احمقي ديگه مياد ميگه ما رو نيمكتمون با بودن كيروش ترس به جون رقيا ميندازيم و جلو هستيم اخه بيچاره ي ذليل كه كيروش كعبه ي امالته اخه بد بخت مگه به اسم و قيافش كه از ما حساب ببرن به جربزه و لياقت و كارداني مربيه همون جام قبل مربي كاستاريكا مگه كي بود خورخه لوييس پيامتو كه تو گروه بدتر از گروه الان ما بود تيمهايي بودن كه هفت قهرماني جام جهاني داشتن تو اون گروه به عنوان تيم اول اومد بالا اينقدر افه و چس كاريه كيروش رو نداشت فقط عرضه داشت و تو باشگاهي هم كلي نتيجه گرفته بود تو باشگاههاي أمريكيا جنوبي با تيمهايي از كولمبيا و پرو و ونزويلا قهرمان ليبرتادورس شده بود يا هليلوزيچ الجزائري مگه رو نيمكت ازش كسي حساب ميبره به قول شما نه اما كاردان و با لياقته نه مثله اين سياهباز احمقهايي مثل شما ازش حمايت ميكنين ببينيم الجزاير تو مرحله ي يك شانزدهم چه پدري از ألمان در اورد كه اگر الجزاير ميرفت بالا با اون بازي كسي تعجب نميكرد پس احمقي كه خودتو پرسپوليسي جا ميزني ديگه حرف اضافه بابت نيمكت و بزرگي كيروش موقوف البته كيروش مربي بزرگ و خوبيه نه تا اون حد كه هرچي بگه يه سري بيچاره قبول كنن بدبخت و ذليلشن اقا كيروش نه اصلا كاپلو يا خود يواخيم لو و مورينيو بيان بگن هر چي ما كه نبايد قبول كنيم اول با شرايط خودمون ميسنجيم بعد اجرا ميكنيم مگه مربي كاستاريكا و بقيه ي تيمها چي كار كردن به خدا ذلالت هم حدي داره اين قدر خوار نباشين
پرسپولیس واقعی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵
اولا اسم من پرسپولیسی واقعی نیست ؛

"ی" در انتهای نام مبارک پرسپولیس ، لیاقتی می خواهد که فقط نوجوان کارگر استان سیستان و بلوچستان دارد که یک هفته پول کارگری اش را می دهد می آید و شب کنار استادیوم سر میکند تا بازی تیمش را ببیند ، اون نوجوان اصلا وقت نمی کند به سایتها سر بزند.

" پرسپولیس واقعی "

خوب دقت کن ، به املایش و منظورم نام بلند پرسپولیس است که هوادارانش همه جای ایران پراکنده اند .
من متن هایم را با این نام شروع میکنم وگرنه اسمچیز دیگری است .

گفتی احمق
تو حق نداری به من بگویی احمق حتی اگر باشم چون با همه ی حماقتم حواسم بود راجع به شخص شما حرف توهین آمیزی نگویم.
من راجع به تیم ملی کشورم حرف می زنم و مسلما شما نماینده و یا سخنگوی تیم ملی یا مردم نیستی !

هواداران تیم ملی از همه قشری هستند و همه رنگی
ولی همه مثل جنابعالی با فرهنگ ! و دانا ! و با شخصیت ! نیستند ؛ بزرگوار
اگر فکر میکنی چیزهایی که گفتی من ندارم ، تو داری ، حداقل از نوشته ات پیدا نبود.

هر وقت کسی زورش چه کلامی و چه فیزیکی و چه منطقی و استدلالی در هر امری نرسد راحترین راه فحش و دشنام و ناسزا و تهمت است.

کسانی که با احمق خواندن دیگران خود را حامی برانکو و پرسپولیس می خوانند آبروی چندین و چند ساله پرسپولیس را فدای اعصاب نداشته خود می کنند.

شماها هم هرگز نماینده ی کسی جز خودتان نیستید .
چه استقلالی و چه پرسپولیسی
هر کس نماینده ی شخصیت خودش هست.
۸
مهرداد
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۰۷
خخخخ قشنگ کی روشی پوری هستی

بخث سر اینه که اقای کی روش میگه کیفیت بازیکنان لیگ پایینه خو درست ولی کدوم بازیکنان -- بازیکنان چه تیم هایی رو با خودش به جام جهانی میبره -- اون دسته ای که زیر دست دایی جلالی و قلعه نویی هستن بی شک به سطح خیلی بالاتری از ریکاوری نیاز دارن ولی در مورد بازیکنان برانکو و شفر و کرانچار اصلا صدق نمیکنه --- جالبه که همین تیم ها بازیکنانشون فیکس میشن و اون دسته ایرانی که اول گفتم اکثرا ذخیره و یا اصلا به جام حهانی نمیرن- حرف اقای کی روش در مورد 1.5 روز ریکاوری خیلی مسخرست--
مهدی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۱۵
این نویسنده بیسواد که همش در حال دم تکون دادن برای کیروش هست هنوز اصول اولیه فوتبال رو هم نمیشناسه. این نویسنده 2زاری بارها تلاشش رو کرده که از کیروش به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا نام ببره!!! اما یکی نیست به این آقا بگه اینی که شما ازش تعریف میکنی در حال حاضر یه مربی درجه 3 دنیا حساب میاد که حتی تیمهای عربی هم نمیخوانش. اوج هنرمندی و توانایی و سواد فوتبالی ایشون رو هم تو چهارم کردن رئال مادرید با اون همه ستاره و امکانات دیدیم. البته اونجا هم زمین کج بود و فدراسیون همکاری نمیکرد و...! البته این آقا هر جا کار کرده ناکامی آورده و اخراج شده از تیم ملی پرتغال گرفته تا تیم ملی امارات تا باشگاههای آمریکا و باشگاههای ژاپن.
خیلی جالبه حامیان کیروش پرست کیروش حتی سواد فنی ندارن که بیان بگن که این نظریه چجوری قابل اجرا شدن هست که هم باشگاهها و هم بازیکنا ضرری نکنند!
وقتی فاصله بازیها 5 روز هست وقتی 1.5 روز بازیکنها در اختیار کیروش باشن، اون بازیکن از خوزستان و اصفهان و تبریز و...باید این مسافت رو طی کنن تا تهران بصورت رفت و برگشت و بعد برن باشگاهشون و در خوشبینانه ترین حالت 2 روز در اختیار باشگاهشون باشن و دوباره برای بازی با تیم مقابل یه سفر رفت و برگشت دیگه رو طی کنن! جدا از اینکه 100% باشگاهها ضرر میکنن از خستگی و فرسودگی بازیکنشون تا نداشتن بازیکن برای هماهنگی بیشتر با تیم، انصافا این ریکاوری که چیزی جز خستگی بازیکن باقی نمیزاره احمقانه ترین روش ریکاوری هست که فقط از کیروش بیسواد برمیاد.
حمید
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰
آقای کاس نژاد! نمی دونم کامنت ها رو می خونی یا نه. شاید با خودت فکر کرده باشی که چون ملت اینجا جز فحاشی کار دیگه ای نمی کنن، کامنت ها ارزش خوندن نداره. اما اگه به اندازه کافی "کوشیده باشی تا عظمت در نگاه تو باشد، نه در آنچه بدان می نگری" از دل همین فحاشی ها هم میشه نکات ظریف و منطقی دراورد. البته که نمی خوام توجیه کنم و البته که مدافعش نیستم و البته که شما پای همین مطلبتون هم کلی فحش و بد بیراه خواهین شنید. اما خودتون هم سعی نکردین از بوجود آوردنش جلوگیری کنین در جایی که از نظر من عملکرد برانکو در جام جهانی رو غیر منصفانه نقد کردین. با نقد کردنتون مشکلی ندارم اما لطفا یک نگاه به بار حسی و عاطفی و معنایی جملاتتون بندازید: " فوتبال ایران از برانکو گذر کرد". این رو اضافه کنین به جملات همکاراتون که می گن :"خوش به سعادتِ برانکو!"
خب. حالا هوادار این سئوال براش مطرح میشه که آیا این انتقادها از سر دلسوزی هستند یا به جهت تخریب؟ به نظرم کلمات انتخاب شده به خوبی جواب این سئوال رو میدن. و هوادارا هم در کسری از ثانیه اینو می فهمن.
با همه اینها من با کلیت حرفاتون مشکلی ندارم و اگر چه فکر می کنم که عملی نیست اما به اندازه بقیه به ایده کیروش بدبین نیستم. پس با خودم می گم حیف و حیف که یه مطلب خوب رو که می تونست تاثیرگذار و متقاعد کننده باشه با چند تا جمله نسنجیده آدم نابودش کنه. نمی دونم شاید خیلی هم نسنجیده نباشه. شاید بعد از این که کیروش روزنامه شما رو تحریم کرد می خواین یه جورایی از دلش در بیارین!
بخدا خودمم دوست ندارم غرق این افکار بشم و اصل حرفتون رو از یاد ببرم. منتهی وقتی شما تو متنتون نیش و کنایه می زنین من بدبین می شم. دیگران هم بدبین میشن. فقط مثل من حوصله ندارن کلی وقت بذارن و توضیح بدن. به جاش فقط و فقط در یک کلمه مثلا میگن قلم فروش، بی سواد، مزدور و غیره. منظورشون هم همین چیزایی که من گفتم و من از شما انتظار دارم که متوجه منظورشون بشین البته اگر به اندازه کافی کوشیده باشی که عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان می نگری.
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۳
حمید خان :
یه سوال ؛ چرا اصلاً این دوقطبی ابلهانه برانکو کی‌روش رو بهش دامن می زنن؟ مگر در فوتبال جهان اولین بار است که مربیان تیم ملی و باشگاهها با هم درگیر می شوند ؟ مگر برانکو گفت همکاری نمی کنم؟ چیزی که سوء ظن ایجاد می کنه ، اظهارات بازیکنان و مدیران و مربیان تیم دوم پایتخت است ، انگار از چیزی خبر دارند یا مثلاً وعده هایی از پشت پرده به آنها رسیده است . خبرنگار و ژورنالیست و نویسنده هم بخشی از بازیگران این سناریو هستند . البته من قضاوت نمی کنم اما نمی تونم شک و بدبینی خودمم رو انکار کنم
حمید
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۳۴
در این مورد صد در صد باهات موافقم. البته من شخصا از این آقای کاس نژاد انتظار بیشتری داشتم. بابا حرفتو بزن بدون نیش و کنایه به این و اون. خیلی بخدا مساله ساده ایه. نمی دونم چرا نمی فهمن. متاسفانه طرز فکر بعضی نویسنده ها شده مثل خیلی از همین زامبی ها. فقط جمله بندیشون فرق می کنه و فحش نمیدن. نه که ندن. یه جوری دیگه همون فحش رو تحویل مخاطب میدن. ضمن این که از دیشب که اون مطلب محمد باقر محقق علیه برانکو منتشر شد، دارم فکر می کنم انگار قرار یه درگیری جدید راه بیافته. چون بالفرض که مصاحبه برانکو بعد بازی با الهلال بد و قابل نقد باشه، چطور آقای محمدباقر محقق حالا یادش افتاده؟
حمید
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۵
روزنامه ایران بعد از اتهام به سیدجلال از طرف کیروش تحریم شد. این احتمال رو هم در نظر بگیر که شاید خواسته باشند به خاطر ترمیم روابط با کیروش همچین مطالبی بنویسن. این وسط چند تا تیکه به برانکو هم می تونه کیروش رو نرم تر کنه.شاید هم کار دوستان استقلال باشه اما من خیلی راحت نمی تونم استقلالی ها رو متهم کنم. منتهی در اصل حرف باهات موافقم.
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
خطاب به آقایان کاس نژاد ، نامدار ، گرانپایه ، محقق ، و البته بانو شقایق اشک ریز :
دوستان ، عزیزان ، سروران ، والله این کاری که شما میکنید نامش دوستی با کارلوس کی‌روش نیست . از صدتا دشمن هم شما بدتر هستید . با این تفرقه افکنی ها ، دو قطبی سازی ها ، یک طرفهای نویسی ها ، فقط هوادار پرسپولیس رو می رنجانید . فقط یه کاری می کنید هواداران پرسپولیس فکر کنم که دشمن تیمشان و بدخواه تیمشان کارلوس کی‌روش است . هیچ می دانید اگر در این فضا متوهم خارجی ستیزی چون محمد مایلی کهن بیاید و مصاحبه آتشین انجام دهد ، چه ماهی های درشتی از آبی که شما گل آلود کرده اید صید خواهد کرد؟
به فرزاد
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۰۷
دقیقا اینها هدفشان همین است برای کار نشده حاشیه ایجاد کردن. برای طرحی که هنوز رسمی نشده وامصیبتا سر دادن . چرا ؟ به خاطر لایک بیشتر. به خاطر جیره بیشتر.البته خوشبختانه به جز کاس نژاد که در ایران ورزشی است، بقیه شان نوشته هایشان بیش از 200 خواننده ندارد
ارمان
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۷
خندم میگیره از نظرات افراد کارشناس نما و مدعیان تحلیل فنی..
خوشی زیر دلتون زده
مرد حسابی برانکو در حد کیروش نیست که مقایسشون میکنی..
زمان برانکو هم تیم ملی دوره ماقبل مقدماتی میخواست حذف بشه که خداروشکر نشد و رفت جام جهانی. تمام کارشناسها 2006 گفتن برانکو مربی خوبی نیست بعد بازی با مکزیک. اون تیم یکی از بهترین نسلها بود که برانکو گند زد. شماهایی که از کی روش انتقاد میکنین برین نظر کارشناسهای دنیا راجب کار کی روش و تیم ملی ایران رو بخونین که مایه افتخاره. دوبار پیاپی رفتن جام جهانی بعنوان تیم اول. اختلاف 7،8 امتیازی با تیم دوم
دومین تیم صعود کننده به جام جهانی و ....
واقعا مملکت بی چشم و رویی هستیم. میگین سوریه جنگ زده اما اگر یکم شعور فوتبالی داشتین میفهمیدین چه تیم خوبی بود سوریه. بازیهاشو نیدیدین که یقه استرالیارو هم بدجور گرفت.
مشکل بعضی افراد نداشتن علم و ادعای زیادی هست که کارهای کی روش رو کوچیک میکنین. خدمتی که کی روش و غرور بین المللی که کی روش به تیم ملی داد که سرمربیهای اسپانیا و پرتغال اصلا ایران رو حریف اسونی نمیدونن، هیچکسی مثه کی روش دلش به تیم ملی نمیسوزه.
۲
پیام
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷
همه این دعواهای کیروش برای یه امتیاز بازی با مراکشه.که آخر تو گروه چهارم شیم.واقعا ارزششو داره!!!!!!!!!با یک امتیاز و تفاضل گل منفی 4 یا 5 برگردیم.
علی کمانگری
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۸
اقای کاس نژاد عزیز شما نویسنده ی خوب و درجه یکی هستی و همیشه به نیکی و البته درستی از کی روش و ایده هاش یاد کردی ولی این دلیل نمیشه تو هر مطلب حمایتیت از کی روش و نشون دادن جایگاه باباش،برانکو رو تحقیر کنی شمتا حتی به اهل سازش بودن برانکو هم انتقاد داشتی ولی اگه همین ویژگی ساختن با هر شرایطی تو برانکو وجود نداشت،امکان نداشت که با اون افتضاح طارمی و باشگاه و مصدومیت احمد زاده و نا اماده شدن کامیابی نیا و مسلمان و بیرانوند همچنان تیمو تو صدر نگه داره
۵
جناب کاس نژاد
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۶:۳۸
;hs kChn kldo,n fi ;dv,a fnd fdh fi lk fni \,gal fij ldnl . ;dvll jv , jldci
خخخخخخخخخخ
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۲
اوه اوه دمت گرم چی نوشتی!!! لایقشه
حروف رو معادل فارسی کیبرد بزنید و بعد از چپ به راست بخونید
ایول
کیروشی پور
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۲۰
اونی که نوشتی لایق نویسنده هست . دست مریزاد
رامین
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۱۵
شخصیت فنی و کلاس و دانش کیروش هم 2014 کافی نبود و از کیروش در بازی با بوسنی رد شدیم الا برای کیروشی پورها!
واقعا اینقد کشکیه نویسنده شدن؟
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۷:۵۳
خدایی با خودت چی فکر کردی کاس نژاد ملت رو خر فرض کردی؟ نباید پیش خودت حلاجی کنی هر حرفی رو نمیشه به ملت خوروند؟
آخه یعنی چی حمایت از طرح کیروش؟اگه شدنی بود یه چیزی. اصلا کجای دنیا به درک . گور بابای بقیه دنیا .طرحی که از نظر امکان شدنی نیست رو چه جوری از ش دفاع می کنی ؟
اصلا اگه میگفت بازیکن ها رو کلا بدن به من خیلی منطقی تر بود یعنی به خوب یا بد بودنش کاری ندارم ولی شدنی بود امکانش بود؟
دفعه دیگه خواستی در حمایت از کسی مقاله بنویسی یه کم فکر کن. حداقل بگو کلا لیگ رو تعطیل کنن. همین جور چشماتو نبند مثل طوطی یه چیزی بگو
صلاحیت کیروش رو تو تشخیص نمیدی پیزوری
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۱۳
هی یارو (با تو ام فرشاد کیروشی)، داری در باره کیروش حرف میزنی یعنی یه مربی درجه 3 . هر چی گفت باید گوش کنیم ؟. اگه مربی درجه یک بود یه چیزی تازه در اون صورت هم نباید هر چی بگه بگیم چشم.حرفای صد من یه غازت توهین به شعور خواننده هست.
مربی درجه یک امثال فرگوسن و لیپی و انجلوتی و پپ و.... هستن
مربی درجه دو کسانی مثل مانچینی و بنیتز و ... هستن.که حداقل چند تا جام درست و حسابی دارن.
مربی درجه سه هم کسانی مثل کیروشن که یه دوره ای دستمال کش یه مربی درجه یک بودن و به اشتباه بهترین تیم ها رو بهشون دادن و بعد از یه مدت تیم رو به گند کشیدن و کلا از سطح اول فوتبال افتادن بیرون

پ.ن: کیروشی پور ها نیان اینجا زر زر کنن برانکو تون اینجوری برانکو تون اونجوری. نه من مربی فن نیستم و کاری به برانکو ندارم و برانکو رو درجه 4 حساب میکنم.
پرسپولیس واقعی
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۹
وقتی تو نظرات دیگران را زر زر میدونی ، اینجا چکار میکنی؟
اونی که حرف زدنش زر زر هست گوشش هم در شان شما نیست ؟!
۱
پرسپولیسی واقعی حال به هم زن
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۲۳:۲۲
زر زر نکن پرسپولیسی واقعی
پرسپولیس واقهی
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۵:۲۳
اوه !
بله بله
زر زر کردن مخصوص توست
۱
jabi
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۱
کی‌روش این صلاحیت فنی را دارد که ایده‌ای را در فوتبال ایران اجرا کند و نیازی نباشد که مصداق جهانی برای آن ایده پیدا کنیم. وقتی به اینجای متن رسیدم فهمیدم با چه آدمی طرفیم. کی روش چه صلاحیتی داره که بخواد بدون مصداق به ایده هاش تن بدیم؟ واقعا چی فکر کردین که همچین حرفی زدین؟
بابک
يكشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶، ۲۱:۱۴
آقای serezo شما لطف کن متن رو بخون و در مورد کلیتش نظر بده، اشتباهی که در اون اسامی که نام بردم وجود داشت رو به کل متن تسری نده، حالا بداوی و کاملی و.... نبودند، امل بودند کسایی که هیچ ویژگی مثبتی نداشتند، و برعکس خیلی کسایی حقشون بوده برن جام جهانی و تو لیستش نبودن، من هیج کینه ای نسبت به برانکو ندارم، روی صحبت من با اون عده برانکو پرسته که پیشاپیش قبل از اعلام نظر برانکو کاسه داغ تر از آش شدن و مخالفت میکنن
۲
فرزاد مهریار
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۰:۵۲
آقای بابک
در همه تیمهای جهان بازیکنانی هستند که به رغم مخالفت اکثریت هواداران کارشناسان و روزنامه نگاران بنا به دلایل فنی و غیر فنی مورد استفاده مربیان هستند. از فلینی در منچستر یونایتد تا کریم بنزما و لوکاس واسکس در رئال مادرید . در تیم ملی هم کنعانی زادگان و علی کریمی همین وضعیت رو دارن . پس این اختلاف در همه جای جهان هست . در مورد روزنامه ها و وضعیت بدنی بازیکنان هم یادمان نرود که چه جو بدی ساخته بودند و چه دروغهایی به هم یافتند تا تا انتقام فروریختن کاخ رویاهای غیر منطقی از تیم ملی را بگیرند . تمام حرف من اینه که نه ذوب در کی‌روش باشیم نه کی‌روش ستیز . نه برانکو فن باشیم نه او را قاتل و دزد و کلاهبردار بخوانیم . سعی کنیم این مشکل عادی را با مذاکره حل کنیم نه با متن های تحریک کننده
۵
serszo
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۷
 ميرزاپور، طالب لو و رودباريان: نصرتي، گل محمدي، رضايي، اميرحسين صادقي و بختياري زادکعبی: مهدوي كيا، علي كريمي، زندي، كاظميان، معدنچي، نكونام،آندريانيك تيموريان شجاعي : علي دايي، هاشميان ، برهاني‌ ،خطيبي نویدکیاکاظمیان ؛ این لیست 2006 بود متشکل از بهترینها،شماهم با اونهایی که به قول خودتون کاسه داغ تر از آش میشن تفاوت چندانی ندارید چون دقیقاهمون حرف های عوامانه رو زدین ، ما بهتر از میرزا پور نداشتیم،بعد از برانکو هم رودباریان و هم طالبو نشون دادن که انچنان انتخاب میرزاپور اشتباه نبوده و حتی اگر میرازپور جزو سرخابیا بود انچان هجمه روش نبود ،هر مربی انتخاب های خاص خودشو داره مگر فرگوسن با بازیکنانی مثل اوشی فلچر. داسیلوا ....موفق نبود و بعد رفتن فرگوسن اونها به تیمای درجه سه انگلیس رفتن ، بلعکس همه که برانکو رو مربی خوش شانسی میدونن اما برانکو یکی از بد شانس ترینها ، همه اون شرایط 2006 رو یادشونه که هر روز منتطر حکم اخراجش بود کادر فنی و دحالت های سیاسی ، و اون مصدومیت های لعنتی ، کریمی ، مهدوی کیا و زندی ، در پرسپولیس هم همینطور در 12 بازی فقط دوبازی در حضور تماشگرانش بود و اون بازی الهلال که همه چیز دست به دست هم داد از شرایط و حاشیه ها بازی عمان ، اشتباه داوری و غیبت چهار بازیکن اصلیش، در ضمن این برانکو با ده سال قبل قابل قیاس نیست هر چند ک به نظر شخصیم اونجا خوب بود، با وجود همه اینها برانکو از لحاظ آمار هنوز بهترین نتیجه رو در تیم ملی گرفته ، در مورد اختلافات هم چیزی که ما در مورد حرف میزنیم فراتر از اولویته، دوسال قبل به حاطر بازی با امثال گوام ، سال قبل دور دوم مقدماتی تعداد اردوهای تیم ملی بیش از صد روز شد ، امسال هم قراره با وجود 4 الی 5 روز بازی دو روزش رو مربی و در اسیا بدون ملی پوشان البته برنامه قبلی خودش رو کیروش زده زیرش، و سال آینده هم جام ملتهاس و همین حکایت و جناب کیروش هم عادت کرده با دیکتاتوری همه چیز رو بیان کنه و همه بهش تعظیم کنن ، پس ما برای چه لیگ برگزار میکنیم ، آیا این به معنای نابودی لیگ نیست، لطفا با حرفهای ملی گرایانه و منافع ملی و اینجور چیزها توجیح نکنید ، اگر از آبرومون میترسیم پس اصلا شرکت نکنیم که آبرومون نره دیگه دغدغه نداشته باشیم ، ما حضور داریم تا رقابت کنیم ، همونطور 31 کشور دیگر به همین خاطر میان همونطور که تیمهای لیگ ما با هر کیفتی حاضرن تا رقابت کنن چه در لیگ چه در آسیا،
محمد
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۸
کاملا حق با شماست. ما که توی فیفای مریخ هستیم و کنفدراسیون اسیای سیاره مشتری، بیخود میکنیم خودمون رو با اهالی سیاره زمین مقایسه می کنیم!
مزخرف ترین نویسنده ورزشی در ایران،فرشاد کیروش نژاد!
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱
آدمی که میگه یک نفر متخصصه، یه چیزی رو گفت بی چون و چرا قبول کنیم کلا تکلیفش معلومه . این آدم قوه تعقلش تعطیله.
والسلام
۱
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر