فهرست
اسپانسرشیپ؛ از آلمان تا ایران
اسپانسرشیپ؛ از آلمان تا ایران

اسپانسرشیپ؛ از آلمان تا ایران

آی اسپورت –  حداقل حقی که یک فدراسیون فوتبال به شرکای تجاری و اسپانسرهای خود می‌دهد، حق نمایش در زمین تمرین تیم‌های ملی و محل اردوهای تیم ملی آن کشور است. به خصوص در زمان اردوهای پیش از تورنمنت‌های مهم مانند جام جهانی. این گونه یک فدراسیون ارزش بسته‌های اسپانسرینگ خود را افزایش می‌دهد.

 

کمپ ایران و آلمان
کمپ ایران و آلمان

در عکس بالا اردوی تمرینی تیم ملی آلمان را می‌بینید. دور تا دور زمین برندهای اسپانسرهای فدراسیون فوتبال آلمان تعبیه شده‌اند. مانند مک‌دونالدز و کوکاکولا و پست آلمان و کومرتس‌بانک و آدیداس و مرسدس بنز. امکان ندارد یک تصویر یا فیلم از تمرین تیم ملی آلمان منتشر شود.

 اما در محل اردوی تمرین تیم ملی ایران (عکس پایین) که در زمین تمرین بشیکتاش در حال انجام است، اسپانسرهای بشیکتاش دیده می‌شوند و از اسپانسرهای تیم ملی (اگر اصلا وجود داشته باشند!) هیچ اثری نیست. به همان دلیلی که فدراسیون فوتبال ایران تنها فدراسیون در جام جهانی است که لباس تیم‌اش را هم می‌خرد: ضعف مدیریت و بی‌برنامگی

  بازار ورزش

 

 

۸    
آی اسپورت
2018-05-25 11:40:00
همچنین بخوانید:
نظر دهید

به اشتراک بگذارید
لینک مطلب
x
بیشتر