فهرست
تحریریه آی‌اسپورت: کی‌روش یا برانکو/ حق با کیه؟
تحریریه آی‌اسپورت: کی‌روش یا برانکو/ حق با کیه؟

تحریریه آی‌اسپورت: کی‌روش یا برانکو/ حق با کیه؟

آی اسپورت- کی‌روش یا برانکو؟ این سوالی است که مطرح شده و همه اتفاقات فوتبالی را تحت تاثیر قرارداده . جنگی که برانکو آغازش کرد و کی‌روش با یک حرکت پیش‌بینی نشده به آن جواب داد. به نظر شما حق با چه کسی است؟ کدام یک درست می‌گوید؟ مجادله اعضای تحریریه تحریریه آی اسپورت را  می‌خوانید.

امیرپور: این دعوا شبیه به تمام دعواهای دیگه فوتبال ایرانه، حق با کسی نیست. شبیه اینه که تو راهپیمایی بیست و دو بهمن بخوای یه ماشینی رو که تو خیابون یه طرفه خلاف میره، اعمال قانون کنی. تو فوتبال ایران نه قانون قانونه، نه بی قانونی بی قانونی

طبرسی: با تمام احترامی که برای هر دو مربی قائلم، جفتشون دنبال شانه خالی کردن از مسئولیتن. برانکو می خواد ناکامی احتمالی تو پرسپولیس رو به گردن کی روش بندازه و سرمربی تیم ملی هم دقیقا چنین برنامه ای واسه پرفسور داره که توپ رو به زمین برانکو برگردونده. نمی دونم اسم این کار رو میشه اقدام حرفه ای گذاشت یا نه؟ من که بیشتر موافق کلمه زرنگی ام تا حرفه ای گری

عباسی: درباره اردوي عجيب تيم ملي حق با برانكو بود اما لحن و ادبيات پرفسور و ادامه دادن تنش با سرمربي تيم ملي، نااميدكننده به نظر ميرسيد. برانكو  هنوز هم فارسي ياد نگرفته اما خيلي خوب ايراني حرف ميزنه.

امیرپور: حرفت درسته، اما اشتباه همه اینه که بحث برانکو یا کی روش نیست. بحث پرسپولیس و تیم ملیه.  فکر نمی کنی پرسپولیس که داره پول بازیکنا رو میده، یه کمی بیشتر حق داره؟

عباسی: موافقم ولی راه‌حلش هیاهو نیست واقعا. همین حالا، پرسپولیس بازنده مدلِ عجیب برگشتن ملی‌پوش‌ها به ایرانه. به نظرم تاثیرش رو حتما توو مسابقه همین هفته لیگ خواهیم دید.

تدریسی: تابه‌حال تو این 6 سال یه جلسه مشترک بین کی روش و مربی های لیگ برتر برگزار شده؟یه جلسه که همه توش حاضر باشن

امیرپور: دلیل خاصی داره؟ چرا باید جلسه بذارن؟ اگه بخوان این مدلی حرف بزنن که تو جلسه هم دعوا میشه

تدریسی: چون یه چیز که خیلی واضحه اینه که دلیل اردو های عجیب کی روش، عدم ذره ای اعتماد به مربی های داخلیه.

 کنگرانی: فارغ از این که حق با کیه کی‌روش امروز نشون داد که قاعده بازی رو خیلی بهتر از برانکو بلده. تا دیشب برانکو برنده اصلی دعوا بود. هیچ مصاحبه و بیانیه‌ای نمی‌‌تونست ورق رو به سمت کی‌روش برگردونه به جز همین حرکت امروزش. مرخص کردن پرسپولیسی‌های تیم ملی. حالا هم برانکو دیگه بهونه ای نداره و توپ توی زمین پرسپولیسه . هم 7نفر رو جلوی برانکو گذاشته به جای این که یک تنه باهاش بجنگه. برانکو تو اصول بازی به پای کی‌روش نمی‌رسه شاید مثل مربی‌گری.

امیرپور: اگه بخوام رک حسم رو بگم انگار فیروز و کریمی و حمید درخشان دارن دعوا میکنن. انگار نه انگار توقعمون از مربی خارجی باید چیز دیگه ای باشه

تدریسی: یه واقعیتو باید قبول کنیم این وسط آخه. صد در صد ما باید از کی روش بحث های علم تمرینو یاد میگرفتیم از اول، نه علم نداشته خودمون رو به رخش بکشیم. نمی شد از اول مثلا یه دوره چند روزه بذارن کی روش دوستانه تجربیاتشو به مربی های داخلی منتقل کنه و از همون روز اول با تعامل می رفتن جلو؟ یه جور اعتماد ایجاد می شد و اینطوری نمی شد که عملا کی روش هر دفعه فرصت پیدا کنه بازیکنارو ببره خودش تمرین بده. چون من منطق کی روش تو اردو گذاشتن رو کاملا می تونم درک کنم. مرده می تونه تو سه هفته یه کاری کنه تیم ملی پا به پای آرژانتین بجنگه، هر کسی جاش باشه همون رویه رو ادامه میده.

بزرگی: قبلا هر کس روبروی کی‌روش و برانکو قرار می‌گرفت محکوم به لمپنیسم میشد. حالا که همین دو نفر روبروی هم قرار گرفتن، برنده بازی مخالفای مشترکن. هیچکس به اندازه برانکو نمیتونست بدون دعوا و عربده کشی نقاط ضعف کی‌روش رو نشون بده و هیچکس هم مثل کی‌روش نمی‌تونست چنین ضربه کاری به برانکو بزنه

محسنیان: احمدرضا وظیفه کی‌روش نیست که جلسه بذاره و علمش رو داخلی ها استفاده کنن. اون وظیفه مدرس فیفاست. مثل تفاوت وظیفه استاد دانشگاه رشته برق با یه برقکار.

تدریسی: نه. وظیفه کی روش نیست، ولی وظیفه ما بود که از علمش استفاده کنیم، الان خوزه مورینیو و خاردیم اینا تو دانشگاه لیسبون کورس دارن! مگه اینا استادِ دانشگاهن؟ تو انگلیس دیده بودم روبرتو مارتینز واسه مربیا درس می داد. مث این می مونه یه الماس وارد کشور کنی، به هیچ کی نشونش ندی بندازیش تو انباری. نتیجش این شده الان دو تا مربی الیتِ خارجی، مث آماتورای ایرانی با هم درگیر میشن.

 نادرنامدار: هر دو نفر بیشتر به فکر خودشون و کارنامه شون هستن نه هوادارای پرسپولیس یا مردم ایران. تاوان این لجبازی های بچه گانه رو هم این دو نفر نمیدن. بازنده اصلی این جنگ ماییم.

خطیبی: یاد حرفای بیتا بادران تو فیلم آژانس شیشه ای افتادم که به پرویز پرستویی درباره حبیب رضایی می‌گفت: الان گوشت قربونی این وسط کیه. پرسپولیس و تیم ملی. حاصل دعوای دو خارجی. افت تیم ملی و قهرمان ایرانه. ممنون از برانکو و کی روش. یادمه یه روزی که قلعه نویی همین حرفا رو میزد خود خبرنگارا و رسانه ها چه بلایی سرش آوردن ولی حالا برانکو طرفدار داره. استقلال بعد از دعوت کلونی بازیکناش به تیم ملی و نبودن تو باشگاه هنوز کمر راست نکرده. استقلال یک میلیارد پول داده تا وریا غفوری همینکه مصدومیتش خوب شد بره تیم ملی و با تیم‌تمرین نکنه

امیرپور: ظرف هواداران کی روش و برانکو مشترکه. اگه تا قبل از این کسی به قلعه نویی حق نمی‌داد به خاطر این بود که باهاش سمپات نمی‌شد . اما الان دعوای کی‌روش و برانکو مثل آفتیه که به یه گروه از طرفدارای فوتبال خورده. به اون طرفداری متفاوت و یه کم روشنفکرتر

امیرپور: الان یه سوال؛ کی روش حق داره حس کنه سطح تمرینا تو ایران اصلا استاندارد نیست و باید خودش هر ماه تیم روز پونزده رو ببره اردو؟وقتی به کی روش ده برابر مربیای دیگه این فوتبال حقوق می‌دیم شاید از پیش جواب این سوال رو دادیم

تدریسی: نظر من مثبته، حق داره 100 درصد. فکر می کنی جینیا از دانش لیپی استفاده نکردن؟ مدیونین اگه فکر کنین جواب سوال نه هست. مشکل همه تو بدنه این فوتبال اینه سوالای اشتباه می پرسن

 بزرگی: سطح تمرینا استاندارد نیست. راهشم جدا کردن بازیکنا از باشگاهشون تو فصل بدنسازی و استراحت نیست

تدریسی: راه حل بهتر چیست؟

امیرپور: راهش چیه؟ شش تا کی روش بیاریم تو لیگ برتر؟

 بزرگی:راهش کاریه که چین داره میکنه. انتقال اطلاعات و استفاده از مربیای به درد بخور. مجبورمون که نکردن مثلا به جای برانکو، یکی مثل درخشان بزاریم بالا سر پرسپولیس

تدریسی: کار کی روش چه بخوایم چه نخوایم جواب داده الان بازیه تیم ملی رو نگاه می کنی انگار یکی از بیرون مث شطرنج مهره هارو جابجا می کنه و این نظم بی سابقه به خاطر تعداد بالای جلسات تمرینشونه.

عباسی: وظیفه لیگ، فقط آماده‌کردن تیم ملی نیست. لیگ، هویت خاص خودش رو داره. یعنی حتی با فرض اینکه اردوهای کی‌روش تا حالا کاملا جواب داده هم باز نمی‌شه توقع داشت رقابت و جذابیت لیگ نابود بشه برای قدرتمندتر شدن تیم ملی.

تدریسی: آیا بازیکنا اگه چهار هفته اضافه تر اردو نرن لیگ جذاب تر میشه؟ من فکر می کنم اگه 16 تا تیم لیگ برتر سالانه یه پول خوبی واسه چمن زمین تمرین و زمین مسابقشون هزینه می کردن، خیلی تاثیر بیشتری رو کیفیت لیگ میذاشت. لیگِ ما در اصل با این کارا هویت میگیره، وقتی کی روش میاد میبینه ما حتی الفبای فوتبال رو هم دوست نداریم رعایت کنیم، چرا باید اساسا کاری که فکر می کنه درست تر هست رو انجام نده؟

عباسی: سکته‌های متعدد، جذابیت لیگ رو به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌ده.

تدریسی: من قطعا با حرفت موافقم.

امیرپور: الان حرف درست رو که برانکو میزنه. کسی تو این شکی نداره. اما کار درست رو کی میکنه؟ برانکو اگه تو تمام این داستان هم حرف درست رو زده باشه، یه کار اشتباه کرد، پارسال توو اوج دعوای وزیر با کی روش به دفتر وزیر رفت و یه جورایی به عنوان جانشین کی‌روش باهاش مذاکره شد. اشتباه بزرگی بود. تمام این دعواها تبعات اون کاره.

۱۷ ۲۸  
آی اسپورت
2017-01-03 18:35:00
همچنین بخوانید:
نظر دهید

۲۸ نظر
مهدی
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۵۴
اساتید محترم لطفا بگید که کیروش قرار بود تو این چند روز چه فیلی با تیم ملی که نصفش هم نیستن و دو تاش هم مصدومن هوا کنه.امروز که با تیم پنالتی کار کردن.حالا لازم بود تیم بره؟در ضمن ایشون به خودشون زحمت نمی دن مسابقات باشگاهی رو تماشا کنن.این اردو رو هم برای خالی نبودن عریضه گذاشته
برزو
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۲۷
نظر من به اقاي اميرپور نزديك تر است. نظر من به ايشان نزديك تر است.
۲
فرشته ف
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۳۷
بازیکنی مثل وحید محمد زاده و یا تبریزی در این اردوها با جو تیم ملی آشنا می شوند در کنار بزرگانی مثل سید جلال و...اضطراب آنها کم می شود.
یک بازیکن جدید به آرامی با تیم ملی خو می گیرد.
در ثانی به نظر دوستان ما تا فروردین یعنی یکبار هم نباید تیم ملی کنار هم باشند.
معلوم است که جناب کی روش به نفرات دوم و سوم تیم ملی فکر میکند
محمدزاده شاید هرگز بازی نکند ولی با رفتن به اردوی تیم ملی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کند و در آینده بازیکن مورد نیاز تیم ملی خواهد شد.
آیند ه نگری آقای کی روش را کسی نمی بیند.
امثال جهان بخش و آزمون که احتیاجی به این اردوها ندارند ولی امثال محمدزاده و تبریزی و ساسان و زهیوی و... خیلی لازم بود که در زمان مرده ای با تیم ملی آشناتر شوند.
لطفا خبر نگاران محترم در این موارد هم صحبت کنند.
نه اینکه دائم بگویند که کی مقصر است.
واقعا شما خبر نگاران عزیز عمق فاجعه را نمی بینید.
هواداران بزرگترین تیم ایران حاضرند تیم ملی نابود شود ولی پرسپولیس بماند.
واقعا برانکو از علنی کردن اعتراضش هیچ منظوری نداشت.؟!
۸
مهدی
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۱۳
خانم فرشته هواداران بزرگترین تبم ایران حاضر نیستند تیم ملی نابود شود تا پرسپولیس بماند.عمق فاجعه اینجاست که بعضی ها اونقدر به کیروش علاقه دارن که حاضرن هر کار غلط اونو تایید کنن.وقتی بازیکنان تیم در 7 ماه گذشته 100 روز در اختیار ایشون بودن یعنی ایشون زمان لازم رو برای دادن اعتماد به نفس به محمد زاده رو داشته وگیر این 5 روز نبوده.در ضمن وقتی که شرایط مهیا نیست چه دلیلی داره که حتما قبل از فروردین یه اردوی 5 روزه توی دوبی بذاره و بخواد اعتماد به نفس مخمد زاده رو بالا ببره.آخه تو این 5 روز می خواست روی تاکتیک تیم ناقصش کار کنه یا روی بدنسازی؟ایشون لطف کنن بجای مرخصی های طولانی برن بازیهای تیمهای شهرستانی رو ببینن خود بخود انگیزه و اعتماد به نفس بازیکنا میره بالا
ایمان
جمعه ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵
بزرگترین تیم ایران؟ منظورتون پرسپولیسه؟ بزرگترین؟ بر اساس چه معیاری اونوقت؟
جيم
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۰۶
اين اعضاي تحريريه تون چقد ابلهند؟

مشخصا تقصير اصلي از فدراسيون ه كه نمتونه پاي تصميمات و اولويت هاش وايسه و در مرحله ي بعد برانكو و البته شما ورزشي نويسان كه انقدر پرت هستيد.

اگه فدراسيون اولويت رو به تيم ملي داده، خودش بايد از مربيش دفاع كنه نه اينكه اجازه بده مربي ها با هم درگير شوند.

اگر هم اولويت رو داده به باشگاه از قبل بايد با برنامه ي مربي تيم ملي مخالفت كنه و اگه لازمه اخراجش كنه.

قضيه اينه كه تصميم سازها اين وسطها ترجيح ميدهند غيب شوند و اين دقيقا نقش مدير و تصميم گيرنده است كه اينجا تصميم گيري كنه نه بره پشت ديوار قايم شه كه ديده نشه.

فدراسيون تا الان چندبار اعلام كرده استراتژي حمايت از تيم ملي برا جام جهاني داره ... اين جمله در هر ساختار سازماني در دنيا معناي مشخصي داره يعني مدير اون نهاد بوا بقيه تصميم ميگيره. اين رو هر ساده دلي كه تو يه سازمان درست درمون كار كرده باشه ميدونه.
اگه فدراسيون اين اولويت رو داده، پس سه ماه پيش بايد جلوي برانكو واميستاد ... ولي نكرد و اردوي تيم ملي رو تعطيل كرد.... الان هم دوباره جلوي برانكو سكوت كرد چون ترجيح ميده لباسش گلي نشه ... وقتي دخالت نكنه همين ميشه، بنظرم كيروش كار درستي كرد ... برانكو اين وسط ميخواست با گل پروني برا اينده ي خودش بهانه بخره، الان خودش بايد جواب بازيكن هايي رو بده كه نگرانند اين وسط چوب بخورن.

قضيه ساده سن: مربي تيم ملي فك ميكنه اين اردو لازمه ... مربي هاي باشگاهي و عده اي ديگه از متخصصان فكر ميكنند لازم نيست و اتفاقا ضرر ده است... اين وسط رئيس بالاتر ميباس تصميم بگيره و پاي تبعاتش وايسه ولي دقيقا در چنين لحظاتي شونه خالي ميكنه
برزو
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۴۰
اون جمله ي اول رو هم نمي نوشتي عالي بود.
احسنت
۳
امیررضا
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۳۷
پارسال توو اوج دعوای وزیر با کی روش به دفتر وزیر رفت و یه جورایی به عنوان جانشین کی‌روش باهاش مذاکره شد. اشتباه بزرگی بود. تمام این دعواها تبعات اون کاره....... این موضوع واقعیت داره؟
۷ ۱
علی
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۵
در واقع گودرزی که مخالف بودن کیروش بود برانکو رو برای تیم ملی می خواست. وقتی برانکو قبول نکرد استیماچ رو آوردن، نشد بدنش به استقلال پیشنهادش دادن به سپاهان!
در واقع همه آتیش ها از گور گودرزی بلند میشه ولی دیگه این ابله پرتغالی ول کن اون قصه نیست
۴
علی
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۰۸
اقای امیر پور شما واقعا انقد ساده اید یا .. پرسپولیس داره پولشونو میده یعنی چی؟ یعنی مالک پرسپولیس داره از جیب شخصیش پولو میده یا اینجا المانه و هوادارا مثل بایرن مونیخ سهامدارای باشگاه هستن و اونا دارن پول بازیکنا رو میدن . یکی نیس بگه وقتی استقلال و پرسپولیس برای انتخاب مربیشون از وزیر اجازه میگیرن و مثلا منصوریان از وزیر برای ابقا وقت میخره پولی که برای بازیکنا وتمام مسائل باشگاه خرج میشه از دولت گرفته میشه نه کسی دیگه . یعنی دولت و وزارت نبایود اولویت اصلیشون تیم ملیشون باشه
۶ ۱
محمد
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
آقاي شطرنجي كه ديگران را متهم به ساده بودن مي كني. هزينه ي پرسپوليس رو 2 فصله كه هوادارا دارن ميدن. واقعا اطلاع نداري؟! خيلي پرتي
دو فصل هستش كه يك ريال از دولت پول نگرفتن. هوادار هايي كه عضو 3090 شدن دارن ماهيانه 6 هزارتومن پول به باشگاه كمك ميكنن. واسه همين هم هست كه دو فصله هيچ مشكل مالي نداشته. مردم خودشون خرج تيم رو ميدن پس حق دارن معترض باشن. افرين به برانكو
همه به وقاحت كيروش معتقدند فقط روي نجابت برانكو هستش كه اين بحثا ميشه. تهش هم همه ميگن كه برانكو (بخاطر شخصيت و جنتلمن بودنش) بايد نديد بگيره. وگرنه تو شخصيت مريض و تهوع آور كيروش هيچ كس شكي نداره.
۳
حمید پرسپولیسی
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۱۴
ژوزه رو یادتون بیاد چه بلایی کی روش و رفیقاش سرش آوردن؟ سر پرسپولیس و رویانیان آوردن؟ حتی بازی کنهای پرسپولیس مثل بنگر و بقیه شده بودن چوبدستی کی روش.
حق با هر دوطرفه منتها الان بدون بازی با مراکش و تو اوج خباثت اماراتی ها و بی عرضگی تاج و دارودسته بآید میرفتیم امارات؟ جا قحطی اومده؟ وسط تعطیلی لیگ اونهم با اینهمه سکته تعطیلی لیگ؟ فرانکو با 7 تا بازیکن غایب چه خاکی تو سرش کنه.حالا با برگشتن ملی پوشها و رفتن دو بازیکن تقریبا اصلی به تراکتور امیدوارم دشمنی و نوچگی توسط ملی پوشها تو پرسپولیس راه نیوفته.
Borzo Original
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۰۰
احسنت به اين تحريريه.
ادرس گروه تلگرامتونو به منم بدين.
علی
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۱:۱۶
اقای امیر پور شما واقعا انقد ساده اید یا .. پرسپولیس داره پولشونو میده یعنی چی؟ یعنی مالک پرسپولیس داره از جیب شخصیش پولو میده یا اینجا المانه و هوادارا مثل بایرن مونیخ سهامدارای باشگاه هستن و اونا دارن پول بازیکنا رو میدن . یکی نیس بگه وقتی استقلال و پرسپولیس برای انتخاب مربیشون از وزیر اجازه میگیرن و مثلا منصوریان از وزیر برای ابقا وقت میخره پولی که برای بازیکنا وتمام مسائل باشگاه خرج میشه از دولت گرفته میشه نه کسی دیگه . یعنی دولت و وزارت نبایود اولویت اصلیشون تیم ملیشون باشه
۱
No One
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۳۱
شما که قطعاً پرسپولیسی نیستی
برو در مورد تیم خودت تِز بده، مشکلات پرسپولیسُ شماها نمی فهمید!
۵
44446666610
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۲۶
اگه تو دنیا دهتا. اسگل وجود داشته باشه یازدهتاش تو کی روش اسپرته...دیگه تابلوتر از اینکه حق با برانکوعه؟؟؟؟؟عجب
امین
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۲:۴۱
«خسارت محض»! این دقیق ترین وصف برای این وضعیّت است. اوّل بگویم که من 27 سال است که پرسپولیسی هستم. دوّم این که عاشق برانکو هستم از همان هنگام که سر مربّی تیم ملّی بود و در تمام این سال ها دوست داشتم سر مربّی پرسپولیس شود. قبل از قطبی و استیلی و دایی. این را نوشتم تا به من صفت استقلالی بودن یا تازه کار بودن نزنید. چون می خواهم این جا حقّ را به کارلوس کی روش بدهم. از منظر محمّد مایلی کهن من یک «کی روشی پور» هستم! همیشه نظر سر مربّی تیم ملّی برای من ارجح بوده. چون جام جهانی برای من از همه چیز مهمّ تر است. این جا اگر برانکو سر مربّی تیم ملّی بود حقّ را به او می دادم. از قضا بزرگ ترین اشتباه برانکو در 2006 این بود که باشگاه ها را مجبور نکرد. بزرگ ترین مشکل تیم ملّی در 2006 ضعف بدنی بود چون تیم ملّی وقت نداشت. یک مشکل دیگر این بود که برانکو برخی از بازیکنان حاشیه ساز تیم ملّی را اخراج نکرد. باید قبول کرد کی روش کیفیّت بالایی برای فوتبال ما آورده. او بدون تردید بزرگ ترین سر مربّی تمام تاریخ فوتبال ایران است. از همه نظر. هم کیفیّت فنّی و هم منش حرفه ای. قبول دارم که او پوپولیست هم هست و شاید برانکو جنتلمن تر از او است. ولی این دیگر واضح است که این اردو از ماه ها قبل برنامه اش معلوم بود. راستش از صحبت های برانکو در مورد بازی با سوریه نا امید شدم. از برانکو انتظار نداشتم. این کار ها از کی روش بعید نبود ولی از برانکو؟ بگذریم این وسط برنده ای نیست. بازنده پرسپولیس، فوتبال ملّی و از هم مهمّ تر بازیکنان هستند. واقعاً هر 2 مربّی را دوست دارم. تکلیف آدم هایی که میانه می ایستند همیشه سخت تر است. آزار می بینند. و من همیشه سعی می کنم میانه را بگیرم. واضح است که هر 2 مربّی حقّ دارند و واضح است که هر 2 هم خود خواهی و لج بازی می کنند.
۷
باباجون
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۱۱
عجب!!!کسانی که قبلا از اردوهای متعدد و بی وقت کیروش شاکی بودند بازیکنهای زیادی در تیم ملی داشتند بیسواد و عام بودند اما بدانکو و طرفداراش روشنفکر!!!میشه بفرمایید از چه لحاظ این دو تفکر و اعتراض،که ظاهرا یک شکل و یکسان و با یک نوع ادبیات بیان شده،چه تفاوتی دارد؟!!!چرا باید یکی مثل قلعه نوعی بیسواد معرفی بشود و به او انگ تصاحب نیمکت تیم ملی زده شود و یه مشت حرامی به او بتازند و ناسزا بگویند اما امروز که برانکو،همان اعتراض را دارد به به و چه چه بکنند؟شرافت و صداقت،موهبت بزرگی است که در کوتوله های حقیر پیدا نمیشود.(شخصا با گلایه برانکو موافقم.اگر بازی تدارکاتی مناسب در کار نیست،اردوی خارجی چرا؟یا اصلا در این زمان اردو چرا؟)
۵
قدیمی
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۰:۵۲
آقای کیروش, کسی با مرخصی های چندین ماهت کار نداره, ترو خدا هر دفعه برای اینکه مردم فکر کنن داری کار میکنی لیگمون رو نابود نکن برو همون 5 روز به بازی مونده بیا هیچ کس باهات کار نداره, نوش جونت برو بگرد بیا حقوق بگیر, ما عادت داریم تو این مملکت خیلیا با شلوغ بازی و ترسوندن بقیه دارن پول درمیارن تو هم روش, کیروش.
۷
فرحان عربخانه بیرجند
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۰:۵۵
ابتدل یك مقدمه: مشكل جایی هست كه فكر میكنیم دریای استعداد فوتبالیم و هیچ كشوری مثل ما مستعد درر فوتبال بلد نیست و در آسیا اولیم. عوامفریبی در فوتبال هم مطلب غم انگیزیست. بازی ایران عربستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 96 دبی رو میتونید در یوتیوب ببینید و متعجب بشوید. در پایان از هر خارجی ای خواستیم ازمون تعریف كنه وقتی اون خارجی واقعیت ها رو لمس كرد اخرش گفت اومدم فوتبال ایران عوض كنم خودتم عوض شدم و سرش به دیوار سیمانی كوبید. برانكو میخواد تاریخ برای كارلوس تكرار كنه. و كارلوس هم در پایان سال اول حضورش در ایران هم یك دایی جان ناپلئون شد. و هم دید توانایی های بازیكن های ایرانی دید. كارلوس میخواد ایران سنگال 2002 بكنه. به هرحال امیدوارم وقتی برانكو كوتاه اومد او هم فراموش كنه. و امیدوارم مربی های حوزه بالكان به كشور ما دیگه نیان. قانون ورود بازیكن یا مربی خارجی به لیگ برتر بسیار كلی هست. برانكو مربی خوبیه اما هم طراز كیروش نیست. برانكو میخواد ایویچ باشه اما اانتخاب های جدید براش فوبیاست. https://m.youtube.com/watch?v=YO5Vove9T7w https://m.youtube.com/watch?v=3fMj7w2VClY
۵
مجتبی فرد
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۰:۵۹
این نادر نامدار رو هم می‌گید کارشناس؟ با این تحلیلش...
۱
قدیمی
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۹
جناب کیروش اگر این کارارو میکنی, که بازیکنی نیاد پرسپولیس به نظرم به هدفت نمیرسی! اول فصل هم کلی تلاش کردی ولی این رو بدون پرسپولیس با همین بازیکنا و با برانکو و هوادارا قطعا قهرمان میشیم.
۷
رضا
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۵۶
این کارشناساتون خیلی باحالن.ینی تو فک میکنی برانکو و قلعه با این همه غرور و ادعا میان از کیروش روش تمرین داد یاد بگیرن که تز میدی جلسه بذارن براشون
مسعود
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۰۶
بابا یه جوری میگید جذابیت لیگ کم میشه انگار لالیگاست اینجا.حالا یه سال کوتاه بیاید فوتبال فوق العاده نبینیم خوبه حالا هممون نتیجه اردوهای تیم ملی و کارهای کیروش رو توی انسجام تیم میبینیم.کره حتی نتونست یه شوت تو چارچوبمون بزنه دوباره فکر کنید به این جمله لطفا اینا اتفاقی نیست!!!! متاسفانه منافع ملی کوچکترین اهمیتی نداره من خودم پرسپولیسیم اما واقعا شرمم میاد از این برخورد بعضی هوادارا.
جاهد
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۴۲
یه چیزی رو قبول کنید که برانکو سیلی زد ولی کیروش اعدام کرد.این کنش و واکنش نیست.این انصاف نیست.کیروش فقط به پیروزی خودش در جنگ با برانکو فکر میکنه نه تیم ملی و نه بازیکنان ملی پوش پرسپولیس.کیروش میتونست مثل همیشه جواب برانکو رو بده حتی شدیدتر از قبل.این وسط واقعا برای اونایی که میگن کیروش حرفه ای گری کرده متاسفم اگه حرفه ای گری اینه ما ایرانیا سالهاست حرفه ای هستیم!!!الیته با ادبیات برانکو هم موافق نیستم اما واقعا کیروش بدترین و غیر حرفه ای ترین کار ممکن رو انجام داد و حالا میبینم که یه سری افراد از این حرکت استقبال کردن واقعا ناامید میشم.
۱
کیوان
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵

بنده حرف برانکو رو براتون تفسیر می کنم خودتون قضاوت کنید که ایا این حرف درست و منطقی است یا نه:
برانکو گفته اگر پرسپولیس قهرمان نشود، مقصر کی‌روش است
تفسیرش این میشه:
ای هواداران پرسپولیس کی روش به تیم ما ظلم کرده و مانع قهرمانی ما داره میشه بدانید که این ادم داره به تیم ضربه میزنه برید سراغش و تخریبش کنید
وجدانا ایا تفسیر حرف ایشون این نبوده؟
معنای ضمنیش هم اینه که من میدونم که در باشگاه ها می بازم میندازمش گردن کی روش

حق با برانکو هم بوده باشه حالا 50 درصد یا حتی 100 درصد، اون مصاحبه ضرورتی نداشت و نباید اون مصاحبه رو میکرد مساله دو بخشه ایا برانکو حق داشته؟ جواب بله ایا برانکو باید مصاحبه می کرد و اون حرفها رو میزد؟ جواب خیر ایا برانکو در این جریان مقصر است؟ 100 درصد مقصره چون حرفایی که زده در موقعیت بسبیار بدی زده و خود حرفها هم بد بوده و سودی هم این حرفها برای کسی نداشته سوال: ضرر این جریان به کی میرسه؟ اول از همه به شخص اقای برانکو بعد تیم پرسپولیس بعد تیم ملی سوال: چه باید کرد؟ جواب: جز با عذرخواهی برانکو و دادن تضمین که دیگه مصاحبه نمیکنه محاله که کی روش موافقت کنه و بسیار هم بعیده که این مشکل بدون هزینه حل بشه هواداران چه نقسی دارند: هواداران با حمایت بی مورد از برانکو به طرف حل نشدن مساله میرن
بازیکنای پرسپولیس برای تیم ملی حیاتی هستند اما حذف کردن حاشیه اولویت داره بر توان فنی به بیان دیگر اگر کسی بی نظمی کنه و بهترین بازیکن دنیا هم باشه باید کنار گذاشته بشه حتی اگر تعدادشون زیاد باشه الان هم باشگاه پرسپولیس این کارو کرد و باید کنار گذاشته بشه غیر این باشه سنگ رو سنگ بند نمیشه شدیدا به این اصل اعتقاد دارم تا زمانی هم که برانکو معذرت خواهی نکرده و تکلیفش معلوم نشده نباید از باشگاهی که ایشون سرمربیش هست حالا اگر به استقلال هم رفت اونجا سرمربی شد از استفلال هم وقتی که سرمربیش این اقای برانکو است و رویکردش اینه نباید بازیکن گرفته بشه
جریان رو برانکو شروع کرد و بازیکنانش رو خواست کی روش هم بازیکنانش رو فرستاد دیروز هم برانکو گفت خوشحالم که برگشتن این وسط الان چه مساله ای وجود داره؟ برانکو که راضی هست دیگه پرسپولیسی ها چرا ناراحتن؟ خود مربی تون دیروز در مصاحبه اش گفت کاملا از برگشت بازیکنانم راضی هستم
۱
کیوان
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۲۵

بنده حرف برانکو رو براتون تفسیر می کنم خودتون قضاوت کنید که ایا این حرف درست و منطقی است یا نه:
برانکو گفته اگر پرسپولیس قهرمان نشود، مقصر کی‌روش است
تفسیرش این میشه:
ای هواداران پرسپولیس کی روش به تیم ما ظلم کرده و مانع قهرمانی ما داره میشه بدانید که این ادم داره به تیم ضربه میزنه برید سراغش و تخریبش کنید
وجدانا ایا تفسیر حرف ایشون این نبوده؟
معنای ضمنیش هم اینه که من میدونم که در باشگاه ها می بازم میندازمش گردن کی روش

حق با برانکو هم بوده باشه حالا 50 درصد یا حتی 100 درصد، اون مصاحبه ضرورتی نداشت و نباید اون مصاحبه رو میکرد مساله دو بخشه ایا برانکو حق داشته؟ جواب بله ایا برانکو باید مصاحبه می کرد و اون حرفها رو میزد؟ جواب خیر ایا برانکو در این جریان مقصر است؟ 100 درصد مقصره چون حرفایی که زده در موقعیت بسبیار بدی زده و خود حرفها هم بد بوده و سودی هم این حرفها برای کسی نداشته سوال: ضرر این جریان به کی میرسه؟ اول از همه به شخص اقای برانکو بعد تیم پرسپولیس بعد تیم ملی سوال: چه باید کرد؟ جواب: جز با عذرخواهی برانکو و دادن تضمین که دیگه مصاحبه نمیکنه محاله که کی روش موافقت کنه و بسیار هم بعیده که این مشکل بدون هزینه حل بشه هواداران چه نقسی دارند: هواداران با حمایت بی مورد از برانکو به طرف حل نشدن مساله میرن
بازیکنای پرسپولیس برای تیم ملی حیاتی هستند اما حذف کردن حاشیه اولویت داره بر توان فنی به بیان دیگر اگر کسی بی نظمی کنه و بهترین بازیکن دنیا هم باشه باید کنار گذاشته بشه حتی اگر تعدادشون زیاد باشه الان هم باشگاه پرسپولیس این کارو کرد و باید کنار گذاشته بشه غیر این باشه سنگ رو سنگ بند نمیشه شدیدا به این اصل اعتقاد دارم تا زمانی هم که برانکو معذرت خواهی نکرده و تکلیفش معلوم نشده نباید از باشگاهی که ایشون سرمربیش هست حالا اگر به استقلال هم رفت اونجا سرمربی شد از استفلال هم وقتی که سرمربیش این اقای برانکو است و رویکردش اینه نباید بازیکن گرفته بشه
جریان رو برانکو شروع کرد و بازیکنانش رو خواست کی روش هم بازیکنانش رو فرستاد دیروز هم برانکو گفت خوشحالم که برگشتن این وسط الان چه مساله ای وجود داره؟ برانکو که راضی هست دیگه پرسپولیسی ها چرا ناراحتن؟ خود مربی تون دیروز در مصاحبه اش گفت کاملا از برگشت بازیکنانم راضی هستم
محمد
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸
نویسنده های بالا میان میگن چرا از دانش کیروش استفاده نکردیم؟!!! کدوم دانش؟ 90% تاکتیک ایران شده اوت دستی و ضربات ایستگاهی، هر 10 تا بازی باید یه بازی خوب ببینیم،خود کیروش میاد از دست قلعه نویی و برانکو کپی میکنه، بعد شما حرف از کدوم دانش میزنی؟! دانش طلبکار بودن؟! خوش شانس بودن؟! بنجل بودن و 8 سال سر یه مملکت رو با بالاترین قیمت و دستاوردهای تو خالی شیره مالیدن رو یاد بده؟! 8 ساله شما خبرنگارها هر بار یه پیشنهاد واسش جور میکنید، دریغ از یه پیشنهاد رسمی حتی از یه کشور عربی، حقارت هم حدی داره
کیروش جون شما رو از رئال مادرید بخاطر نتایج افتضاحش اخراج کردن، البته این اولین سابقه اخراج کیروش به دلیل ضعف فنی نبود، از پرتغال گرفته تا آمریکا و ژاپن و امارات، همون کیروش جون شما کل افتخارش تو این 6 سال ،صعودی با شانس و بخت و اقبال و کمک داورها به جام جهانی بود و چهارم شدن تو گروه چهار تیمی و اوت شدن به دست عراق جنگ زده تو جام ملتهای آسیا! اکبر اوتی رو میاوردیم بهتر از کیروش کار میکرد!
به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر