فهرست
...و این مشت گره کرده تا همیشه تاریخ در یادها می ماند. ای...
...و این مشت گره کرده تا همیشه تاریخ در یادها می ماند. ای...

۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

...و این مشت گره کرده تا همیشه تاریخ در یادها می‌ماند. ای کاش صاحب این مشت امیر قلعه‌نویی بود، یا علیرضا منصوریان و یا حتی وینفرد شفر. مشت گره کرده آنها نمادی است از تقابل تاریخی با سرخ ها، اما این مشت گره کرده نماد چیست ؟ تیمی خلع سلاح و خسته که فقط با ۱۴ نفر خودش را به فینال آسیا رساند، انگار خاری ست در چشم دوست و دشمن. پی نوشت یک: من از طرفداران سینه چاک علی دایی هستم، سال‌هاست دوستش دارم، اما او از خط قرمزم رد شد. پرسپولیس خط قرمز ماست. پی نوشت دو: علی دایی با باخت بیگانه است و همین بیگانگی از او علی دایی ساخت. اما کنترل خوشحالی آن هم مقابل پرسپولیس، ربطی به این بیگانگی ندارد.
آی اسپورت
2018-10-28 19:33:04
نظر دهید

۴۲ نظر
امیدیار
يكشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۵۷
وحید خان من با متنای شما بخوبی آشنا هستم چندین سال خواننده همشهری جوان بودم.عاشق رقص قلم و کلمات شما بوده و هستم و مانند همیشه جانا سخن از دل ما میگویی .پرسپولیس خط قرمز ماست علی دایی که هیچ بزرگترین فوتبالیستهای دنیا و حتی پیشکسوتانی که عاشقشان هستیم هم به خط قرمزما نزدیک شوند جواب یک جمله بیشتر نیست : پرسپولیس یک طرف باقی دنیا یک طرف
کاوه
يكشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۵۹
مشت به آبرو ، به اعتبار و احترام مردی که قدر خودش و کارنامه اش را نمیداند. مشت دایی، اول به خودش بود، بعد به بازیکن خارجی پرسپولیس و خبرنگار نگون بخت

گاهی هم بد نیست، نگاهی به شناسنامه مان ییندازیم. اگر خودمان هم از یاد میبریم که کیستیم، جایگاه اجتماعی مان کجاست و شان آن چگونه است، بهتر است گوشهایمان را به نجواهای دوستانه کسانی دهیم که خاطرشان از خاطرات خوبمان، آکنده است.

آقای سرمربی! پیشکسوت محترم و معزز باشگاه پرسپولیس! در آستانه پنجاه سالگی! قدر عاشقانه های دوستدارانتان را بدانید. هیچ منافاتی هم با حرفه ای گری و تعصب ورزی به باشگاه کنونی تان ندارد. کافی است در دعوای جوانترها بجای مشت پراکنی، یا میانجیگری و مدیریت کنید یا مثل برانکو، متین و موقر از صحنه دور شوید.باور کنید، هیجان زدگی نوجوانانه، سم است برای آبروی "علی دایی"
علی
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۶
بابا تروخدا یکم هم که شده بی تعصب به رنگ و نژاد و ملیت و ... شروع به نوشتن کنید بدون تعصبات رنگیتون ، مثلا اسمتون رو گذاشتید نویسنده و خبرنگار به قول یکی از کامنتا رقص قلم و کلمه میفرمایید... وحید خان! ولی این رقص کلمتون رنگ وبوی نژاد پرستی و تعصبات رنگی میده
دیگه خسته شدیم از وقتی پرسپولیس به فینال رسیده چینش تکراری کلمات یه تعداد خبرنگار ( هواداری که نویسنده شده ) که از بس به وجد اومدن شروع به مبالغه و تعریف و تمجید از تیم محبوبشون می کنند، یه چیزی مثل پیوند صداوسیمای خودمون با خاشوقچی حالا شما هم هی پشت سرهم بنویسین
پی نوشت یک :بنده از حسادت و ... ننوشتم این متن رو طرفدار پر و پا قرص هیچ تیمی هم نیستم
پی نوشت دو :کاش اینو بدونیم که علی دایی هم یه انسانه قرار نیست چون مربیو بازیکن تیمی بوده دیگه مقابل اون تیم مثل سیب زمینی برخورد بکنه ( که البته خیلی ها این کارو میکنن و نقش بازی میکنن واسه اینکه راهی واسه برگشتشون به اون تیم حالا به هر عنوانی باقی بمونه )
پی نوشت سه : تو دنیای حرفه ای فوتبال دیگه جایی از این مسخره بازی ها نیست که اگه بود به استناد همین توییت های خودتون این همه بازیکن مشترک ال کلاسیکو وجود نداشت که مقابل تیم قبلیشون با جون و دل بازی کنن نمونه بارزش هم آقای فیگو...
پی نوشت چهار : وحید خان از کدام تیم خلع سلاح حرف میزنید ؟ این اتفاق ( بسته شدن پنجره ) برای دو تیم دیگه هم اتفاق افتاد اون موقع هم قلم فرسایی نمودید که وا اسفا استقلال و تراکتورسازی هم خلع سلاح هستن؟
شاید خلع سلاح از نظر شما کمبود بازیکن هست در صورتی که تیمهایی مثل پدیده و سپید رود و نساجی و ... با یک دهم بودجه تیم دولتی شما روانه لیگ شده و بازیکن سرشناسی هم ندارن.
ولی از نظر بنده پرسپولیس خلع سلاح نیست چون هوادارا پشتش هستن ، تموم رسانه های دیداری و شنیداری و سیمکارتیو و قلم فرساهایی مثل شما پشت این تیم هستن که پشت هیچ تیم شهرستانی دیگه ای نیستن!
پی نوشت پنج : ای کاش عدالت رو تو قلمتون داشته باشید، هرچند که این مساله برای جامعه ما عادی شده از رسانه ملی گرفته که با چنان آب و آتشی آنونس لیگ قهرمانان برای تیمتون میسازه و از شبکه پر مخاطبش پخش میکنه اما بازی های تیمای شهرستانی ( که تو لیگ قهرمانان حضور داشتند مثل سپاهان و ذوب آهن و تراکتور و فولاد ) فقط به یک زیر نویس و پخش از شبکه ورزش بسنده میکنه تا تیتر های جذاب روزنامه های ورزشی
پی نوشت شش : کمی وجدان هم خوبه ! قرار نیست فقط علی دایی ها وجدان داشته باشند ! شما که خبرنگاری مسئولیتت از ایشون بیشتره
amir
يكشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۱۱
تو چه آدم شوتی هستی که تازه دیروز فهمیدی دایی از خط قرمزت-پرسپولیس- عبور کرده. خوشحالی دایی وقتی مربی راه آهن بود رو ندیدی؟ دعواش با علی پروین و شیث رو چی؟ ندیدی وقتی یه پله از پرسپولیس بالاتر بود گفت خدا بهم عزت داد؟ این همه سال شکایت و زورگیری‌اش از پرسپولیس رو ندیدی؟ ندیدی وقتی سرمربی پرسپولیس بود چطور پرسپولیس رو به ذلت کشوند با کفشگری و سامان آقازمانی و شرکا؟ ندیدی چطور 4 تا 4 تا می‌خوردیم و تحقیر می‌شدیم؟ پس چی دیدی تو؟
کریم
يكشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲
عزیزم لیگ یازدهم که علی دایی رو نیمکت راه آهن واسه پرسپولیس مشت گره کرد و عربده کشید کجا بودی؟ پرسپولیس اون موقع خط قرمز نبود؟ فقط وقتی قوی باشه خط قرمزه؟
کیسه
يكشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۰:۴۱
این مشت های گره کرده ماله عاقا قلدرس
محمدباقر محقق
يكشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۱۲
درود ! عالی
فرزاد مهریار
يكشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۲۰
همون جور که در عکس هم مشخصه مخاطب این مشت برانکو بود . و البته حق هم دارد . برانکو با لطف بیش از حد به علی دایی خودش و یک ملت رو صعود به مرحله دوم جام جهانی محروم کرد . جواب خوبی بدی است و این اولین اصل روابط انسانی است .
فردا روز اگر برانکو پیرمردی سالخورده شد و محسن ربیع خواه تیمش را به بی تاکتیکی و خودش را به دلالی متهم کرد ابدا تعجب نکنید!!!!
آرش6
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۱۰
این مشت رو در مقابل کسی علم کرده که روی اصول خودش ایستاد و به حرف احمدی نژاد و علی آبادی گوش نداد و دایی رو از تیم

ننداخت بیرون - بله قربان گو نشد برای علی آبادی و مموتی -

به قول خودش عزت و ذلت دست خداست -ذلتت رو هم خواهیم دید
mohammad
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱
علی دایی اسطوره باشگاه پرسپولیس نیست ضمن اینکه یه بازیکن معمولی بود با پشتکار شدید همین و دیگر هیچ، ضمن اینکه واقعا فکر نمیکنم بین پرسپولیسی‌ها خیلی محبوب باشه.
پرسپولیس پرسپولیسه!!!
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۳۸
بعد از مدتها ی کامنت میزارم : علی دایی ، علی دایی نیست! شاید با ی کامنت من در فحش و حاشیه برا خیلیا باز میشه اما منظور من اینه ک این علی دایی متمول وگردن کلفت چاغ با آون علی دایی لاغراما ورزیده از زمین تا آسمون فرق داره ! آون علی دایی سبک بال که با گلهایی بی شمارش ما رو هم مثل قرقی پر میداد کجا و این تبل تو خالی که بعضی وقتا از خودش میسازه کجا ... اما با همه این تفاسیر ما جای علی دایی نیستیم همون علی دایی چاغ که بعضی وقتا بجای کله طلاییش دهنش طلایی میشه چون حرف دل ی ملت رو در مقابل سران مدینه ظالمه میزنه! اما بازم میگم علی دایی ، علی دایی نیست مثل خیلی عظیم دیگه تازه ب دوران رسیده ها ک خودشونو گم میکنن اینم حق داره به هر حال ناصر ملک مطیعی که نیست ی آدمه معمولیه!
پرسپولیس پرسپولیسه!!!
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۲۴
شاید هم مقصر مشاوران دایی باشند. همان مگسان دور شیرینی مثل همون شیرینی مدیر سابق پرسپولیس خخخ یادی کردیم از دوران سیاه ورزش ایران یا بهتر است بگوییم سیاه ترین!
علی اهواز
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸
روی صحبت من با دوستانی که کامنت گذاشتن نیست چون اونها هواداران پرسپولیس هستند ، تیمشونو دوست دارن و مثل هر طرفداری توی دنیا احساسی برخورد میکنند.و این طبیعیه.
روی صحبت من با شماست جناب سعیدی شما یک خبرنگار هستید و بواسطه ی شغلتون باید ادبیاتی متفاوت با یک هوادار داشته باشید.نمیگم یک خبرنگار نباید تعصبات رنگی داشته باشه ولی یک خبرنگار باید اصول حرفه ای رسانه رو در نوشته هاش رعایت کنه. وگرنه یک فرد عادی هم میتونه همچین نوشته هایی بنویسه.
اخلاق در جامعه ما به سرعت هرچه تمام تر داره کم رنگ و کم رنگ تر میشه، و متاسفانه عوامل رسانه ای ما هم داره در این مسیر جامعه ی مارو همراهی میکنه تا با سرعت بیشتری سقوط کنیم.
پ ن یک. اون مشت گره کرده دقیقا نشانه ی اصول یک مربی حرفه ایه ، همونجوری که به قلعه نوعی نباید بابت خوشحالی از بردن استقلال خرده گرفت. یک مربی حرفه ا ی باید با تمام وجود در هر تیمی که باشه برای برد تلاش کنه.
پ ن دو . کاش این نوشته ی من رو همکارانتون هم بخونن ( مهشید نادری ، نادر نامدار ، علی ناصری و ...)
امیر
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۸
علی دایی تو هر تیمی باشه میگه بازیکن هام درست میگن تیم مقابل دروغ میگه پیش خودش فکر نمی کنه شاید مشکل از تیم خودش یا بازیکن خودش باشه ؟؟!!!!!!1
علی
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۰۳
بابا تروخدا یکم هم که شده بی تعصب به رنگ و نژاد و ملیت و ... شروع به نوشتن کنید بدون تعصبات رنگیتون ، مثلا اسمتون رو گذاشتید نویسنده و خبرنگار به قول یکی از کامنتا رقص قلم و کلمه میفرمایید... وحید خان! ولی این رقص کلمتون رنگ وبوی نژاد پرستی و تعصبات رنگی میده
دیگه خسته شدیم از وقتی پرسپولیس به فینال رسیده چینش تکراری کلمات یه تعداد خبرنگار ( هواداری که نویسنده شده ) که از بس به وجد اومدن شروع به مبالغه و تعریف و تمجید از تیم محبوبشون می کنند، یه چیزی مثل پیوند صداوسیمای خودمون با خاشوقچی حالا شما هم هی پشت سرهم بنویسین
پی نوشت یک :بنده از حسادت و ... ننوشتم این متن رو طرفدار پر و پا قرص هیچ تیمی هم نیستم
پی نوشت دو :کاش اینو بدونیم که علی دایی هم یه انسانه قرار نیست چون مربیو بازیکن تیمی بوده دیگه مقابل اون تیم مثل سیب زمینی برخورد بکنه ( که البته خیلی ها این کارو میکنن و نقش بازی میکنن واسه اینکه راهی واسه برگشتشون به اون تیم حالا به هر عنوانی باقی بمونه )
پی نوشت سه : تو دنیای حرفه ای فوتبال دیگه جایی از این مسخره بازی ها نیست که اگه بود به استناد همین توییت های خودتون این همه بازیکن مشترک ال کلاسیکو وجود نداشت که مقابل تیم قبلیشون با جون و دل بازی کنن نمونه بارزش هم آقای فیگو...
پی نوشت چهار : وحید خان از کدام تیم خلع سلاح حرف میزنید ؟ این اتفاق ( بسته شدن پنجره ) برای دو تیم دیگه هم اتفاق افتاد اون موقع هم قلم فرسایی نمودید که وا اسفا استقلال و تراکتورسازی هم خلع سلاح هستن؟
شاید خلع سلاح از نظر شما کمبود بازیکن هست در صورتی که تیمهایی مثل پدیده و سپید رود و نساجی و ... با یک دهم بودجه تیم دولتی شما روانه لیگ شده و بازیکن سرشناسی هم ندارن.
ولی از نظر بنده پرسپولیس خلع سلاح نیست چون هوادارا پشتش هستن ، تموم رسانه های دیداری و شنیداری و سیمکارتیو و قلم فرساهایی مثل شما پشت این تیم هستن که پشت هیچ تیم شهرستانی دیگه ای نیستن!
پی نوشت پنج : ای کاش عدالت رو تو قلمتون داشته باشید، هرچند که این مساله برای جامعه ما عادی شده از رسانه ملی گرفته که با چنان آب و آتشی آنونس لیگ قهرمانان برای تیمتون میسازه و از شبکه پر مخاطبش پخش میکنه اما بازی های تیمای شهرستانی ( که تو لیگ قهرمانان حضور داشتند مثل سپاهان و ذوب آهن و تراکتور و فولاد ) فقط به یک زیر نویس و پخش از شبکه ورزش بسنده میکنه تا تیتر های جذاب روزنامه های ورزشی
پی نوشت شش : کمی وجدان هم خوبه ! قرار نیست فقط علی دایی ها وجدان داشته باشند ! شما که خبرنگاری مسئولیتت از ایشون بیشتره
حسام
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵
واقعا در حد جواب دادن نیستی ولی میگم که سکوت کنی و احترام بذاری.
در فوتبال حرفه ای توحش وجود نداره مثال چند سال پیشو میزنی؟ مثال جدید میزنم برات. مورینیو جلو چلسی فقط روی نیمکت نشست به احترام گذشته. رونالدو به منچستر گل میزنه خوشحالی نمیکنه. پس مزخرف نگو.
کسی نمیگه سیب زمینی باشه بلکه عرف رو رعایت کنه. خوشحالی با حرص درآوردن متفاوته. هیچ پخی نیست علی دایی در مربیگری و با این حرکات جلوه گری نمیتونه بکنه
قلمفرسایی رو از کجا یاد گرفتی که قرقره میکنی؟ میتونی بنویسی بسم الله. نمیتونی دهنتو ببند. طرفدار نیستی اینجا جات نیست برو دنبال بازیت پسرک
اون استفراغیا که پنجره محروم شدن نیم فصل دوم بود نه در فصل بعد که نتونن بازیکن جذب کنن پس مزخرف نگو
سعید
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۳۸
به نظر نمیرسه بی طرف باشید، یه بیطرف اینطور حرص نمی خوره، در ضمن در همه جای دنیا رسم است که نویسندگان برای تیم محبوب خودشان می نویسند و همه مردم هم آگاه هستند که این نویسنده طرفدار کدام تیمه، شما هم اگه راست میگی بیطرف هستی، در مورد مطالب آقای ناصری که به نظر بنده حتی شیوه قلمفرسایی آقای سعیدی رو هم نداره و بسیار نازل می نویسه و طرفدار استقلال هست، مطلب نمی نویسید، حسادت از نوشته شما می باره خودتون رو گول نزنید
۶
وجدان بیدار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۴
وحید خان همین علی دایی موقعی که سرمربی تیم محوبتون بود و دوستان شما در استادیوم به هواداران تیم مقابلشون ( تراکتورسازی ) به شدت فحش میداندچرا متن احساسی نمینوشتی ؟ علی دایی از جایی که خودش یک ترک هست همین فحش هارو متوجه میشد ولی به روی خودش نمی آورد ( چون همون شعار های نژاد پرستانه تیمتون به ایشون و مربی تیمتون ( کریم باقری ) هم برمیشگت )
ایشون نشون داده که به وقتش فقط خودش مهمه نه تیمش نه اصلیتش ایشون همین مشت هارو همراه با مربی تیم محبوبتون ( کریم باقری) مقابل تماشاگرای تبریزی بالا برد و از اون زمان بذر کین و نفرت رو بین هوادارای دو تیم خواسته یا نا خواسته کاشت ولی کجا بود وظیفه ژورنالیستیتیتون که اون موقع هم متن مینوشتی
امیدیار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰
تنها کسی که تراکتوریاوجدی میگیره خودتون هستید.خودتون با خودتون درگیرید با همه سرجنگ دارید.انقد به جایی نرسیدید که حاضرید همه کار کنید سپاهان بیشتر بشما ضربه زده یا دوتیم پایتخت؟؟؟مشکل تراکتوریا اینه که باید خودشونو با تیمهای همسطحش مقایسه کنه نه تیمهای سطح یک از لحاظ افتخار جز یه قهرمانی حذفی اونم با کریمی و انصاری فرد هیچ افتخاری نداره .متوجه اید؟ یعنی ملوان لیگ یکی هم از شما بالاتره .تیم بریگ تاون اف.سی هم جزو قدیمی ترین تیمهای انگلیسه ولی هواداراش هیچوقت خودشونو با منچستر و لیورپول و ... مقایسه نمیکنن.قمت هیچوقت اصالت و فرهنگ و قهرمانی نمیاره.تیم باید شخصیت داشته باشه شخصیت هم از هوادار به باشگاه منتقل میشه ولاغیر
۶
ع ع ب
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵
یا رب مباد که گدا معتبر شود ! شرح حال کامل آقا دایی !
آرش
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷
وحید خان همیشه در انتهای یک بازی یه طرف خوشحالند و یک طرف ناراحت. معمولا بازیکنان و مربیان، مقابل تیمی که بهشون مدیون هستند خوشحالی نمی کنن ولی این قانون نیست. احساسه. یکی احساسش رو نشون میده ، یکی نشون نمیده.
من پرسپولیسی نیستم (استقلالی هم نیستم) ولی اگر بودم خط قرمزم شادی کردن امثال علی دایی نبود. خط قرمزم لطمه زدن به پرسپولیس بود یعنی دقیقا کاری که مدیران باشگاه کردند و باعث شدن این تیم محروم شه و با 14 بازیکن به فینال برسه. متاسفم که اینو میگم ولی رو کاغذ پرسپولیس نمیتونه فینال رو ببره، چون درسته که غیرتشو داره ولی امکاناتش رو نداره. تیم مقابل کاملا حرفه ایه. مثه تیمهای عربی نیست.
به هر حال امیدوارم همانطور که بر خلاف پیش بینی ها تو جام جهانی کیسه گل نشدیم، تو فینال هم بتونیم ببریم. ولی یادتون باشه خط قرمز اونجاییه که تیم لطمه میخوره و طرفداراش مجبور میشن تاوان بدن ، والا شادی کردن یه نفر و مشت به آسمان فرستادن به هیچ تیمی خصوصا استقلال و پرسپولیس لطمه نمیزنه. موفق باشید.
۶
حرف حساب
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲
این مشت گره کرده بیش از اینکه نشانه تعصب و خواستن باشد نشانه حسادت، عقده و خودبزرگ بینی است! نشانه خودشیفتگی کسی است که مایلی کهن زودتر از همه شناختش! من به شخصه به مایلی کهن عذرخوهی بدهکارم!! هم برای علی دایی، هم برای کیروش و هم برای کیروشی پور!
۷
مهدی
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶
وقتی خودتان یک تیم را خط قرمزتان می دانید اعتراف ضمنی می کنید به اینکه امکان وجود یک بحث منطقی در مورد پرسپولیس، بازیکنانش و ... با شما وجود ندارد!
۷
حمید
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱
دوست عزیز...برادر گرامی...شما دیگه چرا؟
شما که خبرنگاری و باید مو رو از ماست بکشی بیرون چرا بدون بررسی و تفکر و تأمل اسیر احساسات ناشی از علاقه بیش از حد به یه تیم فوتبال میشی...
اصلا مگه خبرنگار حرفه ای اجازه جانبداری از یک جناح خاص رو داره؟ البته که روی صحبتم فقط شما نیستی و کلیه همکاران گرامی باید از این اصل طبعیت کنن...
شما که قراره پرسپولیس خط قرمزت باشه شغل مناسب برای شما لیدری تیم و هوادارای پرسپولیسه نه خبرنگاری...
بحث علی دایی و غیره هم نیست...اما شما که تصویر مشت گره کرده میذاری و یه عده هوادار احساسی و ساده رو مقابل یه اسطوره ملی قرار میدی نباید قبلش یه تفحصی، یه تحقیقی، یه تأملی بکنی که مگه میشه یه پیشکسوت با اخلاقی که از نسل قدیم فوتبالیستای ما و فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و زیر نظر آقای کمایی معلم اخلاق فوتبالشو شروع کرده و بدون زد و بندای امروزی با تلاشو کوشش به تیم ملی و از اونجا به باشگاه ههای آلمان رسیده و فعل خواستن رو صرف کرده بخواد حسادت کنه به برد و پیشرفت پرسپولیس؟؟؟ متأسفنه اخلاق بین بازیکنای فوتبال محلی از اعراب نداره...نسلای قبلی کمتر و نسلای فعلی بیشتر...لذا این قضیه سر و تهش این بود که طبق معمول یه عده بازیکن از دو تیم تو زمین به هم فحش دادنو بد و بیراه گفتن و بعد از بازی این دعواها ادامه پیدا کرده و این وسط مربی و دست اندر کار هر تیم درست یا غلط در تلاشه از بازیکنای تیم خودش حمایت کنه. والسلام
علی دایی مربی
سعید
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۳۱
اگه اینطوره که شما میفرمایید، رفتار برانکو هم از بی غیرتی و بی تعصبیه حتما، نه آقا گذشت زمان و تغییرات مادی، ذات آدم ها رو نشون میده،، علی دایی مربی اون علی دایی بازیکن نیست خیلی عوض شده، یه بنده خدایی می گفت وقتی ارزش ها برای آدم ها عوض میشن، آدم ها عوضی میشن این کاملا در مورد علی دایی صدق می کنه، برانکو در مقابل مشت دایی، همون برانکوی مربی تیم ملیه که الان هم مربی پرسپولیسه، چو ارزش ها براش عوض نشدن
۳
جی کی
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۰۱
یه نظارت بکنین لطفا هر مزخرفی توییت نشه. رسما داره میگه چرا بازیکن و مربی سابق ما نذاشته ما ببریم و جلو ما خوشحالی کرده.
احساسات نباید غالب بشه اینجور مواقع
۶ ۱
سعید
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱
مزخرف شما میکید که موضوع رو نفهمیدید آقااااا
۲
علی
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۰۷
شخصیت و فرهنگ هواداری و توحش رو میشه تو کلمه به کلمه کامنت آقای به ظاهر متشخص حسام دید :D این در حالی هست که ایشون و امثال ایشون که دارای مغز های کوچک زنگ زده هستند ( بهترین عنوانی که میشه به کار برد ) بیشترین ضربه رو به اتحاد جامعه و فوتبال این کشور زدن.
جالب ترین نکته کامنتت هم این بود که از مورینیویی دفاع کردی که بدترین رفتار رو مقابل تیم های مقابلش داشته ، شاید شما کمبود حافظه داری یا اینکه بازی آخرشون و حمله مورینیو به کادر پزشکی چلسی و نشون دادن انگشتای دستش به حریف رو ندیدی! یعنی خیلی خیلی متاسفم برای طرز فکرت
۵ ۲
حسام
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۰۲
مورینیو در انتهای بازی بخاطر رفتار مربی چلس «واکنش» نشون داد و بلافاصله ساری اومد ازش عذرخواهی کرد. اشتباه کردی و حرف مفت زدی
۱
حرف مفت را شما زدی حسام
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۲۸
اینو بخون ببین کی از کی عذرخواهی کرده و کی حرف مفت زده : در جریان دیدار چلسی و منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس که به تساوی ۲-۲ انجامید، پس از گل دقایق پایانی راس بارکلی، مارکو یانی، دستیار دوم مائوریتزیو ساری در مقابل ژوزه مورینیو خوشحالی کرد. اتفاقی که با واکنش آقای خاص نیز مواجه شد. پس از آن اعلام شد که مارکو یانی بابت این اتفاق از ژوزه مورینیو عذرخواهی کرده است
۲
وجدان بیدار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷، ۱۹:۳۵
آقای امید یار که مشخصه چقدر نژاد پرست و بی شخصیتی کسی با کسی سر جنگ نداره به جز شما و امثال شما! از کامنت پر از توهینت هم کاملا مشخصه که چقدر بی تربیت تشریف داری ! که مثال بارز از کوزه همان برون تراود که در اوست
درمورد اینکه میگی خودمون رو با فلان تیم مقایسه میکنیم باید عرض کنم که نه داداش کسی خودشو مقایشه نکرده ! تیم ما هویت خودشو داره و تا سرحد مرگ هم دوستش داریم ، و نمیشه صحبت های یه نوجوون رو که ذوق زده شده و میگه طرفدارهای این تیم بیشتر هست از فلان تیم به کل هوادارای تیم تراکتور تعمیم داد!این نظر شخصی هست همونطور که خود بی سوادت الان داری به چرت ترین حالت ممکن از تیمت دفاع میکنی
در مورد ادب و نزاکت شما هم همین بس که شما هم خودتون رو در حد خودتون بدونید، برید تو استادیوم به تیم حریفون استقلال فحش بدید که یه ستاره کم دارید ازشون ( آره شما خوبی ما اصلا نه قهرمانی داریم نه جام نه ستاره ولی تو ادبیات من تراکتوری فحش دادن نیست که میتونستم با فحش جوابتو بدم ولی سطح تحصیلات و شعور فرهنگم اجازشو نمیده چیزی که تو نداری! ادب مرد به از دولت اوست حالا هی تو و دوستات بیاین ریپلای بزنین و توهین کنین)
۷ ۵
امیدیار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۵۸
متنی که ارسال کردمو میتونم به هزاران نفر نشون بدم ولی فقط یکنفر میتونه از این متن توهین ، فحاشی، نژاد پرستی و... استخراج کنه و اون یکنفر شمائید .من کجای این متن بی احترامی کردم که نشوندهنده این باشه که من بی تربیت هستم.من فقط کمک کردم جایگاه تیمتونو بشناسین .درخصوص سطح تحصیلات و شعور فرهنگی هم معیاری برای منو شما وجود نداره چون شما صرفا ادعای این موضوعو کردینو خود روشنفکر بینی بلای خانمان سوزیه.شما هم میتونید راجب شعارخلیج ع ر ب ی و رقص با پرچم آذربایجان و ترکیه افاضات بفرمائید0
۷
سپاهان طلایی
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵
حرف حق تلخه برادر ، عقب مونده ترین هوادارا با اختلاف همین پرسپولیسیان که به هر تیمی فحش و بد و بیراه میگن و فقط خودشون رو خوب میدونن و اگر خلافش باشه زود زود بیانیه و متن مینویسن، زنده باد سپاهان و تراکتور
۸
مجید
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸
خیلی جالبه داشتم کامنتا رو میخوندم یه تعداد که همسو با تفکر آقای نویسنده هست ریپلای نشدن ولی یه تعداد کامنت کاملا منطقی و منصفانه ریپلای خوردن و تو جوابشون عوض اینکه منطقی توضیح داده بشه توهین جاشو گرفته! ادبیات این ریپلای ها خیلی شبیه ادبیات خود توییت هست جوری که انگار اقای سعیدی با اسم مستعار خودش جواب کامنتای مخالف با نظر ایشون رو جواب دادن
۷
حامد رسولی
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹
آقای سعیدی اون روز یه توییتی گذاشتی که کامنت یه نفر رو داشتی ملامت میکردی، به نظر منم سطحی از این نوع توییت های شما که علاقه شما به تیم مورد علاقتون رو نشون میده چرا باید تایید بشه؟ البته که اصلا سطح مطرح نیست! اینجا شده جایگاه فلان شماره جایگاه یا صندلی تو آزادی و آقای سعیدی با از تمام حس و توان خبرنگاریشون سعی در توییت کردن در‌مورد تیم مورد علاقشون می کنند، البته که منطق طرفداران پرسپولیس و خود جناب سعیدی همین هست.
۷
وجدان بیدار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۱۹
لازم نيست متن پيامتو به هزار نفر نشون بدى همين كه كامنت منو ٨ نفر و کامنت تورو ۴ نفر لایک کرده خودش تایید حرف بنده هست! میدونم که الان بدو میری دوستای عزیز تر از جانت رو بیاری تا لایک کنن :D
در مورد شعار مد نظرت این شعار فوقش یک بار سر داده شده که اونم چند نفر شعار دادن و در جواب تحقیر و توهین شما ها بوده هرچند که من قبول ندارم این مساله رو؛ در مورد پرچم هم والا کسی با این پرچم ها نمیاد استادیوم که اگر میومد همین اقای سعیدی که الان سنگشو به سینه میزنی ده تا متن واسش مینوشت ثانیا مگه تو آبادان با پرچم برزیل رقص نمیکنن و نمیکن آبادان برزیلته؟ مگه تو اهواز به زبان عربی حرف نمیزنن و خیلی جاها پرچم کشور های عربی رو افراد تنرو بر نمیدارن؟. حالا چی شده تراکتور شده خار چشم تو وامثال تو؟
من هر بازی تو استادیوم هستم و هیچ موقع هم این موارد رو ندیدم! خودم هم محکوم میکنم! ایران وطن همه ماست البته اگر طرز فکر امثال تو اجازشو بدن و اتحاد رو نگیرن و مساله رو نژادی نکنن؛ خطه آذربایجان بیشترین شهدا رو تقدیم این مملکت کرده از باکری ها و تجلایی گرفته تا کسائی و شهید فکوری ها
۵
‌وجدان بیدار در جواب امید یار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۶:۲۰
لازم نيست متن پيامتو به هزار نفر نشون بدى همين كه كامنت منو ٨ نفر و کامنت تورو ۴ نفر لایک کرده خودش تایید حرف بنده هست! میدونم که الان بدو میری دوستای عزیز تر از جانت رو بیاری تا لایک کنن :D
در مورد شعار مد نظرت این شعار فوقش یک بار سر داده شده که اونم چند نفر شعار دادن و در جواب تحقیر و توهین شما ها بوده هرچند که من قبول ندارم این مساله رو؛ در مورد پرچم هم والا کسی با این پرچم ها نمیاد استادیوم که اگر میومد همین اقای سعیدی که الان سنگشو به سینه میزنی ده تا متن واسش مینوشت ثانیا مگه تو آبادان با پرچم برزیل رقص نمیکنن و نمیکن آبادان برزیلته؟ مگه تو اهواز به زبان عربی حرف نمیزنن و خیلی جاها پرچم کشور های عربی رو افراد تنرو بر نمیدارن؟. حالا چی شده تراکتور شده خار چشم تو وامثال تو؟
من هر بازی تو استادیوم هستم و هیچ موقع هم این موارد رو ندیدم! خودم هم محکوم میکنم! ایران وطن همه ماست البته اگر طرز فکر امثال تو اجازشو بدن و اتحاد رو نگیرن و مساله رو نژادی نکنن؛ خطه آذربایجان بیشترین شهدا رو تقدیم این مملکت کرده از باکری ها و تجلایی گرفته تا کسائی و شهید فکوری ها
۷ ۳
امیدیار
سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۵۳
دوست خوبم شما که ادعای فرهنگ و تحصیلات دارید با 8 تا لایک عنان از دست دادین کامنت اول بنده 54 تا لایک داشته و مشخصا بهشون افتخار نمیکنم چون شخصیتم طوری نیست که گدای تائید باشم واینکه این پست مربوط به 3روز پیشه و بازدید کننده ای نداره مگر اینکه شخصی برای لایک با دوستاش تماس بگیره این در خصوص سطر اولتون و ای کاش به جای دوبار کامنت گذاشتن دوبار متن عوام فریبانتو میخوندید .
اما درخصوص پرچم میتونید یه سرچ کنید و صدها عکس از هواداراتون با پرچم های آذربایجان و ترکیه ببینید و اون شعار نباید سرداده میشده ولی داده شده اونم چندین بار .این حرف شما که فرمودید در جواب توهین باید بگم اگر این طرز فکر جا بیوفته روزی میلیونها درگیری پیش میاد پس سعه صدر و شخصیت فرهنگی کجا میره اگه این تفکر بسط داده بشه ؟؟ این فرهنگ مظلوم نمایی از بزرگترین آفت های جامعه امروزه شما نامربوط اسم عرب زبانهای عزیزو خونگرمو میاری ولی اگه آبادنیه پرچم برزیل دستشه برای فوتبال زیبا و بازیکن ساز جنوبه و هیچوقت آبادانیهای عزیز اعلام نکردن خوزستان باید به برزیل ملحق بشه.آذربایجان مهد دلیرانه بنده بواسطه شغلم بیشتر از همه استانها از آذربایجان دیدن کردم صمیمی ترین دوستام اصلیتی تبریزی و اردبیلی و ارومیه ای دارند و اتفاقا طرفدار تراکتور ولی نگران پانترک های و افکار تندرو پنهان شده پشت تیم تراکتور هستند.
۱
وجدان بیدار
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۵۱
در مورد قسمت اول متنت همین بس که خود دنبال تایید گرفتن بودی که بری به هزاران نفر متنتو نشون بدی نه من! ، خیلی جالبه که خودت داری جواب خودتو میدی بعد دوباره منو باز خواست میکنی که نشون میده تا چه حد عجول و بدون فکر داری تایپ میکنی، دوما من دوبار پست نذاشتم شاید ایراد از سایت هست که دوبار چاپ کرده! در خصوص پرچم هم من بالا توضیح دادم به شما چون باز فقط ادعا دارید و میخواید بگید که زیادی بلدید و میدونید ، باز حاشیه رفتین به قول خودتون دوستاتون تراکتورین و تبریزی بپرسین ببینین کدومشون پرچم آذربایجان رو بردن؟ اگر توجیحتون در مورد بردن پرچم برزیل تو آبادان به دلیل بازی خوبه، بردن پرچم کشور ترکیه یا آذربایجان هم به دلیل هم زبونیه، بعد هم کسی خواستار جدا شدن نیست، پان همه جا هست از پانفارسی که میگه ایران مال منه فارس زبان تهرانی هست تا پان عربی که یکی دو ماه پیش تو رژه نیروهای مسلح چند نفر بی گناه رو کشت (گروه الاحواز ) ! پان همه جا هست !یکمی با وحدان و تفکر تایپ کنی کسی نمیکه کم اوردی.تبریز به گواه تقویم و تاریخ یکی از با ثبات ترین و اروم ترین شهر های ایران تو چندین سال گذشته بوده که حتی تو تجمعات اخیر که تو هر شهری اتفاق افتاد ؛ مردمش که شما انگ تجزیه طلبی رو میزنین پشت وطن و انقلابشون وایسادن
در مورد اون شعار هم تا دوستای شما و پانفارسای عزیز تو استادیوم ترک هارو مسخره نکنن و جک نسازن شعار ندن ( صدای... نمیاد) یا شعار دیگه... که خودتم خوب میدونی که صدا وسیماتون هم صدای تلویزیون رو بست...کسی اینجا هم شعار نمیده! بذر این کینه رو جای دیگه کاشتن شما تو استادیوم تبریز و بین تماشاگرای تراکتوری دنبالش نکرد خواهشا!
۵
در جواب امید یار
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۰:۵۶
در مورد سعه صدر هم اینو بگم که شما که ادعای فرهنگ و عنان به دست بودن دارید ، به قول خودتون ۵۴ نفر متن رو لایک کردن چرا از بین این همه شما عنان از دست داددین و افسار گسیخته سعه صدرتون رو از دست دادید و جواب کامنت بنده رو با ادبیاتی پایین جواب دادید؟
۴
جامعه عاری از لنگی
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۵۸
خط قرمزتو... :))
۳
موراتا
چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۸:۵۲
خدا کنه این روزها یاد هوادارا بمونه تا پس فردا دوباره یه عده طرفدار دو آتشه بازگشت دایی به پرسپولیس نشن
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر