فهرست

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲

یکی از مشکلات روزانه ما در آی‌اسپورت ادبیات زشتی که کاربران خاصی در کامنت‌ها دارند. نظرات شما در آی‌اسپورت که گاهی به روزی 2 تا 3 هزار کامنت هم می‌رسد، حکم «خسته نباشید» را برای نویسندگان آی‌اسپورت دارد ولی بعضی از کاربران در این متن‌های کوتاه تعابیر شرم‌آوری به رقبا نسبت می‌دهند. کری‌خوانی اتفاقی است که ما قطعا از آن استقبال می‌کنیم اما این ادبیات در پرستیژ سایت و کاربران محترم نیست. با عذرخواهی از خوانندگان عزیز، به شما وعده می‌دهیم که در روزهای آینده این کاربران بلاک می‌شوند و دیگر القاب زشتی که هواداران به تیم رقیب می‌دهند را نخواهید خواند. اینطور روح و روان هر دو طرف در آرامش خواهد بود.
آی اسپورت
2017-06-17 14:42:21
نظر دهید
۱۴۳ نظر
آرش6
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۹
یکی از دلایلش اینه که سایت شما سطح خودش رونازل میکنه به کری خونی

وقتی هر خبری رو میزارید تو سایت معلومه ادبیات هم سطح مطلبتون رو دریافت میکنید

قدیمیها گفتند : گندم از گندم بروید جو ز جو

کاش حجم مطلب کمتری میذاشتید ولی پر مغز تر

شایعه نزارید -شب رو نگید روزه

وقتی این حرفا رو میزنید مردم هم اون حرفا رو میزنند

ماهی از سر گنده گردد نی ز دم فتنه از عمامه خیزد نی زخم
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳
آرش جان تمام توان نظارتی مدیران سایت روی این موضوع متمرکز است که خبری خلاف واقعیت منتشر نشود. اما گار موضعی، خبری و یادداشتی خلاف آنچه نظر شماست منتشر شد، توقع داریم شما هم با آرامش بیشتر کامنت بگذارید
۵
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۰
2 تا ضرب المثل گفتی خاکستر شد خخخخ
۱
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۱
پیشنهاد می‌کتنم پیشنهاد‌های خودتان را برای بهبود فضای کامنت‌های سایت اینجا برای من بنویسید. می خوانم و حتما جواب خواهم داد
۳ ۱
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۵
انگار همین دیروز یود
فردوسی پور نظر سنجی محبوبترین تیم رو گذاشت
اما شما منفورترین تیم
تو همین سایت حداقل 5 تا توییت بود که برای وجود چنین نظز سنجی .... ابراز تاسف کزدند اما
تو کلیک خور میخوای
آینه آن روز که گیری به دست ...
۱
علیم شیرازی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۳
چه عجب آقای امیر پور ؟!!!!!!!!

یه فکری هم به حال ادبیات نویسنده ها خاصه در توییت ها بکنید بعضی ها خودشان عامدانه باعث تحریک مخاطبان شما و به تبع آن به کار بردن القاب زشت از سوی آن ها می شوند .

در هر صورت ممنون از شما و تمام بچه های سایت .
۷ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲
ادبیات نویسنده خاصی مدنظرتون هست؟ یا یادداشت خاصی؟ شما با یادداشت مخالفین یا نه یادداشت را اهانت به خود و دیگران می‌دانید؟
۲
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۳
از بالا میگن نویسندگانی که کلیک جذب می کنند خط قرمز هستند به اونها گیر نده گل من
سعید
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۸
اون وقت چطوری کلیک خور سایتتون رو میخاید ببرید بالا؟
بنده چندین بار پای چندین پست ازتون سوال کرده بودم که این رویکردِ دموکراسی مآبانهِ اجازه دادن به فحاشی از کجا اومده، پاسخی ندادین، و احتمالن میخاستین کلیک خور سایتتون بیاد بالا. سوال من الان اینه که برنامه تون برای بالارفتن کلیک چیه؟بلخره زندگی هم خرج داره و دیده شدن هم لازمه برای کسب و کارهای اینترنتی.
۶ ۳
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸
فحاشی و ادبیات زشت کاربران هیچ‌وقت باعث افزایش کلیک یک سایت نخواهد شد دوست عزیز. این نوع اهانت‌ها بیشتر به فراری دادن خوانندگان آی‌اسپورت منجر می‌شود
۸
سعید
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶
قصد به چالش کشیدن شما رو ندارم ولی اگه واقن نظرتون این بوده باشه توی این چند ماه گذشته هم من و هم بسیاری از دوستان - حتا چندنفر از نویسنده ها - تو کامنتها مستقیم و غیرمستقیم از شما درخواست کرده بودند که این کار رو انجام بدین و شما نشنیده میگرفتین.
سوال الان منم اینه که چی شد الان به این نتیجه رسیدین؟ آمار بازدید به قدر کفایت رسیده؟ به دنبال گرفتن نمادهای اینترنتی هستید؟ مدل کسب و کاریتون عوض شده؟ چی شده که یهو به این نتیجه رسیدین که کرامت نویسنده ها تونو باید حفظ کنید و محیط سایت رو باید ضدعفونی کنید؟
۷
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۳۷
آقا مهدی به دوربین نگاه می کند و ...
هشتگ مناظره لطفا
آقا مهدی آینه رو فراموش نکن برادر
pooyan
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۱
نمی دونم کامنت من رو زیر توییت قبلیتون خوندید یا نه
ولی باز هم میگم وضعیت کامنتها بطور وحشتناک و فزاینده ای بسمت هتاکی میل کرده
۵ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
بله پویان جان، کامنتت رو خوندم. به زودی فضای نظرات بهتر از این خواهد شد
۴
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۴۲
همچنان بیش از حد امید داریم
No One
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۲
تایید میشه%
سانسور مطالب رکیک و زننده خلاف آزادی بیان نیست
خیلی زودتر باید این کارُ میکردین
۳ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
آزادی بیان که مخالفه این نوع توهین هاست. اما اصرار ما برای انتشار کامنت‌ها یکی از اصولی است که از روز اول روی آن اصرار کردیم. ما در آی‌اسپورت به دنبال تعامل دوطرفه‌ایم
۲
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۸
اینجا قرار بود مثل سایت گل بشه هاااا اما حبف
ضمنا دوطرفه رو خوب اومدی مهدی جان
حسین
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰
آقای امیرپور بنظرم علاوه بر بلاک، سیستم نظارتی روی کامنت ها رو هم بهتر کنید. هر کامنت بی محتوایی تایید میشه. من یکی دو بار کامنت هایی دیدم که حقیقتاً باور نمی شدم این رو یک ناظر تایید کرده باشه
۴ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۵
قطعا خطای ادمین هم در این اتفاق تاثیرگذار است. اما باور کنید تایید 2 تا 3 هزار کامنت روزانه کار سختی است. سایت های دیگر کامنت رو بستند و خلاص. اما در آی‌اسپورت ما اصلا به بستن کامنت‌ها فکر نمی کنیم
۷
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۰
2 تا 3 هزار
تخفیف بده برادر
حسین پرسپولیس
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲
خیلی زودتر باید ترتیب اثر میدادید. مخصوصا توهینها و فحاشی های جنسیتی و قومیتی رو. حالا به کار بردن تعابیر برای تیم رقیب تا حدودی قابل تحمله اما فحاشی های جنسیتی و تعابیر تحقیرانه قومیتی واقعا شرم آوره
۷ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۶
حرف شما درسته حسین جان. ممنونم از همراهیت با آی‌اسپورت
۳
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۴
اینا که نمک آی اسپرته خخخخ
فرزاد
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴
مث خيلي از سايتهايي كه تو بخش كامنت فعال هستند يه بخش ورود كاربران بذاريد اينجوري اگرم كسي توهين كرد وقتي بلاك بشه زمان ميبره تا دوباره اكانت جديد بسازه و سعي ميكنه كامنتي نذاره كه منجر به بلاك شدنش بشه.
ضمن اينكه اونجوري افرادي كه بيشتر به سايت سر ميزنن امكان كامنت گذاشتن دارند.
به نويسنده هاتون بسپاريد تعلقات رنگي و هواداري رو در يادداشتها و توئيتهاشون اعمال نكنند كه اگه اين كار رو بكنند و كاربر نتونه جوابي درخور بهش بده ديگه به سايت سر نميزنه.
نميشه يه يادداشت يا يه توئيت اعصاب خردكن منتشر كنيد بعداً انتظار داشته باشيد كاربري كه وقت گذاشته و خونده و تازه اعصابشم خرد شده بي تفاوت از كنارش رد بشه يا مجبورش كنيد بي تفاوت رد بشه!
هر مطلبي منتشر ميشه اسم نويسنده يا گرداوري كننده اش رو زيرش بنويسيد(مث سايت طرفداري). خيلي پستهايي كه ميذاريد نويسنده اش معلوم نيست.
خيلي ها كه اينجا توئيت ميذارن من تا حالا نديدم يادداشهاشونو!
مث آقاي سعيدي
در مجموع سايت خوبي داريد و خسته نباشيد.
۵ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۴
پیشنهاد شما برای ورود کاربران نیاز به ساختار فنی تازه‌ای دارد که حتما بهش فکر می‌کنیم. من از جواب‌های درخور شما به نویسندگان حمابت می کنم. درخواست هم می کنیم اگه می‌خواین جواب درخورتوجه ای به هر نویسنده ای بدین، حتما از ادبیاتی استفاده کنین که قابل انتشار باشد.
۱
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۰
در مورد پاراگراف اول یک کم سحت گیرانه است اما هر چی خرد جمعی یگه
ضمنا اسم سایت های چرک هم نیار لطفا
در مجموع عاااااااااااااالی
میلاد مهری
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴
اولا ما که فحاشی ندیدیم....اگرهم فحش ریکیکی بوده...که چاپ نمیشه...این که شما می نویسید متن شما پس از تایید چاپ میشه یعنی برسی کردین...حالا دنبال شیوه سانسور هستید....محکوم به شکستید...چون هوادارن این سایت...فقط می ان به این سایت تا بدون مصلحت اندیشی و غیره نظراتش و بگن...این مشق دموکراسیه...دوستان که به بهانه فحاشی و غیره خواستار برخورد بلاک و سانسور می باشن....وقتی نمی تونن مخالف شون و تو فضای مجازی تحمل کنن چطور از سران قدرت و ثروت انتظار دارن که میزشون و حفظ نکنن و بزارن مخالف بیاد حرف حقش و بزنه......اگه طرف مقابل حرفی زد ما هم جوابش و بدیم...برخورد چکش وار آسیب میزنه به دموکراسی مون....گل بی خار نداریم....
بعد سوال من از شماست اقای امیر پور نمونه از فحاشی که نام می برید و میشه بگید....اگرم فحشی بوده به طور غیر مستقیم بوده...ما فیس بوک و ول کردیم و به سایت وطنی پناه اوردیم اگه قرارشما هم راه صدا و سیما و سانسور چی ها رو بری ما هم سایت و ترک می کنیم....اگه ما حق نداشته باشیم تو فضای مجازی تو ورزشگاه تو فضای سیاسی کری بخونیم و یا فحش حداقلی بدیم کجا باید این کار بشه؟؟؟سینما سانسور کتاب سانسور...فضای مجازی هم سانسور ؟؟این عقده ها منجر به تجزیه طلبی میشه....یک روز به جای فحس برای هم اسلحه می کشیم
باز هماز آقای امیر پور در خواست می کنم نمونه ای فحاشی که ادعا می کننن و نام ببرن
۴ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹
میلاد جان تعداد کامنت های منشوری زیاده. بخش زیادی از اونا توسط ادمینا حذف میشه ولی بعضی از اونا به خاطر اشتباه سهوی ادمین منتشر میشه. در حد زیر ده تا کامنت از 3 هزارتا کامنت روزانه
۱
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۲۶
{یک ضربه به نمایشگر و پریز برق را می کشد}
اسم کاربریت داخل سایت گل چی بود دادا ؟
التون
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴
حرفتون صحیح، ولی برای نظارت بر مقالات و متون نویسنده هاتون چه راهکاری دارید؟
به عنوان مثال، تو یه مقاله، نویسنده از جملات منسوب به هیتلر برای تایید نوشتش استفاده کرده بود.تذکرم که میدیم کامنت سانسور میشه و البته جمله هیتلر سرجاشه.
خب با این نوع از مشکلات چه می کنید؟
۴ ۲
احقر
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۶
دوست عزیز هیتلر صرفنظر از کاراکتر خونریزش یک شخصیت تاریخی محسوب میشه که خیلی نقل قول‌ها ازش وجود داره. کتاب «نبرد من» هم نوشته که سالهاست داره تجدید چاپ میشه. ناپلئون، هیتلر، ژولیوس سزار و امثالهم باعث و بانی خیلی از جنگها و فجایع بودند اما دلیل نمیشه به جملات مهمشون رفرنس ندیم. فرمایش حضرت امیر رو شنیدین که میفرماد : «اُنظُر إلى ما قالَو لاتَنظُر إلى مَن قالَ.» به گفته بنگر نه به گوینده‌ی آن.
۳
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۰
منم مشکل استفاده از نام هیتلر رو نفهمیدم. بیشتر توضیح میدین؟
۲
مسعود
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷
نویسنده های خودتون رو هم بلاک کنید!
۵ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۹
چند نویسنده به خاطر فیدبک های منطقی شما بلاک شدند. مطمئن باشید این رویه ادامه هم خواهد داشت
۳
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۰
الکی میگه ااالکی میگه ااااالکی میگه
مهدی خان حالا اسم نمی بری نبر اما اول اسم رو یگو دیگه مثلا ب ز یا ع الف یا ل خ
۱
مسعود
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۰
باید تکلیف سایت معلوم بشه
چرا مطالب سیاسی جانبدارانه میگذارید؟
سایت مگر ورزشی نیست؟
۶ ۵
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۶
اگر دقیق تر بفرمایید منظورتان کدام مطلب است، راحت‌تر می‌توانیم درباره‌اش حرف بزنیم
۱
یاشار تبریزلی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۰
منظور این آقا مسعود با توجه به شناختی که از کامنت هاشون دارم اینه که سایت شما یا اصلا هیچگونه نظر اجتماعی سیاسی فرهنگی منعکس نکنه یا اگر میکنه مثل روزنامه کیهان یا سایت رجا نیوز یا اخبار بیست و سی صدا سیمای میلی رفتار کنه
تحمل اینکه حتی یک روزنه!!!!فکری یا نظری مخالف منافعشون در جایی درج بشه ندارند
ایشون هنوز نمیتونه درک کنه اینجا سایت خصوصی هست نه دولتی....و اگر در انتخابات حتی جانبداری کنه نه قانونا نه اخلاقا ایرادی نداره چون از بیت المال استفاده نمیکنه
۶
مسعود
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۲۰
سایت ورزشیه چرا شما باید در تایید یا علیه کاندیدای ریاست جمهوری مطلب بزنید؟
چرا اینقد مطلب علیه رقیب سیاسی داخل سایت ورزشی میزنید؟
سایت گل هیچوقت اینطوری نبود
یک عمر گفتیم سیاست رو داخل ورزش نکنیم
نمیشه این فقط برا زمانی باشه رقبای ما بر مسند هستند
یاشار هم چرند میگه
نفرین بر رجا و کیهان و امثالهم
سایت ورزشی مطلب ورزشی میطلبه
۴
گاوه پولکی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۲۲
مسعود ساندیس خور تو باز از غارت زدی بیرون.
۱
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۲
زیر پست مهدی فحش ندید دیگه
فرزاد
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۹
نكته ي ديگه اي كه خواستم بگم اينه كه وقتي بخش ورود كاربران رو فعال كنيد و هركس با يه يوزرنيم منحصر به فرد بتونه وارد سايت بشه و كامنت بذاره ديگه پيش همه شناخته ميشه و كسي نميتونه از اسم اون سواستفاده كنه. كامنتها بدون تاييد بلافاصله منتشر بشه و هر كامنتي كه از طرف كسي گزارش تخلف خورد بهش رسيدگي كنيد و اگه مثلا از طرف ده كاربر گزارش تخلف خورد اتوماتيك حذف بشه بدون اينكه شما نياز باشه تمركزتونو رو بخش كامنت ها بذاريد كاربران خودشون نظارت ميكنند.
۲ ۱
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۰
این موضوع نیاز به ساختار فنی جدیدی در سایت داربد. پیشنهاد خوبی است به آن فکر می کنیم و در صورت امگان عملی می‌شود
۲
یاشار تبریزلی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۰
یک خواهشی هم من از سرزمین آزربایجان دارم
در سایت گل فارسی متاسفانه در اخبار مربوط به تیم تراختور عده ای در خارج از ایران و عمدتا از کانادا و ترکیه اقدام به آی دی سازی گسترده و بیان توهین های قومیتی نژادی میکردند
این عده سازمان یافته از یک طرف به هم وطنان تورک و از یک طرف به هم وطنان فارس توهین و فحاشی میکردند تا خط فکری مسمومشون جهت ایجاد نفرت بین ایرانیان را اجرا کنند
این افراد سال هاست در محیط مجازی تحت عنوان پانتورک تنها هدفشون ایجاد شکاف قومیتی در ایران هست
خواهشمند هستم هر گونه کامنتی که دارای بار اختلاف افکنی قومیتی مذهبی داره هم حذف بشه
با درود به ایران و ایرانی
و سلام بر رنگ سبزو بنفش لوگوی آی اسپورت عزیز
۷ ۳
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۲
یاشار عزیز، ممنونم که در آرامش برای ما نوشتی. کاش همیشه همه طرفدارا، چه آزربایجانی ها چه غیر آزربایجانی ها همینقدر آروم و محترم باشند
۳
arash
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۹
البته آذربایجان نه آزربایجان .آزربایجان همون پانتورکها به کار میبرن برای اینکه بگن ایرانی نیستن
۳
هزاره سوم هستیم
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۶
عاااااااااااااالی بود آرش جان عااااالی
این یاشار خیال کرده همه مثل خودش هستند اما ...
اردوان تراکمه
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۰
آقای امیر پور عزیز به عنوان مخاطب سایت چند تا نکته رو می گم امیدوارم خوانده شود، من سال ها است در فضای مطبوعات بودم از اعتماد و اعتماد ملی تا کارگزاران و شرق و مجله هایی مثل سینما ادبیات و شهر کتاب(بخش سینما و اندیشه)،خواستم بگم یک اینکه اگر این دغدغه مخاطب انبوه داشتن از بین بره خیلی از خبر ها و متن های چیپ و زرد رو نمی بینیم و سایت میره سمت مطلب های تحیلی و خبر های 100 درصد موثق اون موقع خیلی از این اوباش سرخابی مخاطب سایت نمیشن،این سایت مطلب های خوبی داره و نگاهی نو به فوتبال(که حمایت از مربی خارجی یکی از مواضع خوب این سایته)،از طرفی خودش رو وام دار و ادامه دهنده سایت گل میدونه،من مخاطب سایت گل هم بودم و اون سایت هم مطلب های سطح بالایی(و خبر هاش مثل گل اورجینال همیشه وثق بود) داشت و هم خبری از این خبر ها و تحلیل های زرد نبود،به نظرم اگر تعداد ترجمه ها(از کسانی چون گیوم بلگه مثلا) بره بالا و مطلب های تالیفی(چه تحلیل چه گزارش) خوبی که دارین بیشتر بشه این مشکلات خود به خود حل میشه و سایت هم مخاطبان حقیقی خودشو پیدا می کنه.
۲ ۱
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۵
ممنونم اردوان جان. قطعا تلاش همه ما همین چیزی است که شما می‌فرمایید. الان روزانه 6 تا 8 یادداشت اوریجینال خارجی در سایت ترجمه می شود. اتفاقا تمام یادداشت های گیوم بلگه هم جزوشان هستند. گابریله مارکوتی، جاناتان ویلسون و دیگران هم که پای ثابت سایت هستند. درباره خبرهای زرد هم اگر منظور شما این اخبار نقل و انتقالات است، نیاز خوانندگان است که تحریریه می کوشد به جدی‌ترین حالت به انها بپردازد. ممنونم از توجه ‌ات به سایت و ممنونم از وقتی که برای این کامنت گذاشتی
۴
فرزاد
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۶
سايت زوميت( در مورد تكنولوژي و فناوري) كاربران فقط با ثبت نام در سايت امكان كامنت گذاشتن دارند وقتي هم بنا به هر علتي مسدود شدند از روي ip مسدود ميشن و ديگه با اون ip مطلقا امكان ثبت نام مجدد تو سايت رو ندارن. يعني نميتونن برن با يه اكانت ديگه برگردند حتي با يه ايميل متفاوت!
به نظر من با يه برنامه نويس مشورت كنين و حتي به سايت زوميت پيام بدين تا راهنماييتون كنند.
يه كم پول خرج كنين سايت رو ارتقا بدين و خودتونو راحت كنين تمركزتونو بذاريد رو خود سايت.
۱ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۹
چشم. ممنونم از راهنمایی شما
۱
فرزاد
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۳
البته اقاي اميرپور اگه دو هفته كامنت هاي توهين اميز رو منتشر نكنيد همه چيز درست ميشه و كاربران بي ادب ميفهمند كامنت توهين اميزشون منتشر نميشه و ديگه زحمت كامنت نوشتن رو به خودشون نميدن.
فقط همين دو هفته اول ش
ديدا نظارت كنيد به مرور جو سايت درست ميشه
۲
علی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۷
شما کاملا درست میگید ولی اول باید نویسنده های خودتونو ارشاد کنید کسانی مثل محمدباقر محقق،محمدحسین عباسی،نستوه بزرگی،آرمین خورشیدی، حسام محسنیان و...که گاهی اوقات مطالبی که میزارن سرشار از توهین و کری خوانی سخیف هستش
۶ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۶
اگه مطلب خاصی مدنظرتون هست، بفرمایید گپ می‌زنیم یا شما منو قانع می کنین یا بالعکس
۱
علی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۲۸
ممنون از شما که برای مخاطبانتون ارزش قائلید و وقت میذارید،در ضمن اگه سابقه توییتهای که این چند گذاشتن رو بررسی کنید متوجه منظورم میشید
۲
بی طرف
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۳
متاسفانه دو مقاله زشت در سایت شما چاپ شد که یکیش مردم ایران رو به مردم لیلی پوت تشبیه کرده بود و دیگری هم از دیالوگ اخر فیلم پاپیون استفاده کرد و به مخالفینش توهین بسیار زشتی کرد ولی بدتر از اون سایت شما حاضر به عذرخواهی نشد .
مورد دیگه هم که هست لطفا نظرات کسانی که به نام قومیتهای مختلف نظراتی می نویسند که باعث بشن به اون قوم توهین بشه رو تایید نکنید.
۴ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۷
استفاده از این تعبیر و دیالوگ یک فیلم توهین آمیزه؟ یه کم حساس نیستین؟ البته موافقم که نویسنده ها گاهی زیاده‌روی می‌کنن
۶
بی طرف
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۴
استفاده از دیالوگ یک فیلم زمانی زشته که فقط قسمت توهین امیز اون رو به مخالفین نسبت بدیم و اون دیالوگ فقط مناسب همون قسمت فیلم پاپیون هست و اگر کسی در جامعه از این لغت استفاده کنه مطمئن هستم هیچکس قضاوت خوبی درباره اون فرد نداره.
وقتی که داریم مقاله می نویسیم نویسنده نباید از بعضی کلمات استفاده کنه چون باید در نظر داشته باشیم که همیشه کسانی هستند که به هر دلیلی مخالف نظر ما هستند ولی وقتی از همچین کلماتی در مقاله استفاده می شه برداشت خوبی ایجاد نمی شه .
۲
التون
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۲۵
دوباره توییت و نظراتو خوندم. حس خوبی نداره چون مشخص نیست رو چه حسابی و چه میزانی میخواید قضاوت کنید.
دقیقن چی از نظر شما توهین حساب میشه و چه کسی مسوول این قضاوته.
اصلن همه اینها به کنار، شما باید رویه و مسیرتونو مشخص کنید. شناسنامتون معلوم باشه. اگه قراره یه سایت تخصصی و تو زمینه تحلیل و تفسیر و ترجمه باشید خب حرفتون منطقیه و البته خود بخود مخاطب مطالب تغییر پیدا میکنه و کلن فک نکنم نیازی به سانسور کامنت باشه.
ولی اگه قراره همین رویه رو پیش بگیرید خب کل کل و.کری خوندن بدیهیه و فقط مشکل اینجاست که میخواید رو چه اصول و حسابی کامنت ها رو تصفیه! کنید.
و مهمترین نکته از نظر من که اتفاقن یکی اون بالا اشاره کرده بود، مطالب بسیار بسیار چندش اور سیاسیه که بعضی از نویسنده هاتون علنن یا در حال دفاع از یه جناح سیاسی یا تمسخر مخالف هستند. این نوع مطالب مثل مقاله جهانگیری دوست داشتنی، زنده باد روحانی، و یا مطالبی شبیه به این واقعن دلسرد کننده هست. من خواننده با هر گرایش سیاسی اگه لازم باشه متن سیاسی بخونم سایت مورد علاقم وجود داره ولی وقتی تو سایت ورزشی مخصوصن اینجا میام توقع ندارم همچین گرایش های سخیف و مضحکی ببینم.
شما برای اینکه حسن نیت خودتونو نشون بدید اول از همه دست سیاسی نویس رو از سایت قطع کنید. بذارید محیط ورزشی بمونه و ما چک و چونه هامون تو عمین حوزه باشه. مرسی
۴ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳
دقیقا من هم با شما هم نظرم که کری خواندن نمک و چاشنی‌ای است در کنار تحلیل‌های جدی فوتبال. اما بحث توهین‌ها فرق می‌کند
احسان
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۳۶
جناب امیرپور با سلام و عرض خسته نباشید به شما و همه همکاران ضمن تصدیق مرقومه شما در خصوص استفاده از الفاظ رکیک و ناپسند در کامنتها به عنوان کسی که در دهه 60 یک هفته صبوری می کرد تا شنبه بعداز ظهر هفته نامه دنیای ورزش بیاید و در طول هفته چند بار آن را دوره می کرد باید عرض کنم- هم سن و سال ما از کری گذشته هم 30 سال است در مطبوعات غوطه وریم- رویکرد شما به پرسپولیس و شخص برانکو اگر خیلی بخواهیم خوشبینانه عرض کنیم نقادی توام با بدبینی است و بارها اعتراض خوانندکان را به این رویکرد دیده و خوانده ام...لطفا منصف و بیطرف باشید که انصاف یکی از شروط محبوبیت است...خسته نباشید
۵ ۱
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
اگر منصف باشید قبول می کنین که تعداد یادداشت ها و مقالاتی که در حمایت از برانکو و کیروش منتشر شده، بسیار بیشتر اتز مقالات منفی بوده
۳
آرش666666
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۲۱
به نظر من کار خوبیه به شرطی که بعضی نویسنده ها مثل خانم اشکریز که بیشتر عقده هاشون رو از پرسپولیس وبرانکو در این سایت خالی میکنند هم شامل حال این موضوع باشن .
۴ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
خانم اشک‌ریز مدت زیادی است درباره برانکو چیزی ننوشته‌اند
۸
تاج اسیا
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۴
به به آقای آرش ادب و متانت خخخخ خوبه به خودت فشار آوردی فقط از کلمه عقده استفاده کردی .
۴
جاوید
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۳۹
آقای امیرپور سلام ، من یه سوال خیلی ساده خدمتتون داشتم ، چرا گرایش ها و جانب داریه یک نویسنده نسبت به یک تیم خاص باعث غرض ورزی مغرضانه به تیمای دیگه میشه ، چرا جلو همچین مطالبی گرفته نمیشه تا مخاطب هم که دستش به جایی بند نیست و مجبور بشه با فحش و ناسزا جواب نویسنده رو بده ، نمونه ی بارزش که اکثر کاربرا هم میدونن خانوم شقایق اشکریز هستش که زمانی پرسپولیس برانکو در اوج بود و بهترین نتایج رو میگرفت ، خاله زنک بازی و عقده ای بازی در میاوردن و یه انتقاداتی غیر منصفانه ای میکردن که خون آدمو به جوش میاورد ، لطف کنید مطالب نویسنده هاتونو هم چک کنید و برخی از اونهارو نیز بلاک ...
۶ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۷
ممنونم از راهنمایی شما. حتما وسواسی که روی کامنت ها داریم، دوچندان روی یادداشت های سایت داریم
۷
تاج اسیا
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۸
اقای امیر پور حواستون که هست این یکی خودش اعتراف به فحش و ناسزا هم کرد
۱
التون
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۳۸
خیلی عجیبه در برابر انتقاداتی که در مورد رویه و گرایش سیاسی این سایت هست کاملن سکوت می کنید!
شما که جواب سلام علیک ملتم میدید لطفن همینجا و زیر همین توییت خیلی روشن و واضح مشخص کنید ایا در برابر گرایش های سیاسی نویسنده هاتون موضع خواهید گرفت یا خیر؟ مردونه نظرتونو مشخص کنید. اگه قراره در رو همون پاشنه سابق بگرده حداقل بگید خیلی از ما تکلیف خودمونو بدونیم
۲ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷
موضعی که نویسندگان سایت داشتند، در قبال رییس جمهور کشورشان بوده. ما در کشور آزادی زندگی می‌کنیم و بعید می‌دانم کسی بخواهد یا بتواند فرد دیگری را اینظور مورد بازخواست قرار دهد
۱
من
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۶
اینکه یه نفر به نویسنده خانم سایت بگه تو رو چه به نوشتن تو برو ظرفت رو بشور با اینکه زشت و ناپسنده ،ولی بد تر از اینکه فحش های ناموسی و رکیک داده بشه نیست،جواب اولی رو خود کاربرای سایت محکم می دن و لی جواب دادن به دومی منجر به فحش های بدتر میشه،از سایت و نگهداری و برنامه نویسش اطلاعی ندارم ،ولی نمی شه کلمات رکیک رو به برنامه داد تا خودکار کامنت های حاویش حذف شن؟؟
۴ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶
حق با شماست. امکان برنامه نویسی برای فیلترینگ کامنت‌ها وجود ندارد. اجرایی نیست چون شاید بعضی از کامنت‌ها به اشتباه حذف شود
نوید
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۵۸
لطفا اگه پرستیژ سایت براتون مهمه نویسنده هاتون نیان بدون اسم پست بزارن..من درک نمیکنم پست های بدون اسم.
اگه حرفی دارن لطفا با اسم مطلبشون بنویسن.به خصوص خانوم اشک ریز که ضدیتشون با پرسپولیس مشهوده
۵ ۱
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۰
تمام مطالبی که حاوی موضعی شخصی است نام دارد. لزومی ندارد تمام اخبار نام نویسنده داشته باشه
محمد جواد
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۲۲
سلام اقاي اميرپور.مخاطب پر و پا قرص سايتتون هستم و بعد از گل فارسي،سايت شما رو ميراث دار اون سايت ميدونم..يه چند تا نكته رو ياد اوري ميكنم اينكه ادم عاقل دو بار از يه جا گزيده نميشه.گل فارسي رو اقايون پانترك باعث تعطيليش شدن و الان هم اين اتفاق توي اي اسپرت در حال تكراره.نظراتي رو كه حاوي مسايل قوميتي هستش تاييد نكنيد.يه چيزي هم الان تازه دوستان ياد گرفتن اينكه بخش مهمي از نظرشون رو توي قسمت نام وارد ميكنن تا كسي كه كامنت هارو تاييد ميكنه و فقط به متن كامنت توجه ميكنه متوجه نشه..لطفا اين موضوع رو توجه كنيد..مورد دوم هم اينكه راهكار خلاصي شما از اين دردسر،راهي هستش كه سايت طرفداري چندساله رفته،اينكه هر كسي با ثبت نام و ورود بتونه نظرش رو بگه و شرط ثبت نام وارد كردن يه شماره تلفن معتبر و وارد كردن كد رجيستري هست كه سايت به اون شماره ارسال ميكنه..الان اين معضل ٩٩ درصد اونجا حل شده و كاربرا در عين كري زير تشنج افرين ترين پست ها ولي فحش ركيك و قوميتي نميدن چون ميدونن مسدود ميشن با گزينه اي تحت عنوان گزارش تخلف كه اگه تعداد گزارش براي يك كامنت به ١٠ تا برسه اونوقت ادمين و مدير بايد اون كامنتو بررسي كنن.جالبيش هم اينه نظرات ديگه نياز به تاييد براي نمايش هم نداره و چون هويت افراد تقريبا مشخصه كسي ديگه نمياد حرف دردسر ساز براي خودش بزنه.شما هم به جاي اينكه حقوق به ادمين كنترل كامنت بدي كه همه كامنتا رو بخونه، فقط كامنتايي كه گزارش زياد خورده رو بررسي ميكنه..من تو سايتاي ورزشي فقط سايت اي اسپورت و طرفداري رو ميرم.در زمينه محدوديت براي نويسندگان سايت هم به جز در مسايل سياسي كه واقعا بحثش اينجا مسخرس، كاري كه محسنيان كرد و گفت سال بنفشا و سبزاست" در زمينه هاي ديگه مثل كري خوني و حمايت از تيم محبوبشان در توييت ها، و نه در تحليل ها و خبر ها محدوديت نزاريد چون اون موقع وارد كليشه ميشه سايتتون و مخاطبشو از دست ميده چون براي خبر هاي روز و كليشه ها، حتي سايت نود و خبرگزاري فارس هم كفايت ميكنه.تنها تغيير همان بخش ثبت نامي است وگرنه همين كه پيرو گل فارسي قديم باشيد، براي تبديل شدن به بهترين سايت ايران كافيست.ترجمه مفسران بزرگ و فوتبال اروپا، رمز موفقيت شما خواهد بود.ياعلي
۷ ۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۲
ممنونم محمد جواد.دم شما گرم که اینقدر با جزییات پیشنهاداتت رو نوشتی
۲
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۲
ممنونم محمد جواد.دم شما گرم که اینقدر با جزییات پیشنهاداتت رو نوشتی
۲
آرمان
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۹
منم کامنت ها رو دنبال می کنم و امیدوارم وعدتون عملی بشه و تنها به یه مدت کوتاه اکتفا نشه
۳ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹
خیالت راحت باشه آرمان جان. این بار کمی جدی‌تر هستیم
عالیجناب سرخپوش
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۲۹
سلام جناب امیر پور , یادداشت شما واکنشی خوب گرچه بسیار دیرهنگام به کامنت های ارسالی کاربران است اما مشکل ادبیات زشت در " کامنت های ارسالی " گرچه متوجه کاربران خاص است اما مشکل " کامنت های منتشر شده " قطعا" متوجه تیم آی اسپورت است . اینکه سخیف ترین کلمات جنسی متشکل از حواله کرد اسافل اعضاء در این سایت بازنشر میشود و کری خوانی های سخیف و استفاده از کلمات و عبارات و القابی که کلیه هنجارهای ادبی و اجتماعی و فرهنگی جامعه را می شکند ( گرچه با ادبیات کوچه و بازار و ادبیات فضای مجازی امروزی مطابقت دارد ) فاجعه ای اتفاق افتاده که امید وارم بلاک کردن کاربران خاص و تجدید نظر در تیم نشر کامنت ها و نظارت بیشتر بر پیام های ارسالی قدمی بسوی آرامش روانی کاربران باشد . امیدوارم
۲ ۱
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۳
با عذرخواهی از شما، این عیب به زودی مرتفع می شود
۱
P71
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۳۴
رفیق من فقط ازتون میخوام مقاله های خارجی رو بیشتر کار کنید و بزارید! و اینکه مرسی از زحماتتون
۲ ۱
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۵
چشم همونطور که دیده اید تمرکز بخش خارجی روی ترجمه یادداشت های اریجینال است
۲
نصیری
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۰۰
به شعور مخاطب احترام گذاشته شود.
جناب امیرپور کمال تشکر را دارم از بیاناتتان.
به طور مثال اقای غفوری به عنوان یک نویسنده زمانی که سروش رفیعی از پرسپولیس جدا میشود میگوید فاجعه نیست و عیب ندارد و برانکو تیم ساخته است و فلان. اما وقتی کاوه رضایی از استقلال جدا میشود مینویسد قافله و فلان و کلی طعنه به استقلال و توهین به شعور مخاطبان و هواداران استقلال!!
اینکه اقای غفوری به قول خودشان اعلام کرده اند پرسپولیسی هستند ایرادی ندارد.اما لطف کنید به ایشان بگویید به استقلال دیگه نپردازد و طعنه به هواداران استقلال نزند.این خواسته زیادی است؟ نویسندگان شما به طبع اعلام کرده اند پرسپولیسی هستند و متاسفانه یک نویسنده استقلالی وجود ندارد که در جواب امثال اقای غفوری مطلبی بنویسد!! این دلسرد کننده برای هواداران استقلال است. اقای غفوری نویسنده های محترم پرسپولیسی خسته نباشید ولی به استقلال و هوادارانش خنجر نزنید.
فرزاد
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۴
سايت شده دورهمىِ لنگى ها
۶
مهدی امیرپور
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۱:۱۷
نویسندگان استقلالی هم در سایت تشریف دارند.همانطور که پرسپولیسی ها. هر دو طرف باید یادداشت منطقی و استاندارد بنویسند نه هواداری
۳
برزو
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۱۹
جون من در قالب يه كامنت مفصل و پروپيمان يكي يكي بگو نويسندگان طرفدار كدوم يك از تيم هاي سرخابي هستند.
اگه اين كار رو بكنيد معلوم ميشه كفه ترازو به كدوم طرف سنگيني ميكنه.
فقط يه هومن جعفري استقلالي بود كه اونم يادداشتهاي منصفانه ميذاشت بدون كري خواني و... اما معلوم نيس كجا رفته!
يكي يكي اسم نويسندگان فعال سايت رو بگو (فعال در بخش يادداشت و توئيت) + تعلقات رنگيشون
اقاي اميرپور خودتم ميدوني كه جو سايت به كدوم طرفه
۹
Mahmoud Askari
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۰۷
اینکه توئیت کردید و اومدید پاسخ تک تک کامنت ها رو دادید کار بسیار عالی و مثبتی هست، ولی کافی نیست. زمانی که به تعداد معدودی از افراد این امکان رو میدید که نظرخودشون رو به این صورت و در گوشه از سایت که توی دید هست بیان کنن، مجبورشون کنید پاسخگو هم باشن. بعضی از افراد نظرات شخصی و گاها افراطی خودشون رو منتشر می کنن و هیچ پاسخی در مورد چراییش نمی دن.
نکته دوم اینکه مطالب بسیار سخیف و گاها دروغی در سایت منتشر میشه که مرغ پخته رو هم به خنده وامی داره. بعضا هم این حس برای من و دیگر خواننده هایی که کامنت گذاشتن پیش میاد که مسئولین سایت به شدت در سیستم دلالی فوتبال فعال هستند و منابع مالی از طرف برخی افراد تأمین میشه. تعریف های بیجا توسط نویسندگان استقلالی و حتی پرسپولیسی از بازیکنان، یا تخریب اونها (از جمله محسن ربیع خواه) واقعا گاهی اوقات به جایی می رسه که اعصابی برای خواننده نمی ذاره
امیدوارم اصلاح بشه. اگه برای نظارت بر کامنت ها هم نیاز به همکار داشتید هم بنده و هم خیلی از کاربرا آماده همکاری خواهند بود
۲ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۷
توقع داریم شما هم کمی منطقی‌تر فوتبال را تماشا کنید. محسن ربیع‌خواه در این فصل مورد نقد دو آتشه‌های پرسپولیس هم بوده
۲
مه دی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۱۰
اگر برای نظرات دکمه منفی بزارید خوبه اینجوری مجبور نیستیم برای جواب دادن به بعضیا حتمن نظر بدیم منفی می دیم، با اینکه فکر می کنم سایتتون بیشتر استقلالی هستش ولی چون نظرات رو منتشر می کنید و فعال هستید ازتون خوشم می آد با تشکر
۱ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹
این هم ایده جذابی بود. اما ما از روز اول بنا را گذاشتیم روی اینکه اگر کسی با موضع یادداشت موافق بود لایک و اگر مخالف بود در قالب یک کامنت برای ما دلایل مخالفتش را بنویسد
۱
حمید
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۲۵
آقای امیر پور. لطفا آپشن اسمایلی (smiley) رو برای کامنت ها فعال کنید. چون نوشته ها لحن نداره خیلی وقت ها با لحن بدی خونده میشه. وجود این فسقلی های بامزه خیلی فضا رو تلطیف میکنه.
۱ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۵
ایده خوبیه. با دوستان تیم فنی سایت به مشورت می‌گذارم. ممنونم حمیدجان
۱
مجید
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۶
پیشنهاد میکنم قسمت نظرات با داشتن یوزری که قبلا از طریق پیامک فعال شده باشد قابل دسترسی باشد و امکانش باشه و امکانش نباشه افراد به همدیگه جواب بدن و نظرات بصورت رندوم پخش بشن. و امکان ریپورت نظرات فعال بشه... قسمت نظرات واقعا شده مثل ترمینال جنوب هرکی هر چی دلش بخواد میگه
۱ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷
اتفاقا ما سیستم کامنت‌ها را راحت طراحی کردیم تا کاربران راحت‌تر با ما در ارتباط باشند. اگر روزی نیاز بود حتما به ایده شما هم فکر می‌کنیم
علی موراتا
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۲:۳۸
من سه ساله عضو سایت طرفداری هستم.از روند کار طرفداری راضی هستم.ولی یاداشت ها و تحلیلهایی که گذاشته میشه در مقابل بعضی یاداشت های این سایت بسیار ضعیفتره.و این برمیگرده به نقطه قوت اینجا. تعامل در طرفداری وجود نداره هونطورم ازادی بیان وجود نداره.چندروز پیشم عرض کردم خوبه که کاربران حتی خودم جنبه این ازادی بیانو داشته باشیم.ولی طرفداری اصولی داره که وقتی کاربری از قانونی رد میشه مسدود و یا گزارش تخلف داده میشه.این از یه جاهاتی خوبه و از زاویه های دیگه ای بد.تحلیل ها ایرانی اینجا خیلی خوبه و نویسنده های کارکشته ای داره.حتی زنان نویسنده و هم اقایون در کنارهم مینویسن.عباسی اقای لارودی رحمانی کاس نژادعزیز و و و خانما طلوعی اشکریز کنگرانی. امیدوارم فضای اینجا از التهاب دربیاد و توضیه من به کاربرا اینه قدر این سایت و ازادی بیانی که وجود دارهرو بدونید.وقتی کامنتا بسته میشه حس و حال ما بچه های طرفداریو دارید که دستمون به هیچحا بند نیس.حتی کوچکترین مطلب سیاسی در طرفداری گذاشته میشه سریع مسدود میکنن یا پاک میکنن و هیچ احترامی متاسفانه بین نویسنده و اعضا وجود نداره.حتی نمونه داشتیم کاربر با نویسنده یک شوخی معمولی کرد و اکانت چندسالش مسدود شد.ولی اینجا سردبیرتون امده با تعامل به همه سوالا جواب میده.دم شما و سایتتون گرم.
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۱
علی جان متشکرم و مطمئن باش که ما هم به همراهی خواننده دقیقی چون شما افتخار می‌کنیم
۳
علیم شیرازی
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۰۳
آقای امیر پور عزیز

جواب این دو سوال شما :
ادبیات نویسنده خاصی مدنظرتون هست؟ یا یادداشت خاصی؟ شما با یادداشت مخالفین یا نه یادداشت را اهانت به خود و دیگران می‌دانید؟ "


1- من به محمد حسین عباسی احترام می گذارم اما دو توییت زشت یکی در مورد شایان مصلح که در آن به افراد مذهبی و انقلابی توهین کرد با عبارت افراطی( شبیه عبارات آقای روحانی )که اصلا خوب نبود . دیگری هم در مورد شیرازی ها این دو مورد خیلی حساسیت زا بود .

2- نمیدانم چرا اینگونه به ذهن مبارکتان خطور کرد!!! اما من با یادداشت مخالف نیستم بلکه با یادداشت یکجانبه که دور از انصاف و متمایل به حب شخصی است مخالفم نه تنها من بلکه خیلی ها مخالفند . معاون اول رئیس جمهور اگر دوست داشتنی هست ! یا اگر رئیس جمهور با کی روش مشابهت دارد! نباید در تیتر مطلب گنجانده شود ، به این هم فکر کنید که افراد مخالف شما هم مخاطب سایت هستند و اینگونه مطالب باعث رنجش خاطر آنها می شود . در ضمن حقیر با کنتاکت و بحث و دیالوگ پیرامون عقاید ورزشی و کری های معمول موافقم که اگر این از سایت کنار گذاشته شود سایت به یک سایت معمولی مبدل می شود اما سازو کار انجام این امر بر پایه ی ادب و احترام به مخاطب پیش برود بهتر است .


در ضمن خیلی خوبه که وقت گذاشتید و به نظرات مخاطبان پاسخ دادید ،فکر می کردم شما هم از آن عزیزانی هستید که ذهن خود را مافوق تفکر مخاطب می دانید اما اشتباه فکر می کردم . ای کاش بعضی از سایت ها از شما یاد بگیرند . موفق باشید .
۱ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۳
این دو موردی که اشاره کردین من در زمره شوخی می‌گذارم نه توهین. اما اگر خاطر شما را رنجیده کرده، عذر می‌خواهم. ممنونم از وقتی که برای ما گذاشتید و اینقدر دقیق درباره مطالب سایت نوشتید
۲
حمید
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۰۵
من شخصا نمی پسندم که فیلتر بزارین روی محتوا. خودم این سایت رو انتخاب کردم چون دیدم حتی فحش ها رو هم سانسور نمیکنه.
۲ ۳
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲
متوجه منظور شما نشدم. یعنی چی؟
حمید
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶
ببین جناب امیر پور. مشکل شما الان انتخاب مرز بین آزادی و هرج و مرجه؟
من چند ماه بیشتر نیست مخاطب سایت شما شدم و مهمترین دلیلش این بود که میدیدم این جا فضا برای اظهار نظر زیاده و حتی اگه کامنت های رکیک گذاشته بشه شما اونقدر برای آزادی ارزش قائل هستید که اونها رو هم علی رغم میلتون منتشر می کنید. راستش من با این که خودم هرگز کامنت رکیک نذاشتم (اگرچه تند حرف زدم) فقط چون این سطح آزادی مخاطب رو دیدم علاقه مند به این سایت شدم. حالا وقتی شما میای و میگی می خوایم کامنت ها رو کنترل کنین من می ترسم که این آغاز یک روند بشه. چون می دونم همه سانسور چی ها کارشون از این جا شروع میشه. البته این رو هم می دونم که خیلی از کنترل ها واقعا به سانسور منجر نمیشه و و آزادی مخاطب رو هم محدود نمی کنه. ولی اخه توی کشور ما سابقه این مورد دوم خیلی کمه و اکثر روندهای کنترلی به سانسور شدید منتج شده. برای همینه که من می ترسم از این رویه جدید.
حمید
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۱۶
دانگ شیائو پین رو معمار چین نوین می دونن به خاطر ایجاد اصلاحات و آزادسازی اقتصادی که نتیجه شده قدرت اقتصادی امروز چین. در توصیف سیاست هاش یک جمله جالب گفته بود که دیدم بد نیست در تکمیل توضیحات براتون نقل کنم:
بهتره پنجره ها رو باز کنیم. ممکنه چند تا مگس بیان تو ولی هوای تازه ارزششو داره.
۱
محمدباقر
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۰
این حرکت سورپرایزی بود. دیگه داشت خبرهای دقیق و یادداشت های هنرمندانه و جذاب و تیترهای ماندگار تکراری می شد . دیگه داشت جا میفتاد و خیلی عادی میگفتیم کیسه و لنگ و سوراختور.
تلنگری زد آقای امیرپور ، به همه ما ، حواسمان باشد چه میکنیم و چه می نویسیم و "داریم چه می شویم "
۴ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۲
ما هم از شما ممنونیم دوست عزیز
احمت
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۵
اینکه یک نفر به نام آقای خطیبی کارش فقط تبلیغ و تایید آقای منصوریانه و یادداشت ها و توییتر هاش هیچگونه بار فنی و خبری نداره و فقط کار لیدر استادیوم رو منتقل کرده به سایت و نظرات مخالف کارگران رو هم حذف می کنه توهین به شعور مخاطبه
۴ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳
خیلی با شما موافق نیستم. همانطور که زیر همین پست خیلی از کاربران اعتقاد دارند، نویسنده استقلالی در آی‌اسپورت نیاز داریم
۱
shahab.ir
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۲۳:۱۹
خوووب....حذف کلمات رکیک و مهمتر از اون نژاد پرستی و توهین قومیتی
۱ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹
حتما و روی چشم
محسن هوادار فوتبال
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۱۲
ملت برق بگیره جو نگیره...بابا گول نخورید این امیر پور دنبال سانسوره...فحش و بقیه چیزها بهانه است....مگه اینجا استادیوم ه کهبه همفحش خوار مادر بدن....؟؟؟؟تازه می نویسن نظر پس از خواندن و در صورت تایید چاپ میشه...این نشون می ده که این سایت فیلتر داره، حالا این آقا می خوادبلا ک کنه....یعنی چی ؟؟؟یعنی نظر پرسپولیسی ها رو حذف کنه...چون جمعیت اقلیت استقلالی نتونستن این جا کفه رو بالا ببرن با بهانه فحاشی می خواد استقلالی ها رو بکشه بالا...جناب آقای امیر پور با حذف مخالفین شما زیاد نخواهید شد...همین طور که با جام های الکی و.دست های کثیف نتونستین زیاد تر بشین
واقعا جالبه تصویب شورای نگهبان کم نبود دنبال نظارت استصوابی و رد صلا حیت رفتین

در هر صورت این نظر من این رویه گذاشتن یک خط قرمز اضافه مخاطبین از دست می رن
ما برای این عضو این سایتیم که به عنوان یک هوادار سرخ و آبی کوری خونی کنیم...و گرنه خوندن اخبار تو همه خبرگزاری ها هست
شما نگاه کنید در قسمتی که مربوط به بقبه تیم ها میشه چه ایرانی و چه خارجیهیچ عکس العملی نیست در مورد بقیه ورزشها چه تنیس چه بستکبال و یا کشتی و والیبال هم همین طوره یا عکس العملی نیست یا بیسیار کم رنگه
دوستانی که از این خبر خوشحالن و فکر می کنن با حذف مخاطب روبرو مشکلات تیمشون حل میشه و یا دوست دارن که کسی بر خلافشون صحبت نکنه...خیلی زود دل زده خواهند شد و ترک خواهند کرد چون بدون رقیب فو تبال بی معنیه...همین طور که یاشار تبریزلی با هر شیوه ای که دست میزنع نمی تونه توجه بقیه رو جلب کنه
۴ ۲
صداقت
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲
آقای امیر پور شما خودتون همین جور پشت سر هم به این و اون تهمت می زنید پس چه انتظاری از بقیه دارید
۲
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶
ما اگه از روز اول دنبال سانسور بودیم، کامنت‌ها را باز نمی‌گذاشتیم. چه سایت خبری و تحلیلی به قدر ما برای انتشار کامنت شما وسواس دارد؟
۲
6 & 4
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۲۴
چه عجب که بالاخره صدای اعتراض امثال بنده رو هم شنیدید! مطمئنم که سایت آی اسپورت با این سیاست جدید، وزن بیشتری پیدا میکنه...
۲ ۲
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۸
شما لطف داری دوست عزیز. اما کاش به جای این اعداد با نام واقعی شما آشنا می‌شدیم
۱
کاوه 6 & 4
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۷
کاملا درست می فرمایید جناب امیر پور... من از این ببعد نام کوچکم را به اعداد اضافه خوهم کرد تا مخاطب شما و دیگران مشخص باشد.
کیسه ی فرش شده
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۲۴
استاد خودت رو بخاطر این کیسه کشا اذیت نکن . این ذاتشون همینجوریه دست خودشون نیست
۱ ۱
nyc
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳
از طرز حرف زدنت مشخصه طرفدارای کدوم تیم شروع به توهین میکنن. فحش های ناموسی تیم مقابل رو که به بی اخلاقی شهره هستن چاپ میکنین.اونوقت کامنتای ما رو نه.
۲
سامان
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۰:۴۰
تدبیری که اندیشه شده و تعامل شما به عنوان سردبیرباماجای قدردانی داره.گفتن لنگو قاچعلی و پولوفوسورو چنین چیزایی مسخرست.اینادیگه کری نیست تمسخره.به عنوان یک مخاطبه نزدیک به دوساله از تغییر شکل و شمایل ای اسپرت تا امروز ازاین سایت لذت بردم وبنظرم نوشتههای نیلوفرکنگرانی شقایق اشکریز ناصرنامدارلذته خوندنو به مخاطب دوچندان میکنن.دلیل فحاشی و توهین به شقایق خانوم هم واضح نیست.فقط حمایت ازسی کیو باعثشه؟تونوشته های نیلوفرخانمم بی ادبی به جنسیت خونده میشه که این دسته از طرفداراباعث شرمسارین ولی واسه شقایق خانم حرف ازسرطانوپول حروموتوهینای خونوادگی...که عارم میگیره جوابی بنویسم.هتاکیاکم بشه و اون دسته هوادارای جنسی حذف بشن ای‌اسپورت میشه عین سایت گل سابق.موفق باشید
۷ ۱
مهدی امیرپور
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۰۱
ممنونم سامان. با حضور کاربرانی خوبی مثل شما می‌توانیم فضای سایت را بهتر کنیم. بیشتر کامنت بگذارید و البته از اسپیس یا فاصله هم بین کلمات استفاده کن :)
۵
یاشا
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵
روح پویان امیری عزیزم شاد
۲ ۱
مهدی امیرپور
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶
جای پویان همیشه بین ما خالیه
خاله قزي
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱
اين روبات رو برداريد. خيلي اذيت ميكنه
۲ ۱
مهدی امیرپور
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶
این جزو ابزار امنیتی سایت است. شاید شما رو اذیت کند و ما هم پیشاپیش بابت آن عذر میخواهیم
رضا/پرسپولیسی
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۰۹
چه عجب
هر چی زودتر بهتر
دستتون درد نکنه
۲ ۱
مهدی امیرپور
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷
کاش اسم کاملتون رو برای ما بنویسید
م.م
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶
نقریبا همه نظرات رو خوندم ،این چیزای که دوستان میگن اینه که 1) مثل بقیه سایتها با هر کس با یوزر خودش نظر بده 2) نویسنده ها از تیمی یا شخصی حمایت نکنن. که این به نظرم غلطه هرکی میتونه نظرش رو بده. فکر کنم سایت گل بود که می نوشت یادداشت وارده یا همچین چیزی، شما هم بنویسین یادداشت هواداری یا چیزی شبیه این و در انتها هم بنویسین که نظرات گفته شده لزوما دیدگاه ما نیست مثل بعضی سایت های خبری، این جوری بعضی خواننده ها شاید درک کنن موضوع رو 3) توهین به افراد و قومیت ها در نوشته ها و توییت ها.خودم چند مورد برخورد داشتم ولی به قدری نبوده که بشه گفت معضل اصلی هست، معضل اصلی افرادی هستن که در اکثر نظراتشون از توهین و الفاظ رکیک استفاده می کنن . در اخر هم تشکر کنم بابت ترجمه های سایتتون که خیلی افتضاح بود ولی الان خوب شده
۲ ۱
مهدی امیرپور
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۵
شما لطف داری دوست عزیز. درباره ترجمه ها هم سعی میکنیم همیشه با کیفیت باشند
محمد علی امینی
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۰
با عرض سلام و خسته نباشید
به نظر بنده که تقریبا هر روز خبر ها و تحلیل های سایت شما را مرور می کنم، تصمیم خوبی است که بسیار دیر گرفته شده. با این همه ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. لستر تارو استاد اقتصاد دانشگاه های هاروارد و ام آی تی و مشاور اقتصادی بیل کلینتون در پایان کتاب « رویارویی بزرگ» می گوید: « تاریخ از بقایای متلاشی شده ملت هایی آکنده است، که اسطوره های خود را مهمتر از واقعیت ی پنداشتند». احترام یا بی احترامی به اسطوره ها چه ورزشی، سیاسی، هنری و ... برآیند واقعیت های جامعه و فرهنگ حاکم بر آن و در مرحله بعد ذهنیات سالم یا بیمار تک تک شخصیت های آن جامعه است. با این همه یک رسانه در چنین جامعه ای می تواند از موضع انفعال یا کنشگر با موضوعات برخورد کند. به عنوان مثال یک کارگردان سینما می تواند با ساخت فیلم های خوب و چالش بر انگیز ذائقه مخاطب را ارتقاء دهد. و یک کارگردان ضعیف هم می تواند تمایلات ذهن هنری مخاطب را به قهقهرا ببرد. البته استقبال مخاطب از فیلم خوب و ندیدن فیلم بد هم وظیفه مخاطب است. چیزی که باعث می شود کارگردان خوب تشویق و کارگردان بد تنبیه شود. من فکر می کنم وظیفه شما به عنوان یک رسانه در نگاه اول بالا بردن ذائقه مخاطب است. اگر ذائقه مخاطب را بالا بردید، مطمئن باشید فرهنگ مخاطب هم بالا خواهد رفت. در یک کلام جامعه ای که بیشتر فیلم های پرفروشش فیلم های کلیشه ای و مبتذل (منظور از نظر کیفی است)، و رسانه هایش هم در فضای زرد تنها به جذب مخاطب می اندیشند، روی رستگاری را نخواهد دید. با تشکر.
۱ ۱
مهدی امیرپور
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴
ممنونم از شما دوست عزیز. کامنتتون خوندنی بود
مسعود
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۸
http://isport.ir/fa/content/5e9e16fab010
نمونه پستی سیاسی مزخرف
۵ ۴
فرزاد
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۰
در جريان هستي كه دار ودسته حسين الله كرم در حاشيه نماز جمعه تهران امضا جمع ميكردند براي محكوم كردن راه دادن بانوان به سالن واليبال و از بنر اتش به اختيار استفاده كرده بودند؟
اصلا در جريان اتفاقاتي كه ميفته هستي؟
چرا اينقدر در برابر فهميدن مقاومت ميكني؟
مطالبه ي حضور بانوان در استاديوم هاي ورزشي وظيفه ي چه سايتيه؟
۶
مسعود
يكشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۳۶
حسین الله کرم هیچی نیست
هیچ جریانی هم پستش نیست که ما بیایم این بشر و ۴تا هم فکرش رو پررنگ کنیم
اونم داخل سایت ورزشی
۴
مهدی امیرپور
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۴
این پست کاملا با سیاستگزاری سایت هماهنگه
۲
مسعود
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷
بله سیاست گذاری شما اصلا ورزشی نیست و سیاست بازی است
۱
مهیارکرمی
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۱
این ایده باید زودتر گذاشته میشد.سیر صعودی این سایت نسبت به سایر سایتهای ورزشی بالاتره.امید دارم که با خویشتنداری این اتفاق هم برطرف بشه و کامنتها زیاد سانسور نشه کامنت گذارانم یک قدمی برای ارتقای سایت بردارند. جناب امیرپور خانم اشکریز از جمع نویسندگان بلاک شدند؟ نامشان نیست و اگه مقدوره دلیلشم بگید؟
همینطور که سردبیر در تعامل با کاربرانه توقع داشتم خود خانم اشکریز هم پاسخگوی اعتراضات باشن.(پرسپولیسی هستم ولی مخالفشان نبودم نقدها و اطلاعات و حماسه سازیشان از کیروش بد نبود)
ارزوی فرهنگی رفیع تر از یکایک بروبچ سایت
۵ ۱
مهدی امیرپور
پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱
نه دوست من، خانم اشک‌ریز بلک نشده‌اند. در خدمت شون هستیم
f a
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵
ايميلتون رو چك كنيد آقاي اميرپور
۳
محسن هوادار فوتبال
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۵۱
جناب امیر پور
این خانم اشک ریز کجاست ؟؟؟اتفاقی براشون نیافتاده باشه؟ ایا ایشون همچنان در سایت شما هستن یا استعفا دادن ؟؟؟؟
۲ ۱
مهدی امیرپور
پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲
ایشون به عنوان نویسنده میهمان برای ما می‌نویسند و کماکان در خدمت شون هستیم
بهرام
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۱۹
کار بسیار درستی میکنید . بعضی از دوستان جوان به جای نقد و تحلیل دست به تحریف های ......می زنند و در کری خونی هم با ادبیات نا شایسته همراه میشوند ، و متاسفانه الفاضی را به کار میبرند که نه در شان تیم محبوبشون هست نه برعکس . بیائیم ضمن احترام به یکدیگر قداست و فرهنگ تیم محبوب خودمان را به رخ بکشیم .
۱ ۱
مهدی امیرپور
پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۲
لطف داری بهرام جان. ممنونم ازت
مشروح 86
پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷
پیشنهاد میکنم کامنتهایی که لنگ و کیسه توش هست تایید نشه!
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر