فهرست
متهمِ چشم زاغ
متهمِ چشم زاغ

متهمِ چشم زاغ

یک/ همه خبرنگاران در کنفرانس مصمم بودند که جوابِ بله را از سرمربی تیم ملی بگیرند. یکی از خبرنگاران پیش از کنفرانس می‌گفت برای هر پاسخِ احتمالی کیروش جوابی محکم‌تر در آستین دارد، خبرنگاری دیگر می‌گفت همین امروز رحمتی به تیم ملی اضافه می‌شود. دیگری که از دوستان سیدمهدی رحمتی هم بود می‌گفت ما برای موفقیت تیم ملی آمده‌ایم و سید دلیلِ این موفقیت است. کنفرانس آغاز شد. خبرنگاران کیپ تا کیپ نشسته بودند تا «متهمِ بزرگ» بیاید. بعد از چند دقیقه کارلوس کیروش آمد عکاسان شوکه شده بودند، خبرنگاران مات و مبهوت همدیگر را نگاه می‌کردند. آن چیزی که می‌دیدند باورشان نمی‌شد. کارلوس کیروش تنها نبود او با چهار گلر جوانش به کنفرانس آمده بود. پاسخی از این قاطعانه‌تر وجود نداشت. اصولِ کارلوس کیروش شوخی نبود، همانی بود که می‌شناختیم. درایتی که فوتبالِ ایران ندیده بود یا به ندرت لمسش کرده بود. خبرنگاران همدیگر را نگاه می‌کردند، آنها که با دفتر و دستک هم آمده بودند تا با هر جوابِ کارلوس کیروش پاسخی منطقی و کوبنده را بدهند دیگر چیزی برای گفتن نداشتند. متهمِ چشم زاغ به همه خبرنگاران مخالف و موافق با همان لبخند نگاه می‌کرد. لبخندی که تمامِ آن روز به همراه داشت.

دو/  دیر است برای صلح. سخت است برای آشتی کنان. زشت است کارلوس کیروش باز متهم باشد. آنچه که نباید متاسفانه اتفاق افتاد. مساله یک اردوی هفت هشت روزه نبود مساله یک احترام و حرمت بود که شکست؛ له شد. از بین رفت. و خط قرمزی که خیلی وقت است از آن رد شده‌ایم. حالا صلح و آشتی کنان در آستانه بازی با قطر و چینی که چندبازی تدارکاتی انجام داده‌اند و برای گران‌ترین مربی جهان پاگشا گرفته‌اند، دیر است، دیر. حاشیه‌ای که با یک کنفرانس برانکو ایوانکویچ به وجود آورده بود فقط بساطِ یک اردوی ساده یک هفته‌ای را جمع نکرد، بلکه بساطِ همدلی و مهربانی را در تیم ملی برچید. بساطِ احترام در یک خانواده را از بین برد. مساله ای که باید در همان خانواده حل می‌شد در رسانه جار زده شد تا این تیم ملی باشد که بزرگترین ضربه را بخورد. حالا که پرسپولیس روزهای ملتهب را گذرانیده و با شایستگی فاصله‌ای با قهرمانی ندارد برانکو می‌گوید: از حرف‌هایم «سوبرداشت» شده است، منظوری نداشتم. تیم ملی را هم دوست دارم.

به همین سادگی؟ تیم ملی تکه و پاره شد. طرفداران از هم پاشیدند. بی احترامی به گردِ پای لژیونرهایمان هم رسید. توهین‌ها به کیروش بدونِ توقف رفت و آمد.  با این وضعی که در تیم ملی ایران به وجود آورده شد و تمامِ آسیا از این التهابات آگاهی پیدا کرده‌اند دیگر چه می‌خواهیم. صلح؟  به خدا ملالی نیست اگر رکورد شکست ناپذیریمان مقابل قطر شکسته شود، اعتراف می‌کنم با این اتفاق‌هایی که به وجود آمد تیم ملی ایران چه با بازیکنهای پرسپولیس چه بدونِ بازیکنهای پرسپولیس شانسِ آنچنانی در دوحه ندارد. هیچ منطقی نمی‌پذیرد که غیر از این هم باشد. هیچکس دیگر از کیروش انتظار ندارد در فاصله چندروز تیم ملی را مقابلِ قطرِ متحول شده جمع کند، ببرد به دوحه و معجزه کند. آن همدلی مردم و بچه‌های تیم ملی فدای یک مصاحبه‌ای شده است که پس از مدت‌ها امروز تکذیب می‌شود که سوبرداشت بوده است. این بی مهری و نامهربانی است. این توهین به افکارعمومی و وجدان‌های بیدار است. این یک بازی زشت است که متهمِ آن باز کارلوس کیروش است. واقعاً انتظار داشتن از کارلوس کیروش که این صلح را بپذیرد و با یک قدمِ برانکو قدم بردارد -با عرض پوزش- مسخره است، توهین است، احمقانه است.

 سه/  بعد از بازی پرسپولیس و تراکتور که با بردِ قاطعانه شاگردانِ برانکو همراه شد جو به شکلی کودکانه علیه تیم ملی ایران و کارلوس کیروش شورانیده شد. علی کریمی، باقری، میناوند و اکثرِ پیشکسوتانِ پرسپولیس که با برد قاطعانه مقابلِ تراکتور سر از پا نمی‌شناختند با نوشتن «بازیکن‌های چاق» قهقهه سر می‌دادند و به تیم ملی و کیروش طعنه می‌زدند. اتفاقی که آنقدر لوث شده بود که جای هیچ تحلیل و تفسیری را در قلم‌هایمان باقی نگذاشت. رفتارهایی از شخصیت‌هایی بزرگ حتی دوست داشتنی اما با افکارهای کوچک. اما آن قهقهه‌ها در فاصله چندروز به دربی که رسید خشکید. و امروز ته مانده‌ی همان قهقهه‌ها با یک «سوبرداشت» می‌خواهد جای خودش را به یک صلح  و آشتی دهد. اما میدانی؛ مساله اقتداری است که اگر در فوتبالمان در شخصیتی آنچنان دیده نمی‌شود در متهمِ چشم زاغ همیشه بوده است. او کارلوس کیروش است. او در این موارد امتحان پس داده است. بزرگ‌ترین بازیکن‌های ایران را بدونِ آنکه آب از آب تکان بخورد خط می‌زد تا قداستِ تیم ملی کشورمان برهم نریزد، پس امروز نباید انتظار داشت که 8،9 بازیکن پرسپولیس را دوباره به تیم ملی ایران دعوت کند. دلیلش ساده است. همانطور که برانکو جا خوش کرده بود میانِ جلدها و می‌گفت: «بازیکن‌هایم هرزمان از اردوی ایران برمیگردند 2،3 کیلو چاق هستند». کدام منطق می‌پذیرد که کارلوس کیروش بار دیگر بازیکنهای آماده پرسپولیس را دعوت کند، چاقشان کند، و جلوی قهرمانی پرسپولیس در آسیا را بگیرد؟

 چهار/ اگر دو مربی به هم توهین می‌کردند می‌شد پذیرفت عصبانی بودند، حرفی زده‌اند، اشتباه کرده‌اند. یا اگر برانکو و کیروش در انتهای یک جلسه باهم درگیر می‌شدند و همدیگر را حتی هل می‌دادند، باز می‌شد گفت اتفاقی بود بین مربیان بزرگ جهان هم افتاده است. یا حتی در یک کنفرانس برانکو از زیر عینک چشم در چشم کیروش می‌گفت «گلوپ»، کیروش هم داغ می‌کرد و فریاد «باسترادو» سر می‌داد. اصلاً فحاشی به زبان مادریشان هم قابل هضم بود. یا حتی برانکو جنگ علیه تیم ملی کشورمان را اینگونه آغاز می‌کرد. «کیروش نتیجه‌ای نگرفته، حذف از آسیا و حذف در مرحله گروهی جام جهانی دستاورد خوبی نیست». باز می‌شد این  یکی را پذیرفت و با برانکو گفتگو کرد.

همه این اتفاقاتِ زننده و وحشتناک هم قابل حل و فصل شدن بود، روزنه‌ای از صلح وجود داشت. اما حقیقت اینجاست برانکو انگشت گذاشت روی حرمت شکنی، روی یک احترامی که دیگر دو طرفه نخواهد شد. انگشت گذاشت روی اولیه‌ترین اصول مربیگری؛ انگشت گذاشت روی مبتدیانه ترین قواعدِ دانشِ یک همکار. «بازیکن‌هایم هروقت از اردوی تیم ملی می‌آیند چاق هستند و دوباره باید به شرایط مطلوب برسانمشان». این ناهنجاری دیگر حل و فصل شدنی نیست. این توهین زننده‌تر از فحاشی و درگیری است. برانکو آنقدر آن روز عصبانی شده بود به هیچکس جز خودش رحم نمی‌کرد. حتی به کشوری که امروز با نامِ آن میشناسنش. یک چشم غره زد و گفت «تیم ملیتان از پسِ سوریه جنگ زده هم برنیامد». آیا امروز دیر نیست برای صلح؟ آیا انتظار داریم آن مردی که اقتدار و اصولش هم از فوتبالِ ایران بزرگتر است بگوید آشتی؟ آیا کارلوس کیروش حق ندارد بیندیشد که اگر بازیکنهای پرسپولیس را دعوت کند و پرسپولیس در بازی‌های آسیایی نتیجه نگیرد باز برانکو تقصیرات را گردنِ او بیندازد؟

پنج/  اگر حتی بازیکن‌های پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشوند باز این بزرگترین احترام به خواسته برانکو است. نشان به آن نشان که چشمانش را به دوربین دوخته بود و با دست‌هایش سه بار به میز کوبید و گفت «اگر پرسپولیس در آسیا نتیجه نگیرد کارلوس کیروش مقصر است».  نمی‌دانم کارلوس کیروش تکذیبِ برانکو و سوبرداشت هایش را می‌پذیرد یا که خیر؛ نمی‌دانم کارلوس کیروش ما مردمانِ قدرنشسناس را باز دوست دارد یا که خیر؛ نمی‌دانم در قلب کارلوس کیروش با آن همه بی مهری مان چه می‌گذرد، نمی‌دانم آن حرمت دریدگی‌ها را می‌بخشد یا که خیر. اما هرچه که باشد میدانم متهم چشم زاغ آن چندتار موی سیاه هم برایمان سپید می‌کند و تیم ملی کشورمان را باز با همه بی مهری‌ها می‌سازد.

۶۶ ۸۱  
آی اسپورت
2017-02-19 16:06:00
نظر دهید

۸۱ نظر
مهدی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
این نگاه یه طرفه خیلی اشتباهه. از کیروش قدیس نسازید! کاری نکنید روزی که رفت کسی نتونه خودشو در حد و اندازه نیمکت تیم ملی ببینه و از اون طرف هم کیروش رو چنان تو دید مردم بزرگ کرده باشید که هیچ مربی نتونه انتظارات مردم رو براورده کنه
مسعودم
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۷
کسی واقعا در حدو اندازه مربی تیم ملی نیست بعد از کی روش..و اگر باشد حاظر به پذیرش مربیگری در ایران نیست..کما اینکه بعد از ولاسکو..ایران هیچ وقت نتوانست مربی در خور نامش را تجربه کند..علیرغم اینکه تیم والیبال در دنیا صاحب جایگاه بود..که فوتبال این جایگاهم نداره..پس قدر داشته هامون رو بدونیم..و از مربی بزرگی که داریم لذت ببریم و استفاده کنیم
حمید بدون تعصب آبی و قرمز
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۸
متنفرم از این قضیه سلام و صلوات
طرف تیم ملی رو کشت هرچی خواست به کیروش و تیم ملی گفت گفت چاقند بعد گفتن کیروش گفته گفت ببازیم کار کیروشه بعد گفتن کیروش گفته حالا میاد میگه سو تفاهم بوده و آشتی و صلوات
مظلوم نمایی تو ایران محبوبیت میاره !!!
برانکو بهتر از کیروش بلده خرمون کنه ولی مطمئنم کیروش بازم می جنگه برامون و متعصبان باشگاهی بازم واسه مظلوم نما «کُخ زیر پلاس» سینه چاک میدن

بهترین و منطقی ترین متن شما بود خانم اشک ریز
مشروح
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۰۷
مقاله هایی که آی اسپورت علیه پرسپولیس مینویسه رو حتی استقلال جوان هم نمینویسه!
جواب حمید بی تعصب
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲
داداش حرف مفت نزن! برانکو فقط انتقاد کرد از یک اردوی بی فایده! ولی اونی که توهین کرد اونی که لج کرد اونی به جنگ فوتبال ملی رفت اونی کینه ای و عقده ای شد و غرض شخصی رو به مصالح ملی ترجیح داد کیروش بود! اگه واقعا بی تعصبی اینو بفهم !
فرناندو
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۵۵
عالی بود متن...چند نکته در جواب همگی: امیدوارم حوصله کنید و بخونید
بهمن سال 94 دو برنامه به باشگاه ها داده شد. 14 باشگاه لیگ برتری کاملا با برنامه موافق بودن از جمله پرسپولیس...هر باشگاه باید موافقت سرمربیشو میگرفت و برانکو موافقت کرد...توی اون برنامه اردوی پیش فصل کیروش بود...توی تابستون پرسپولیس 3 تا ملی پوش بیشتر نداشت و برنامه داشت 4 تا دیگه رو بخره: حسینی امیری بیرانوند و تمدید با رضاییانی که قراردادش تموم شده بود...بعد رفتن تیم پرسپولیس به ایفمارک یهو برانکو شروع کرد دادو بیداد کردنو اینکه چرا باید بازیکنارو توی فصل بدنسازی در اختیار باشگاه ها نذاریم؟؟؟ درحالی که سال 84 یک سال قبل از جام جهانی درحالی که فقط یه بازی تشریفاتی مونده بود اقای برانکو با 21 نفر و بدون لژیونرها 25 روز توی فصل بدنسازی توی کمپ نوساز تیم ملی توی تهران و بعدش لندن اردو زد((امکانات رو ببینید فقط)) ... درحالی که هفته قبلش توی متروی لندن بمب گذاری شده بود و اکثر کشورها به اتباعشون توصیه میکردن نرن اونجا...تیم ملی ما 2 سال قبل از جام جهانی درحالی که دو هفته بسیار حساس رو داشت میخواست بااین اردو خودش رو اماده کنه...21 روز با 40 بازیکن داخلی توی ارمنستان ... کیروش توی برنامه ای که داده بود به فدراسیون و به تایید همین اقای برانکو هم رسیده بود تعطیلی های لیگ رو برخلاف سالهای قبل کاملا کم کرده بود...لیگ فقط یک بار تعطیل میشد ... بعد حملات رسانه ای برانکو که خلاف قوانین بود((چون هرگونه اعتراضی باید از طریق باشگاه باشه)) و اینکه برانکو مردم رو جلوی کیروش قرار داد کیروش تصمیم گرفت برنامه رو لغو کنه ... و بعدش سه تعطیلی توی لیگ از جمله اردوی 9 روزه نیم فصلو گذاشت که دوباره به تایید برانکو رسید ... این برنامه 26 تیر به باشگاها اعلام شد...برنامه ای که برانکو توی نود اورد برنامه تایید نشده بهمن 94 بود...قضاوت با خودتون
مقصر تعطیلیای امسال لیگ کسی نیست جز برانکو...بعد خودش میاد ازین تعطیلیا گله میکنه. خنده داره.بعد از تمام اینها اردوی نیم فصل برگزار شد. پرسپولیس از تیم ملی خواست که بازی دوستانه ندارن و بازیای پرسپولیس بشدت فشردس برنامه رو کمتر کنن...اردوی 9 روزه تبدیل به 5 روز شد و لیگ برنامش 2 روز عقب تر افتاد.بخاطر پرسپولیس. این ها هم توی حرفای برانکو گفته نشد. ولی بازم برانکو به تیم ملی و سرمربیش حمله کرد. و توهین کردو اتهام سنگینی به کیروش زد. اون گفت بازیکنام چاق میشن. اگر همه تیما بعد بازیای ملی بازیکناشون چاق میشدن((مثلا آلکمار و روستوف هم اعتراض میکردن)) مشکل از سرمربی تیم ملی بود بی چون و چرا ... اما وقتی فقط یک تیم همچین اتفاقی برای بازیکناش میوفته ینی مشکل بازیکنان این تیمن. خب بنظرم کاملا منطقیه که بازیکنای غیر حرفه ای رو دعوت نکنه...مگر اینکه برانکو دروغ گفته باشه که باید دید چرا و به چه قصدی دروغ گفته
۷
پرسپولیس واقعی
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰
فرناندو
زحمت نکش ، کسی به دنبال تحقیق و جواب قانع کننده نیست.
همه را متهم میکنند که کور کورانه از سرمربی تیم ملی حمایت میکنیم در حالی که حتی بزرگان پرسپولیس هم نمی دانستند اولین بار این برانکو بود که گفت پریپولیسیها چاقند.
یعنی دیگران را به چیزی متهم میکنند که خود گرفتار آنند.
۳
سعید
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲
بسه دیگه خانم اشک ریز. تا کی می خواهید کیروش رو مثل خدا بپرستید. شاید برانکو نباید بحث سوریه و چاق شدن رو مطرح می کرد. اما قبلش چطور. یه حرف فنی و استدلال منطقی برانکو رو کیروش با عنوان و اقسام توهین و تشبیه به حیوانات جواب داد. این کیروش بود که اول باخت تیم ملی رو به برانکو نسبت داد. حتی بعد از بازی با قطر هم کیروش گیر داد به برانکو. یه تجربه مشابه یا استدلال علمی و منطقی بیارید که دلایل برانکو درسته یا کیروش. کره و ژاپن و عربستان و استرالیا کدومشون مثل ایران اردو میذارن؟ کدومشون پیش فصل باشگاه ها اردوی طولانی مدت میذارن. حتی قطر هم اردوی نیم فصل تیم ملیش رو لغو کرد. تحجر با امثال شما عجین شده. فکر کردید که برانکو هم مثل قلعه نویی و درخشانه؟ نه خیر ایشون هم یه مربی بین المللیه. کمی هم برای ایشون عقل و منطق قائل بشید. البته شما خبرنگارای حامی کیروش اونجایی باختید که توی استرالیا آمار نتایج بد قدیم درخشان رو دادید به کیروش تا اون هم بکوبونه تو سر درخشان و بقیه منتقدان. شما خبرنگارا زودتر از کیروش و برانکو اخلاق رو باختید. هر چی فوتبال ما می کشه از شماهاست.
محسن
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۵
واقعا برا نویسنده و سایت متاسفم چرا اینقدر پرسپولیس رو می کوبید؟ همه میدونن که اردوهای کیروش هیچ سودی نداره چرا هر بازیکنی که میره اردو ملی داغون میشه. فقط یه عده متعصب از هر اقدام کروش تمجید می کنند. چرا به پیشکسوتان پرسپولیس توهین می کنید اتفاقا مغز شما کوچک است که مشخصه پشت کیروش پنهان شدید. بدانید و بسوزید که پرسپولیس عاشقان زیادی دارد و همچون سربازان هخامنشی از این تیم دفاع میکنند
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۳
یادمان باشد ، احساس قلبی خانم اشک ریز که از روح سربازان هخامنشی و سورنا تا شهدای زمین فوتبال چوار همه و همه ملک طلق ایشان است ( و البته ما طرفداران پرسپولیس هیچ سهمی از آن نداریم ) از هر منطق و استدلالی بالاتر است...
محسن هوادار فو تبال
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۵۱
برانکو وکیروش
دو مربی متفاوت از دو دنیای متفاوتن ....کیروش رضایت مردم و شرافت کاریش و به رضایت روئسا و مافوق های خود ترجیح می ده
اما برانکو رضایت روئسای خود و به همه چیز ترجیع می ده ....در مکتب کیروش همیشه بازیکنی که بیشتر تمرین کنه در ترکیب قرار میکنه و فقط تلاش مهمه و اسمها و نامها مهم نیست ..مهم نیست قبلا ستاره بودی وقتی فوق ستاره ظهور کنه ستاره نیمکت نشین میشه .مهم نیست سابقه درخشان داشتی ...ملاک حال فعلی بازیکنه ....رضا قوچان نژآد زننده گل درجام جهانی زننده گل صعود با ظهور سردار ازمون نیمکت نشین میشه ..رحمان احمدی ستاره سئول در جام جهانی ذخیره حقیقی میشه ..اندو خط می خوره تا کمال دعوت بشه
اما در زمان برانکو دایی همیشه فیکس است همیشه دعوت میشه حتی زمانی که جز راه رفتن کاری بلد نیست اوایل مربی گری برانکو مصادف شد با ظهور مهاجمی در تیم ابومسلم فرهاد کاظمی به نام رضا عنایتی ....عنایتی چند بار فرصت پیدا کرد در زمان برانکو دعوت بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا محمود کریمی در سپاهان ...رسول خطیبی چند بار دعوت شد؟خطیبی فقط اخرین دوره فرصت پیدا کرد نه سالهای قبل ...برانکو ترکیب تیم بوسان رو چهار سال حفظ کرد و به جام جهانی فرستاد ...
اما ترکیب جام جهانی برزیل جام ملتهای استرالیا و تیم ملی کنونی چقدر متفاوته ؟
..
.برانکو ارمان شهره همه مدیران نا لایق ه تا با نتایج دلخواه مدیریت ضعیفشون پنهان بشه ..همان طور که مدیریت دادکان پشت برانکو ماند و مدیریت فاجعه بار طاهری امروز ..
برانکو با نداری ها میسازه ..نمی اد فریاد بزنه جناب طاهری بازیکن بنجل چیه انداختی به تیم ...لباس جیوا برای چی تن تیم کردی
اما کیروش مدیرانش و رسوا می کنه و اجازه نمی ده پشت نتایج درخشانش سنگر بگیرن ..بارها کفاشیان و رسوا کرد بارها علیه وزیر موضع گرفت
برای همین مافیای فو تبال دنبال کودتا علیه کیروش و جایگزینی برانکو هستن
برانکو یک خارجی ه از خداشه بشه جانشین کیروش ...این وسط باخت نصیب مردم ایران و هوادارن پرسپولیسه
این نظر فارق از هر رنگی نوشتم ..من جنازه برانکو روبه هر مربی ایرانی ترجیع می دم ...اما این مطلب برنوشته از وجدان بیداره
Majid
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۷
برانکو رو اون روزی به یادبیارید که لج کرده بود و هاشمیان رو دعوت نکرد تیم ملی که خود دکتر دادکان شخصا رفت آلمان و آوردش تیم ملی تا تحقیر نشیم و همون دور اول انتخابی جام جهانی حذف نشیم جلوی قطر،میگین مقتدرانه ترین صعود 2006 بود اما یه درصدشم مال برانکو نبود مال دادکان بود،که مربی نبودن برانکوتو جام جهانی عیان شد بعد دعواش باکریمی که الان سینه چاک میکنه برای برانکویی که گفت هیچی از مربیگری نمیفهمه
۸
ali
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳
شقایق رک حرف زدنتو دوست دارم. ولی بهتره که صلح بشه
۵
soltan
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۶
تا باد چنین بادا !سپاس از متن زیبا
آرش
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰
خانم اشک ریز، یک جایی از نوشته تون لیستی از پیشکسوتانی که با چاقی بازیکن های پرسپولیس جمله ی تکراری ساخته بودند تهیه کردید. توش اسم مهدوی کیا (و اون پست ((سیاهکاری)) اش) جا افتاده
البته وقتی همین چند روز پیش متنی در ستایش مهدوی کیا می نویسید، عجیب نیست که هنگام لیست کردن عجول ها و بی انصاف ها، چشمتون رو بر روی نامش ببندید

همین پاشنه ی آشیل متن شماست: تلاش برای منصف نمایاندن خودتون، در حالیکه شدیداً درگیر ملاحظات عاطفی هستید

اینکه مربی ملی و باشگاهی با هم تضاد منافع داشته باشند، طبیعیه
اینکه برای تضادشون بخواهند بازیکن ها یا منافع ملی رو گرو بگیرند، غیر حرفه ای و زشته
و اینکه یک نویسنده ی در ظاهر منصف بخواهد با احساساتش فکر کنه (به جای منطق اش) نتیجه میشه همین اتفاق بدی که در فوتبال ما افتاده: تبدیل آدم های زمینی به دیو و پری، شیطان و فرشته
مهدی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۱
دمت گرم
دقیقا
جایی که عشقش بکشه از مهدوی کیا و حرفه ای بودنش میگه
اما همین مهدوی کیا هم از دست اقای کی روش به ستوه اومد
چطور به خودت اجازه میدی خودتو دلسوز تر از مهدی مهدوی کیا و علی کریمی برای این فوتبال نشون بدی؟
چرا نمیخوای منفیای مربی مورد علاقتو ببینی خانم شاید محترم؟
برانکو قبل تر از این حرفا و بعد از ماجرای ابتدای فصل برای حمایت از تیم ملی و کارلوس کی روش برای بازی با قطر به ورزشگاه رفت اما بعد از بازی چه جوابی گرفت؟ توهین و تحقیر
مصاحبه اخر کی روش چی بود جز توهین؟
کدوم اصول حرفه ای کینه دعوا بین کی روش و برانکو رو سر بازیکنا خالی میکنه و دیگه دعوتشون نمیکنه؟
واقعا نمیفهمی؟ نفهمی؟ کوری؟
مهدی مهدوی کیا و علی کریمی و کریم باقری رو تحقیر میکنی؟ تو خودت ته حقارتی خانم
تف به قلمی که دست امثال توئه هزاران تف
مسعودم
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴
عالی..دمت گرم..خیلی مردی«در اصطلاح»باید بلند شد از جا و لایک کرد ..
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۷
درون خانم شقایق اشک ریز ، دونالد ترامپی است ، شاعر مسلک که خوب بلد است کلمات رمانتیک را کنار هم بگذارد و متنی پر از احساس و (البته به شکلی حیرت آور مبتذل) بسازد . اما فارغ از شاعر مسلکی های مبتذل نویسنده جوان ما ، نتیجه ترامپ فحاش و ترامپ شبه هنرمند یکی است ؛ فاشیسم ! فرهنگی که نقد را از یک عمل مبتنی بر منطق علمی و خرد ابزاری ، به «احساس قلبی من اینه»تقلیل می دهد . اینکه صلح نباید کرد ، چون طرف مقابل توان درک صلح را ندارد . منطقی بر پایه نابودی کامل یکی از طرفین . خب ما جامعه ای هستیم رو به زوال و انحطاط و از نویسنده مبتذل مثلا شاعر مسلک ، نمی توان بیش از این انتظار داشت...
عمید
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۲۷
من مطمئنم اصلا هیچی راجع به ترامپ نمی دونی. فقط اسمش رو شنیدی. آخه چه ربطی داره؟ مجبوری مگه حرف بزنی وفتی چیزی برای گفتن نداری؟
۲
ali
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۸
من هم با کیروش موافقم.ولی الان که برانکو کوتاه اومده شما هم کوتاه بیا خانم اشکریز
۱ ۱
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۷
مگر می شود ؟ خانم اشک ریز از جنس همان هایی هست که وقتی متهم را به جایگاه قضا می برند ، با همه وجود و احساس قلبی ، بدون محاسبات سخت منطقی ، حنجره می درند که : به کمتر از اعدام راضی نمی شویم و بکشید و بسوزانید به دار بکشید و پس از اینکه حاکم با کلی منت و پشت چشم نازک کردن ، حکم به مجازات حبس با اعمال شاقه و شلاق داد ، دوباره با همه احساس و قلب البته نازکشان فریاد بکشند که چه قاضی دل رحم و صاحب گذشتی...
حسین
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۳۹
بهترین حرف رو آقاسی موسوی والیبالیست گفتن من هنوز یادم نرفته در زمان آقا برانکو و قلعه نویی و قطبی در تیم ملی چند بازیکن خودشون رو از تیم ملی بالا تر میدونستند و چند بازیکن با استعداد سر قاطع نبودن مربی تیم ملی سرنوشت تلخی داشتن ولی کی روش با همه بد خلقی هاش تنها کسی بود که ثابت کرد پیراهن تیم ملی از هر شخصی با ارزش تر و بزرگتر و هر بازیکنی بدون ترس از حق خوری و رابطه بازی میتونه واسه به دست آوردنش بجنگه
رضا
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
خانم اشک ریز یه خبرنگار باید نون به موقع کار کردن خبر و تحلیل درستی که از اون خبر ارائه میده رو بخوره همچنین یه مقاله نویس باید نون تجزیه تحلیل درست و ارائه اون به خواننده مقاله با مناسب ترین ادبیات متناسب با مخاطبش رو بخوره، ولی متاسفانه شما و امثال شما ها شدین مثل دارو دسته امیر قادری که از طرف اعتباریان تطمیع شدن تا بیضایی رو بکوبن. این وسط نه برانکو نه کیروش هیچکدوم نظیر پرونده اعتباریان قادری بیضایی نیستن ولی در مثل مناقشه نیست. فقط خواستم یاد آوری کنم اخر اون داستان رو که اعتباریان با همون یه فیلم گم و گور شد قادری هم کسی دیگه یونجه بارش نمیکنه ولی کسی که سر بلند بیرون اومد بیضایی بود. شما هم تو این بلبشو فرهنگی اجتماعی داری میخ خودتو میکوبی که تا دیر نشده یه جایی رو بگیری نه تنها تو بلکه کل دفتر و دستکتون، طبق تجربه هم دیدین که کسی با این نوع اتفاقات کاری نداره در آینده پس بتازید که نه تیم ملی براتون مهمه نه کیروش نه پرسپولیس و برانکو. فقط لطفی به ما کرده ما رو دراز گوش فرض نکنین چون دیگه این یه قلم جنس رو نمیتونیم در خدمتتون باشیم. من خودم نه فقط به خاطر تیم ملی که از قبل به خاطر منچستری بودنم کیروش رو دوست داشتم و علاقم از وقتی به تیم ملی اومد بهش بیشتر شد همنجور که همین الان هم هست ولی شما با نون به نرخ روز خوری و دور به هم زنی دارین به جریانی کمک میکنین که نه به نفع تیم ملیه نه باشگاهی، فقط خدا کنه که از روی ندونستن نباشه چون اگه بدونین چه آتیشی به پا میکنین شرف داره به نادونی. در واقع در شرایط فعلی جامعه بی شرفی شرافت بیشتره. وسلام
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰
امیر قادری تجسم عینی بانو شقایق اشک ریز هست ، منتها در سینما .
غریبه
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۴۹
واقعا نمی دونم چرا به شما اجازه میدن تو این سایت مطلب بنویسین وقتی اینقدر یکطرفه و بدون تحلیل قضاوت می کنین.
به عنوان یک طرفدار تیم ملی براتون متاسفم
بعننوان یک نویسنده واقعا نگاهتون غیر حرفه اییه
مسعودم
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۱۲
الکی مثلا پرسپولیسی نیستی..کبک و برف و سرش
۸
سیاوش نصیری
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۵۱
پروردگارا
هیچ سایتی رو اونقدر زرد نکن که هر‌ننه قمری با ۴ کلمه متن درپیت بتونه بشه نویسنده ثابتش
پروردگارا
هیچ سایتی رو اونقدر ذلیل و بی محتوا نکن که به خاطر بالا اومدن و امرارمعاش مجبور شه از هر ننه قمری سفارشی مقاله بگیره
پروردگارا
هیچ سایتی رو اونقدر بدبخت و درپیت نکن که هر ننه قمری با دوتا توییت بشه ستون نویس ثابتش
پروردگارا
هیچ انسانی رو اونقدر خودفروخته و دل رفته نکن که به خاطر یه اجنبی حاضر باشه شکست وطنش رو ببینه

این اخرین پیام من در اخرین بازدیدم از این سایت مبتذل بود
متاسفم که زردی سایتتون جلوی چشماتون رو گرفته و هر دری وری رو به اسم مطلب تحویل خواننده میدید.
میخام از این به بعد برای چشم و گوش و وقتم اونقدر ارزش قایل بشم که حروم مزخرفات نویسنده های مبتذل شما نشه..
خانم اشک ریز هم نهایت پسشرفتش باید یه وبلاگ نویس دوزاری میشد نه نویسنده سایت
پرسپولیس واقعی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۵۳
با عرض معذرت از سایت محترم آی اسپورت و خوانندگانش
ولی
برای افرادی مثل من وتو با این ادبیات (ننه قمر) سایت مناسبی می تواند باشد.
۲
و.ب
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۱
با خودت چند چندی خانم محترم ؟ از کیروش بت ساختین وقتی خودش تبر به دست داره این بت رو میشکنه . همه ایران میدونن کیروش از بالا به مردم و فوتبال ما نگاه میکنه . حرمت شکنی و توهین تا کی ؟ اصلا برای چی ؟ برای رفتن به جام جهانی به قیمت 90 دقیقه دفاع کردن ؟ جایی مربی بوسنی میگه بعضی تیمها (ایران) فقط برای خودنمایی به جام جهانی میان نه بازی فوتبال و اون کاری که تیم ایران انجام داد بازی نبود . باور کنین خود کیروش هم خودش رو اینقدر دست بالا نمیگیره که شما گرفتین . حالا توصیه تون چیه ؟ برانکو رو تبعید کنیم حله ؟ اصلا کیروش رو بکنیم رییس جمهور تا حرمت شکسته شده اش برگرده ؟
پرسپولیس واقعی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۵۷
نه که ما خیلی اون بالا بالاها هستیم با این تشکیلات فوتبال و باشگاه هامون.
ولی کی روش شاید به فوتبال ما از بالا به پایین نگاه میکند ولی به مردم ما ؛ هرگز.
توهینی که خودیها در هر زمینه ای به ما "مردم "روا می دارند هیج خارجی روا نداشته.
۵
به پرسپولیسی واقعی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۲:۵۶
اتفاقا به مردم هم اینجوری نگاه می کنه. فقط باید کمی باهاش مخالفت کنین! خائن خوندن متحدان برانکو حمله به طرفدارای پرسپولیس و نه فقط برانکو. البته اگر شما طرفداری پرسپولیس رو قاطی مردم بدونین!
پرسپولیس واقعی
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳
قبل از آن شما در جواب توهین آشکا برانکو به ما و ملی پوشانش ؛ چکار کردی !
چرا هیج کس حتی قائل نیست آن جملات برانکو از روی اگاهی و دانستن جایگاه خود میان هواداران بود.
اول اردوی پیش فصل را بهم زد سپس برای بازی با فطر به استادیوم رفت دوباره اتهامات خنده دار به کادر فنی تیم ملی و خصوص ملی پوشانش واردکرد بعد میگوید وقت ندارد جواب کی روش را بدهد اما مجددا با گفتن کی روش به استادیوم برای بازی السد می آید خودش را لو می دهد که آنطور هم که میگوید بی خیال کی روش نیست.
اکنون مجددا از تیم ملی حمایت کرده ؛
می شود داستان اینکه هرچه بخواهی برایت گریه میکنم اما اکر گشنه ات هست بهت نان نمی دهم.
برانکو به اندازه ی همه ی سابقه ی مربیگریش در ایران در گذشته و حال تغییر وضعیت داده
۱
بی طرف
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۲
شناخت ایشون از فوتبال فقط به کی روش خلاصه می شه و این اقا رو به عنوان بت برای خودش ساخته و متاسفانه سعی داره این بت رو برای بقیه هم مقدس کنه .
این کاش این سرمربی اخراجی که در ایران اون رو اسطوره کردن نتایجی می گرفت که کارنامه خودش رو از سایر مربی های قبلی جدا می کرد.
شاید هم ایشون می خواد مثل اقای علیفر که به عمد سوژه به مخاطبین می ده با این جور مقاله های طنز شناخته بشه و از کی روش به عنوان بهانه استفاده می کنه.
پرسپولیسی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۷
منم موافقم ولی لایک نمیکنم. حالا که برانکو عقبنشینی کرده دیگه این حرف ها نبشه قبره. با مخالفت هایی که اینجا کامنت میزارن موافقم نیستم.اگه نقدی هست خوبه نقده منصفانه بکنیم.
۱
سهیل
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۱۷
یعنی جدا شرم کنید و به وجدان خودتون مراجعه کنید.
فقط همین رو دارم خدمت نویسنده عرض کنم واقعا شرم باد که اسم خودتون رو گذاشتید ژورنالیست
Reza
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۱۹
٨٠٪‏ فدراسيون مقصر هست،٢٠٪‏ كيروش مقصر هست.برانكو حرف غيرمنطقي نزد، برنامه ريزي فدراسيون ايراد داره، كيروش داره بازيكناي پرسپوليس فدا ميكنه كه جلو برانكو كم نياره، اگه كيروش جاي برانكو بود خيلي تندتر انتقاد ميكرد از تيم ملي، يادمون نره كيروش يه دستياره خوبه، چندوقت پيش هم ضعيفترين مربي تاريخ لاليگا لقب گرفت، هرجا بوده با همه مشكل داشته
مجتبی فرد
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱
دو چیز در جهان، انتها ندارد: یکی عشق افلاطونی اساطیری این خانم به چشم‌زاغ پرتغالی، دوم صبر و تحمل بعد از خواندن این همه کامنت منفی که باز از رو نمی‌رود و هر بار با یک منظومه‌ی عاشقانه-احمقانه‌ی زنانه (منظور زاویه روایت است)
برمی‌گرده.

برام سواله که خانم اشک‌ریز؛ این ذوب شده در ولایت کی‌روش غیر از آی‌اسپورت در کدوم رسانه دیگه مطلب می‌نویسه؟
رضا
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
البته عشق غیر افلاطونی منظورتون بود
۱
رحیم
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۶
شقایق اشک ریز وجود خارجی ندارد و یک اسم جعلی است.
نویسنده برای مصون ماندن از عواقب اینگونه منظومه های عاشقانه در آینده از این اسم مهم استفاده میکند.!
مجتبی فرد
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۴۱
در پاسخ به رضا
اتفاقا عشق افلاطونی مد نظرم بود، ما به کسی تهمت الکی نمی‌زنیم!
حمید
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۲۶
باید یه کتاب بنویسه به اسم:
!!!کیروش معجزه هزاره سوم!!!
رضا
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۵۵
آقا مجتبی عشق افلاطونی عشق مرد به زن نیست همینو تو لفافه گفتم خودت بگیر تا اخرش البته همینم چاپ بشه خخخ
حسام
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۴۶
خجالت بکش خانم نویسنده که جرات هم نداری از اسم اصلیت استفاده کنی. در ضمن افکارها هم غلطه. گویا خیلی احساساتی شدی حین نوشتن مطلب
م. م
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۳۷
کاسه داغ تر از آش. کسی که کیروش رو با ولاسکو مقایسه می کنه بیشتر از این انتظاری ازش نیست
حمید
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۲
به حسام و رحیم:
نمی تونم این چیز رو که میگی صد در صد بپذیرم ولی شاید هم واقعیت داشته باشه. در این صورت ماجرا برام خیلی جالب میشه در حد ماجراههای پلیس-جاسوسی. چون چند تا چیز هست که شدیدا برام سئوال شده.
چند تا مقاله اخیر این خانم رو اگه خونده باشین می بینین که تفاوت بین اونها از نظر احساسی خیلی زیاده. مثلا چند روز قبل از دربی میاد و با آب تاب از قهرمانی پرسپولیس تو آسیا حرف میزنه و درست فردای دربی یک مطلب با کلی نیش و کنایه های تلخ برای پرسپولیسی ها می نویسه! چند تا مورد دیگه از این جور مقالات متناقض هم هست! شدت نوسانات احساسی و یک طرفه بودن توی این مقالات به حدیه که من بعضی وقت ها شک می کنم اصلا توسط یک نفر نوشته شده باشن! قبلا هم شک کرده بودم! حالا این چیزی که شما دو تا میگین اگر راست باشه شک من بیشتر هم میشه! شاید اصلا این مطالب توسط آدمهای متفاوتی نوشته می شن و به اسم یک نفر منتشر می شن! مگه میشه یک نفر اینقدر از نظر احساسی نوسان داشته باشه! یا شاید هم این مطالب توسط یک نویسنده زبردست که اصلا نه براش کیروش مهمه و نه برانکو تهیه میشه و صرفا برای زنده نگه داشتن خبر منتشر میشه. چیز دیگه ای هم که شک من رو بیشتر میکنه اینه که اگر دقت کردین باشین توی این چند وقت اخیر به محض اینکه سایت رو باز میکردی یک تصویر بالای همه خبر ها بود که توش نوشته شده بود (Queiroz vs Branko) و همیشه هم بود. حتی موقعی که اوضاع اروم بود و وقتی روش کلیک می کردی می رفت به صفحه ای که اخبار مربوط به اختلافات این دو رو پوشش می داد. در مورد هیچ ماجرای دیگه ای من همچین چیزی ندیده بودم. بعلاوه یک سری اخبار هم بود که فقط و فقط اینجا منتشر شد و این خانم در موردش مقاله نوشت مثل خبر قرارداد برانکو و اون بندی که می تونست جانشین کیروش بشه که این خانم در موردش نوشت. نکته جالبش این بود که اول مقاله انتقادی این خانم درامد بعد از یک ساعت اصل خبر. و اون روز من هفت هشت سایت دیگه رو چک کردم و هیچ جای دیگه نبود. فقط فرداش روی جلد یکی از روزنامه چاپ شده بود اما تکذیب خبر توسط همه سایت ها و مجلات منتشر شد. در نهایت بگم سئوال اصلی برام اینه که شاید همه مطالبی که به اسم این خانم منتشر میشه یک حقه از طرف مسئولین این سایت برای بالا بردن آمار مخاطبین باشه! شاید اصلا از این بعد باید هر چی به این اسم نوشته میشه رو نادیده بگیریم. شاید هم من اشتباه کنم و همه اینها یک سوء تفاهم از طرف من باشه ولی در این صورت لطفا یک نفر به من بی خبر یک دلیل منطقی ارائه کنه که دارم اشتباه می کنم! لطفا یک دلیل منطقی که بتونم به خورد ذهن پرسشگرم بدم نه فحاشی و بد و بیراه!
سجاد
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۵۶
عالی، دقیق و با صلابت، مثل همیشه ...
۵
تیم ملی فراتر از هر تیم باشگاهی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۰۲
دم نویسنده گرم
واقعا امیدوارم که اکثریت طرفدارهای پرسپولیس مثل اینایی که کامنت میگزارن، بی منطق نباشد
۸
ت.آ
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۵
این همه لنگیا اینجا پلاسن. دریغ از یک کامنت که به محتوای پست ربط داشته باشه. فقط توهین.دریغ از یک نقده منطقی. فقط به زن بودن نویسنده بی احترامی میشه.کدوم پاراگراف دروغ نوشته؟
۶ ۱
حمید
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۳۲
تقریبا همه پاراگراف ها اگر نگیم دروغ غیر دقیقه
فرزاد مهریار چه آتیشی گرفته
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
اینا چه آتیشی گرفتند.هاهاها . دمت گرررررم شقایق
۴ ۲
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۲۴
عزیز دل ، من هر وقت یه متن بد یا فیلم بد می بینم ، از اعماق می سوزم که خدایا رانتخواری در عرصه فرهنگ این مردم رو به کجا می رسونه؟؟؟
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۲۴
عزیز دل ، من هر وقت یه متن بد یا فیلم بد می بینم ، از اعماق می سوزم که خدایا رانتخواری در عرصه فرهنگ این مردم رو به کجا می رسونه؟؟؟
sourena
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۳۳
تحلیل یک طرفه ارزش خوندن نداره!من خودم برانکو رو مقصر میدونم ولی خیلی جاها مقصرکیروش بوده
حمید
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۱۳
برای قلم پر از شور و احساست احترام قائلم شقایق عزیز! اما استعدادت در ندیدن واقعیت ها برام حیرت انگیزه. یعنی نمی دونی که برانکو قلبا راضی به صلح نبوده اما به خاطر فشار فدراسیون و باشگاه در جهت منافع ملی و باشگاهی پا روی احساسات قلبیش گذاشته؟ یعنی نمی دونی اولین بار این کیروش بود که مسئولیت شکست تیم ملی رو انداخت گردن برانکو؟ گیرم که الان دیر شده باشه ولی اون وقتی که هنوز دیر نشده بود، مگه برانکو نرفت به ورزشگاه آزادی و مگه حمایت نکرد از تیم ملی؟ اون موقع هم دیر بود؟ می تونم چند تا دیگه از این سئوالات رو جلوت بذارم که دوستان حتما لابلای کامنت ها این کارو کردن!
خب حالا یک سئوال اساسی تر!
چه جور آدمی، با چه جور شخصیتی و با چه هدفی می تونه این سطح از ندیدن های خواسته یا ناخواسته رو در نوشته اش بروز بده؟ من که تو رو نمی شناسم شقایق عزیز بنابراین قطعا نمی تونم قضاوت دقیقی داشته باشم ولی این سئوالیه که تو ذهنم ایجاد شده شقایق جان و نمی تونم ازش فرار کنم. نه این که تو برام مهم باشی یا عاشقت باشم. نه! فقط می خوام ادمهایی رو که دارن سعی می کنن اطلاعات -اون هم در مورد تیم ملی- به خورد مردم بدم بشناسم. و شقایق جان وقتی تو اینقدر مرزهای نادیده گرفتن واقعیت ها رو جا به جا می کنی، باید به من حق بدی که پاسخ های من به این سئوال چیزایی نباشه که دوست داشته باشی بشنوی! استعدادت در این زمینه عجیبه. عجیب در حد نوع قضاوت قهرمانی تو بازی معروف "غش کردن" یا شاید هم عجیب مثل دونالد ترامپ که فکر می کنه همه باید دنیا رو جوری ببینن که خودش می بینه. شایدم عجیب مثل نگاه آدمی که از یک جور اختلال دوقطبی و یا شیدایی رنج می بره. شاید هم اصلا شقایق یک طرفدار مکار و حلیه گره برانکوئه که با توجه به اینکه مثل روز روشنه که دوقطبی کردن فضا به ضرر کیروش و به نفع برانکوست، میاد و در پوشش حمایت از کیروش بهش ضربه می زنه! همه این شایدها و فرضیه هایی که اینجا نوشتم و بقیه چیزهایی که به عقلم نرسیده و ننوشتم- که به عقل سایر مخاطبان قطعا خواهد رسید- از ذهن مون عبور خواهد کرد شقایق عزیز، ولی تنها یک چیز از ذهن مون عبور نخواهد کرد. یک و فقط یک چیز! یک و فقط یک چیز! یک و فقط یک چیز! یک و فقط یک چیز! و اون هم، همین چیزایی که تو نوشتی شقایق جان! و این هم، یک دلیل ساده داره! تو چیزی رو توی نوشته ات کم داری! یک چیز خیلی خیلی مهم که اهمیتش از همه صنایع ادبی توی متنت بالاتره! و اون هم اینه:
انصاف!!
شقایق اشک ریز
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۹
سلام
هیچوقت به کامنت ها ورود نمیکنم اما عکسِ کامنتتونو برام فرستادن که دوست داشتم پاسخ بدم و بعد اینم با کلی احترام همچون گذشته دیگه این کارو نمیکنم. گله و انتقاد حقِ مخاطبه. با اکثر حرفاتون موافقم. خیلی وقت ها بد نوشتم,تند نوشتم, انصاف رو خوب رعایت نکردم و باور کنین خودم اولین نفری میشم که دلگیر میشم. اما همیشه تا جایی که سعی داشتم از برانکو دفاع کردم من خدای نکرده مخالف برانکو نیستم ,حتی خاطره ای از جلسه خصوصی ایشون و چیرو نوشتم -پوزخندهای فراموش شده- . و کلی یاداشت های دیگه که از برانکو تمجید کردم.حتی در ملتهب ترین روزها در اوایلِ فصل گذشته از برانکو با همه وجود دفاع کردم چون هنوزم مثلِ اون روزها معتقدم یکی از مربی های خوبمونه که به ایران پاگذاشته. اما عادت ندارم اون چیزی رو که اعتقاد ندارم بنویسم. اما با این حال باز این کارو هم در پاره ای انجام دادم و زیبایی ها و خوبی ها رو دیدم. با این حال همیشه گفتم کیروش هم مبرا از خطا و اشتباه نبوده و نخواهد بود.کارلوس کیروش هم باید نقد شه.معنی نداره همیشه کیروش درست بگه. آقاحمید منم سعی کردم انصاف رعایت شه با این حال باید بپذیریم مطالبی که مخالف پرسپولیس باشه هرچقدرم منطقی باشه اونچنان از نگاه بازدیدکنندگان راضی کننده نیست.گمونم شما هم قبول داشته باشین.
منم عاری از خطا نیستم.اما هرگز زیبایی ها رو فدای اعتقاداتم نکردم. با اینکه قبول دارم همین یادداشت خیلی صریح بود و شاید این صراحت خوب نبود.یا میشد در لابه لای همین سطور چهار خط هم به تمجید از برانکو پرداخته شه.و خیلی نقدهای دیگه که میپذیرم. اما واقعیت اینه خیلی از مسائل گفتنی نیست که به همین دلیل ترجیح میدم به همین چندخط و احترام متقابل قناعت کنم.
با آرزوی موفقیت برای شما و برانکوی عزیز و پرسپولیس در آسیا.
حمید
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۵
ممنون که جوابمو دادی!!
و
فعلا
دیگه
هیچی
۱
پرسپولیس واقعی
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵
حمید آقا
تو هم استعداد عجیبی در ندیدن واقعیات یا چیدن آنها بر وفق نظر خودت داری!
کی روش یکبار ابتدا به ساکن حتی شروع به بحث با کسی نکرد.
اردوی اولی را که برانکو باعث برهم زدنش شد راندیدی و ما بدون هیج آمادگی به دیدار قطر رفتیم آیابودن برانکو در استادیوم باعث هماهنگی بازیکنان تیم می شد .
فکر میکنم صداقتی در این کار برانکو وجود نداشت.
و داستان تساوی با سوریه ی جنگ زده و چاقی بازیکنان که دیگر جای خود دارد.
ایشان در عرض دو روز دو مصاحبه ی تند علیه تیم ملی کردند آشوب بپا شد هواداران علیه تیم ملی برانگیخته شدند آنوقت نشست کنار و تماشا کرد که چگونه پرسپولیسی ها سرمربی تیم ملی را می نوازند.
تو هم استعداد شکرفی در تفسیر اتفاقات به میل خود داری
حمید
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۹
به پرسپولیسی واقعی
درسته که من در انتقادم فقط به ایرادات کی روش اشاره کردم ولی یادت باشه من در پاسخ به متنی این کارو کردم که پر از انتقاد نسبت به برانکو بود. در واقع من می خواستم چیزهایی رو که توی متن کمه رو اشاره کنم. البته که بخش هایی از متن واقعیته و صدالبته که رفتار برانکو و مصاحبه هاش در مواردی غیرمسئولانه بوده. اگر من به جای کامنت نویس خود نویسنده بودم سعی می کردم دو طرف ماجرا رو ببینم تا اینجوری متنم قابلیت متقاعد کردن مخالفینم رو داشته باشه. نه اینکه متنی باشه که ادمهایی که چه من بنویسم چه ننویسم با مطالبش موافق خواهند بود از خوندنش لذت ببرن! من برای شقایق احترام عمیقی قائلم و هرگزمعنی اتهام هایی رو که مطرح کردم این نیست که خودمم فکر می کنم اونها درستن. همه حرفم اینه که اگر متن فقط از زاویه دیدی یک جناح نوشته بشه مخاطب پیامشو نادیده می گیره و به جاش چنین فرضیه هایی رو مطرح می کنه!
۲
پرسپولیس واقعی
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۴۷
به حمید آقا
ثابت کردی می شود نظر مخالف داشت و بحث کرد وجواب دادو توهین نکرد .
احسنت
۲
حمید
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۳۶
خواهش می کنم. قابل شما رو نداشت!
۱
امید از تفت
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۲۳
این اشک ریز آخرش بخاطر کیروش خودش را حلقه آویز میکنه. یکی جلوی اینو بگیره تا کار دست خودش نداده
امید از تفت
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۳۴
شقایق فهمیده چی بنویسه تا بازدید سایتش بالا بره. دختر زرنگیه. شما زرنگ تر باشید و به اراجیف این دخترک محل نگذارید
امید از تفت
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۳۸
اینقدر این متن سراسر مزخرف و یک طرفه هست که ارزش بحث نداره. فقط یک معشوقه خودباخته واسه عشقش چنین متنی را مینویسه. حرمت شوهرم را شکستند، حرمت تکیه گاه زندگیم را شکستند هوهوهو ای خدا وایییییی و با خودزنی ادامه پیدا میکنه
reza
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۰۹
بله صدرصد حرف درست وبه جایی زدی مگه برانگوه میتونه هر وقت که دوست داشت همه چی رو بهم بریزه و هر وقت دوست داشت بگه نه الان دیگه آشتی اصلا برانکو ایران براش اهمیت نداره و فقط به خودش فکر میکنه
۲
reza
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۱
برانگوه باید بدونه این تو بمیری از اون تو بمیریها دیگه نیست که چندتا لنگی رو دور خودش دید دور ورداشت
علی طلایی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۰۵
بسیار متشکرم و سپاسگذارم خانم اشک ریز. در این روزها که قضاوت مردم از سرمربی تیم ملی خیلی رنگی و برای رو کم کنی شده وجود شما کارشناسان با درایت نعمت بزرگی هست. واقعا شرم بر ما باد که بخاطر تعصبات بی مورد به رنگ لباس باشگاه پشت پا میزنیم به همه دستاوردهایی که کارلوس برای ما به جا گذاشته.
در سالهایی که باشگاه های ما آرزوی رسیدن به نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا رو دارن عده ای با تمسخر میگن چرا تیم ملی به نیمه نهایی جام ملتها نرسید! بازی ایران و عراقی که همه ما قبول داریم کی روش هیچ تقصیری نداشت.
کی روش به فوتبال ایران درس اقتدار و صلابت و جنگندگی و عشق و تعهد داد.
کی روش حاضر شد با همه بجنگه اما لحظه ای از منافع تیم ملی (و نه منافع شخصی!) کوتاه نیاد.
مردم عزیزم و پرسپولیسی های بزرگوار (خودمم پرسپولیسیم) :
کی روش هر وقت داد زد و فریاد کشید برای اقتدار و جایگاه تیم ملی تیم ملی و بالا بردن سطح فوتبال مملکت ما فریاد کشید.
آیا به یاد میارید کی روش فقط یک بار بخاطر تعویق حقوقش مصاحبه کنه؟ اما برای حقوق دستیاران زحمتکشش کلی تلاش کرد.
ما قدرت درک شخصیت بزرگوار کی روش رو نداریم. نمیدونم پشت این چهره خشن عشق به مردم ایران و عطش رسیدن به موفقیت و شادی مردم ایران نهفته است.
تاریخ به ما نشون داد همه تصمیمات کی روش درست بود. خط زدن بازیکنانی مثل خلعتبری و عقیلی و رحمتی.
خالص کردن تیم ملی و اعتماد و ایمان به موفقیت.
۵
پرسپولیس واقعی
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۱:۴۷
نویسنده ی محترم
دیر این مطلب را خواندم ولی شمارا به خدا گوش کنید.
من تواین سایت با نام دیگری نظر میدادم با نام واقعی واقعی ام.هرگز هم درنظراتم به هیج کس توهین نمی کردم ولی در جوابم به نامم و به ...گیر میدادند اصلا مثل همین حالا مطلب شما را نمی خواندند هیجوقت برای هیج یک ازسوالاتم جز توهین جوابی نمی شنیدم نامم را عوض کردم و باز هم مودبانه نظر میدهم این بار با بی شرف خواندنم جوابم را دادند.
جز تعداد اندکی ؛ کامنتها فقط اهانت و گاهی اهانت جنسی بود و هست
همینجا جز کمی چه کسی مقاله ی شما را نقد کرد
دوستانی که مقاله ی شما را دوزاری می نامند خودشان آیا فقط یک دلیل برای این مسئله دارند .
توهین کردن که آسان است حرف زدن سخت است
علیرغم میلم باید بگویم حرف زدن شخصیت می خواهد .
همین ما که جواب نظر همدیگر را با بدترین توهین می دهیم توقع داریم کی روش و برانکو با هم صلح کنند.
واینکه دوستان دایم این سایت را زرد می نامند ولی دایم مشغول مطالعه ی همین سایت زرد هستند پس بااین استدلال ، خودشان هم زرد خوان هستند.
۲
فرزاد مهریار
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۲۱
برادر عزیز ، من خودم مقاله ایشون را به شکل حیرت انگیزی بد و مبتذل می دونم ولی هرگز به این دلیل به ایشون توهین نکردم . شما هم لطفا راه نقد رو نبندید...
پرسپولیس واقعی
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹
به فرزاد مهریار
مبتذل خواندن نویسنده نقد نیست.
در ضمن من تعداد خیلی کمی را سوا کردم از بقیه
سعید
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
چی شد؟؟ باز این معشوقه کیروش اومد؟ نکنه حالا نظر کیروش رو عوض کنه!! ظاهرا حضرت کیروش بزرگ خیلی از ایشون حرف شنوی دارند!!! :))
مسعودم
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
برای بانو اشک ریز خواه اسم اصلیش باشد خواه نباشد..ما که ظاهر بین نیستیم و عوام که بجای استفاده از تحلیل دنبال اسم ها باشیم...............................اینجا کشوریست..تعصب حرف اول و آخر را میزند..کشوریست که مچ پای یک خانم بیست هزار لایک میگیرد..کشوریست که تا صبح با امام حسین است و شب با یزید..کشوریست که منافع شخصی همیشه بر منافع جمعی اولویت دارد..ماها عادت داریم داستان را همیشه از انتها یا خیلی به خودمان زحمت دهیم از اواسط میخانیمش..نمیایم فکر کنیم که از کجا شروع شد..به کجا رسید..و در نهایت الان به کجا ختم میشود؟؟احساسمان غالب بر منطقمان میشود..و هیچ نظر مخالف را بر نمیتابیم..شروع به انگ زدن میکنیم که فلانی خاعن است..آن یکی عاشق شده..این یکی فتنه گر است..آن یکی خواص بی بصیرت..تقصیری هم نداریم..این طرز فکر سرمشق و از بالا تزریق شده و در وجودمان نهادینه شده..یکی روز همین کی روش را با اجنبی میزدند و امروز اشک ریز را میگوین عاشق و احساسی و مغرض..ولی نه کی روش دست برداشت از ساختن تیم ملی مان..نه اشک ریز ..دست بر میدارد از روشنگری اش..جنگندگی در روح و جسمشان نهادینه است..اینها به وظیفه خود آگاه هستند و بیدی نیستند که با این بادها بلرزند..شماها هیچ وقت خودتان را نفروختید..در جریان همین درگیری های بین این دو مربی..تسنیم و ورزش3 و امثالش را دیدم که بخاطر رضایت مخاطب حرف هایی زدند که بقیه دوست داشتند بشنوند و وظیفه و رسالت خود را یادشان رفت..ممنونم که دینتان را به دنیاییتان نفروختید..خدا پشت و پناهتان..
۵
مسعودم
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
برای بانو اشک ریز خواه اسم اصلیش باشد خواه نباشد..ما که ظاهر بین نیستیم و عوام که بجای استفاده از تحلیل دنبال اسم ها باشیم...............................اینجا کشوریست..تعصب حرف اول و آخر را میزند..کشوریست که مچ پای یک خانم بیست هزار لایک میگیرد..کشوریست که تا صبح با امام حسین است و شب با یزید..کشوریست که منافع شخصی همیشه بر منافع جمعی اولویت دارد..ماها عادت داریم داستان را همیشه از انتها یا خیلی به خودمان زحمت دهیم از اواسط میخانیمش..نمیایم فکر کنیم که از کجا شروع شد..به کجا رسید..و در نهایت الان به کجا ختم میشود؟؟احساسمان غالب بر منطقمان میشود..و هیچ نظر مخالف را بر نمیتابیم..شروع به انگ زدن میکنیم که فلانی خاعن است..آن یکی عاشق شده..این یکی فتنه گر است..آن یکی خواص بی بصیرت..تقصیری هم نداریم..این طرز فکر سرمشق و از بالا تزریق شده و در وجودمان نهادینه شده..یکی روز همین کی روش را با اجنبی میزدند و امروز اشک ریز را میگوین عاشق و احساسی و مغرض..ولی نه کی روش دست برداشت از ساختن تیم ملی مان..نه اشک ریز ..دست بر میدارد از روشنگری اش..جنگندگی در روح و جسمشان نهادینه است..اینها به وظیفه خود آگاه هستند و بیدی نیستند که با این بادها بلرزند..شماها هیچ وقت خودتان را نفروختید..در جریان همین درگیری های بین این دو مربی..تسنیم و ورزش3 و امثالش را دیدم که بخاطر رضایت مخاطب حرف هایی زدند که بقیه دوست داشتند بشنوند و وظیفه و رسالت خود را یادشان رفت..ممنونم که دینتان را به دنیاییتان نفروختید..خدا پشت و پناهتان..
۲
حرف حساب
يكشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۴۷
من موندم اگه کیروش و برانکو کوتاه بیایند و این قضیه تموم بشه این خانم اشک ریز دیگه چی میخواد بنویسیه تو این سایت؟! پس دیگه خانم خجالت بکش! کاش کمی انصاف داشتی بدون دخالت حب و علاقه شخصی حق مطلب رو ادا میکردی!
آرماندو
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۱۲
عالی بود متن...چند نکته در جواب همگی: امیدوارم حوصله کنید و بخونید
بهمن سال 94 دو برنامه به باشگاه ها داده شد. 14 باشگاه لیگ برتری کاملا با برنامه موافق بودن از جمله پرسپولیس...هر باشگاه باید موافقت سرمربیشو میگرفت و برانکو موافقت کرد...توی اون برنامه اردوی پیش فصل کیروش بود...توی تابستون پرسپولیس 3 تا ملی پوش بیشتر نداشت و برنامه داشت 4 تا دیگه رو بخره: حسینی امیری بیرانوند و تمدید با رضاییانی که قراردادش تموم شده بود...بعد رفتن تیم پرسپولیس به ایفمارک یهو برانکو شروع کرد دادو بیداد کردنو اینکه چرا باید بازیکنارو توی فصل بدنسازی در اختیار باشگاه ها نذاریم؟؟؟ درحالی که سال 84 یک سال قبل از جام جهانی درحالی که فقط یه بازی تشریفاتی مونده بود اقای برانکو با 21 نفر و بدون لژیونرها 25 روز توی فصل بدنسازی توی کمپ نوساز تیم ملی توی تهران و بعدش لندن اردو زد((امکانات رو ببینید فقط)) ... درحالی که هفته قبلش توی متروی لندن بمب گذاری شده بود و اکثر کشورها به اتباعشون توصیه میکردن نرن اونجا...تیم ملی ما 2 سال قبل از جام جهانی درحالی که دو هفته بسیار حساس رو داشت میخواست بااین اردو خودش رو اماده کنه...21 روز با 40 بازیکن داخلی توی ارمنستان ... کیروش توی برنامه ای که داده بود به فدراسیون و به تایید همین اقای برانکو هم رسیده بود تعطیلی های لیگ رو برخلاف سالهای قبل کاملا کم کرده بود...لیگ فقط یک بار تعطیل میشد ... بعد حملات رسانه ای برانکو که خلاف قوانین بود((چون هرگونه اعتراضی باید از طریق باشگاه باشه)) و اینکه برانکو مردم رو جلوی کیروش قرار داد کیروش تصمیم گرفت برنامه رو لغو کنه ... و بعدش سه تعطیلی توی لیگ از جمله اردوی 9 روزه نیم فصلو گذاشت که دوباره به تایید برانکو رسید ... این برنامه 26 تیر به باشگاها اعلام شد...برنامه ای که برانکو توی نود اورد برنامه تایید نشده بهمن 94 بود...قضاوت با خودتون
مقصر تعطیلیای امسال لیگ کسی نیست جز برانکو...بعد خودش میاد ازین تعطیلیا گله میکنه. خنده داره.بعد از تمام اینها اردوی نیم فصل برگزار شد. پرسپولیس از تیم ملی خواست که بازی دوستانه ندارن و بازیای پرسپولیس بشدت فشردس برنامه رو کمتر کنن...اردوی 9 روزه تبدیل به 5 روز شد و لیگ برنامش 2 روز عقب تر افتاد.بخاطر پرسپولیس. این ها هم توی حرفای برانکو گفته نشد. ولی بازم برانکو به تیم ملی و سرمربیش حمله کرد. و توهین کردو اتهام سنگینی به کیروش زد. اون گفت بازیکنام چاق میشن. اگر همه تیما بعد بازیای ملی بازیکناشون چاق میشدن((مثلا آلکمار و روستوف هم اعتراض میکردن)) مشکل از سرمربی تیم ملی بود بی چون و چرا ... اما وقتی فقط یک تیم همچین اتفاقی برای بازیکناش میوفته ینی مشکل بازیکنان این تیمن. خب بنظرم کاملا منطقیه که بازیکنای غیر حرفه ای رو دعوت نکنه...مگر اینکه برانکو دروغ گفته باشه که باید دید چرا و به چه قصدی دروغ گفته
میدونم طولانی شد اما خیلی مسائل روشن میشه اگر چاپ بشه...با تشکر از مقاله خوبتون
۳
sia
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۰:۲۲
بسیار عالی
یکی از عالی ترین مطالبی بود تا حالا خوندم
این تیم ملی مثل یه بمب اتم هستش، کافیه تو این مسابقات آینده و یا حتی تو بازی با قطر نتیجه نگیره اونوقت هستش که منفجر میشه و دامنه برانکو و پرسپولیس و فدراسیون رو میگیره
۲
آرماندو
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۱۰
عالی بود متن...چند نکته در جواب همگی: امیدوارم حوصله کنید و بخونید
بهمن سال 94 دو برنامه به باشگاه ها داده شد. 14 باشگاه لیگ برتری کاملا با برنامه موافق بودن از جمله پرسپولیس...هر باشگاه باید موافقت سرمربیشو میگرفت و برانکو موافقت کرد...توی اون برنامه اردوی پیش فصل کیروش بود...توی تابستون پرسپولیس 3 تا ملی پوش بیشتر نداشت و برنامه داشت 4 تا دیگه رو بخره: حسینی امیری بیرانوند و تمدید با رضاییانی که قراردادش تموم شده بود...بعد رفتن تیم پرسپولیس به ایفمارک یهو برانکو شروع کرد دادو بیداد کردنو اینکه چرا باید بازیکنارو توی فصل بدنسازی در اختیار باشگاه ها نذاریم؟؟؟ درحالی که سال 84 یک سال قبل از جام جهانی درحالی که فقط یه بازی تشریفاتی مونده بود اقای برانکو با 21 نفر و بدون لژیونرها 25 روز توی فصل بدنسازی توی کمپ نوساز تیم ملی توی تهران و بعدش لندن اردو زد((امکانات رو ببینید فقط)) ... درحالی که هفته قبلش توی متروی لندن بمب گذاری شده بود و اکثر کشورها به اتباعشون توصیه میکردن نرن اونجا...تیم ملی ما 2 سال قبل از جام جهانی درحالی که دو هفته بسیار حساس رو داشت میخواست بااین اردو خودش رو اماده کنه...21 روز با 40 بازیکن داخلی توی ارمنستان ... کیروش توی برنامه ای که داده بود به فدراسیون و به تایید همین اقای برانکو هم رسیده بود تعطیلی های لیگ رو برخلاف سالهای قبل کاملا کم کرده بود...لیگ فقط یک بار تعطیل میشد ... بعد حملات رسانه ای برانکو که خلاف قوانین بود((چون هرگونه اعتراضی باید از طریق باشگاه باشه)) و اینکه برانکو مردم رو جلوی کیروش قرار داد کیروش تصمیم گرفت برنامه رو لغو کنه ... و بعدش سه تعطیلی توی لیگ از جمله اردوی 9 روزه نیم فصلو گذاشت که دوباره به تایید برانکو رسید ... این برنامه 26 تیر به باشگاها اعلام شد...برنامه ای که برانکو توی نود اورد برنامه تایید نشده بهمن 94 بود...قضاوت با خودتون
مقصر تعطیلیای امسال لیگ کسی نیست جز برانکو...بعد خودش میاد ازین تعطیلیا گله میکنه. خنده داره.بعد از تمام اینها اردوی نیم فصل برگزار شد. پرسپولیس از تیم ملی خواست که بازی دوستانه ندارن و بازیای پرسپولیس بشدت فشردس برنامه رو کمتر کنن...اردوی 9 روزه تبدیل به 5 روز شد و لیگ برنامش 2 روز عقب تر افتاد.بخاطر پرسپولیس. این ها هم توی حرفای برانکو گفته نشد. ولی بازم برانکو به تیم ملی و سرمربیش حمله کرد. و توهین کردو اتهام سنگینی به کیروش زد. اون گفت بازیکنام چاق میشن. اگر همه تیما بعد بازیای ملی بازیکناشون چاق میشدن((مثلا آلکمار و روستوف هم اعتراض میکردن)) مشکل از سرمربی تیم ملی بود بی چون و چرا ... اما وقتی فقط یک تیم همچین اتفاقی برای بازیکناش میوفته ینی مشکل بازیکنان این تیمن. خب بنظرم کاملا منطقیه که بازیکنای غیر حرفه ای رو دعوت نکنه...مگر اینکه برانکو دروغ گفته باشه که باید دید چرا و به چه قصدی دروغ گفته
ادمین عزیز توهین ها رو چاپ میکنید اینو نه؟
۱ ۱
پرسپولیس واقعی
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۶:۱۲
دوستان مخالف تا حالا به همین یک نکته (چاقی) یک جواب قانل کننده ندادند آخرین سطور نوشته شما آقا
کلا جواب ندارد که کسی بگوید.
چقدر خوب نوشتی
۱
فرخ
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۴۹
شما یه مربی تو جهان فوتبال بیارین غیر از کیروش که فصل بدنسازی باشگاهها تیمو.میخاد ببره اردو و پنج شیش روز قبل بازیا تحویل باشگاه بده...یه مربی بیارین که واسه امتده سازی تیم بیشتر از دو ماه در شیش ماه تو اردو ببره تیم.ملی رو...یه مربی نشون بدین که واسه اینکه تخریب کنه کسی رو حاضره نه تا شاگردشو یه بار اخراج کنه ...یه بار هم قبل حساسترین بازی فصل پیام بده بهشون که دیگه نمیخامتون....رکورد بیانیه. و.قهر رو هم شکونده....البته به نحوه بیان اعتراضات برانکو هم.نقد وارده و کارنامه فنی کیروش مورد قبول همه هست حداقل در این برهه...اینکه برانکو از موضع خودش گوتاه اومده دلیل بر ضعف اون نیست از بزرگی برانکوئه...
عمید
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲
بلاخره برانکو قبلا تو ایران کار کرده و خوب میدونه چطوری می تونه خودش رو لوس کنه یا راجع به چیزی فرافکنی کنه. باید قبول کنیم که کیروش در بازی خاله زنکی بد جور به برانکو باخت. باید قبول کنیم که شعور آدما رو و اینکه نظری که میدن از روی تعصبه یا منطق رو میشه در این دعوای برانکو و کیروش و نظرات گهربار علی کریمی و مایلی کلنگ فهمید.
در هر صورت در دعوایی که یه سرش اسدی و بیست و سی و مایلی کهن و درخشان باشه، ندید میشه حق رو به طرف مقابل (کیروش) داد.
۲
فرزان
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۱:۵۲
اینا رو باش!! این استقلالیا پشت کیروش قایم شدن برانکو رو بکوبن! یعنی پرسپولیس رو بکوبن!! حالا کیروش هم کوتاه بیاد اینا کوتاه نمیان والا!!! خوبه یه خبرنگار قبل از هیجانات شخصیش به منطق شغلی که داره فکر کنه!!! یعنی اکثر آی اسپورتیا همینجوری مطلب مینویسن!! یکی عاشق فلانیه ششصد خط براش مطلب مینویسه!!! یکی از اون یکی بدش میاد ششصد صفحه مینویسه میکوبدش!!! در کل تحلیلهاتون به جز چند مورد ارزش فنی نداره! بالاخره ما همیشه مطالب ورزشی رو دنبال میکنیم و اطلاعات ورزشیمون کمتر از شماها نیست!!
پ و
دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۳۸
با این استدلال شما پس هرکس علیه کی روش چیزی بگوید دارد تیم ملی را می کوبد.!!!؟؟؟
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر